Citat:
Dina sagor återstår som sagor. Men jag antar du hellre vill slå hål i det jag vill säga när du själv vet att båda sidor är teorier och inte bevis. Men sen är det en annan sak att videomaterialet fastställer demolitions teorin till 110%, men i dina ögon är det väl normalt att en byggnad bara faller pga brand. Hur det kom in i din lilla hjärna vet jag inte, kanske för att STATEN automatiskt har rätt enligt dig.
Du behöver inte ens göra det. Det räcker med enkla konkreta bevis. Men jag vet redan att sådana inte finns och att du inte har den blekaste aning om varför den kollapsade pga branden, som du själv tror på.
Jag har presenterat många argument som håller bra. Kan inte bevisa något förrän en ny utredning hålls och svarar på samma frågor som jag och AE911 ställer samt en stor del av USAs befolkning.
Operations Northwoods är tillräckligt illa, svenskar är kända för att vara svaga med låga standarder. Svenskar tar mycket skit utan att ge ifrån mycket oväsen. jag är inte en av dom.
Kolla bara på dina desperata försök att förminska något som har viktig betydelse. En kriminell regering är något du verkar acceptera sålänge det håller uppe din förfinade bild av verkligheten. Att USA är ett frihetens stat som inte gör grovt korrupta handlingar.
Du behöver inte ens göra det. Det räcker med enkla konkreta bevis. Men jag vet redan att sådana inte finns och att du inte har den blekaste aning om varför den kollapsade pga branden, som du själv tror på.
Jag har presenterat många argument som håller bra. Kan inte bevisa något förrän en ny utredning hålls och svarar på samma frågor som jag och AE911 ställer samt en stor del av USAs befolkning.
Operations Northwoods är tillräckligt illa, svenskar är kända för att vara svaga med låga standarder. Svenskar tar mycket skit utan att ge ifrån mycket oväsen. jag är inte en av dom.
Kolla bara på dina desperata försök att förminska något som har viktig betydelse. En kriminell regering är något du verkar acceptera sålänge det håller uppe din förfinade bild av verkligheten. Att USA är ett frihetens stat som inte gör grovt korrupta handlingar.
Polly vill ha kex.
Kom tillbaka när du har något vettigt att komma med, plutten....jag kan bara svara på samma trams om och om igen till en viss gräns som tyvärr nu har passerats. Härifrån väntar bara tramsrapporter för alla upprepningar.
P.S.
Stor humor när du först säger att "videomaterialet fastställer demolitions teorin till 110%" för att sekunden senare säga "Kan inte bevisa något förrän en ny utredning hålls". Du måste ha en faslig otur när du tänker.