Citat:
Ursprungligen postat av
Herz
Bevisa då om du är så säker, du har ju en officiell rapport på din sida. Du har möjlighet att sätta slut på debatten.
Jag har hela tiden erbjudit mig att diskutera specifika frågor från rapporten. Problemen uppstår när du säger att "det är omöjligt" utan förklara eller visa varför. Gör som du vill, det är det bästa erbjudandet du kan få.
Om du tror att jag ska skriva en närmast akademisk avhandling kring en rapport på tusentals sidor till en fåntratt som "inte vill ödsla tid" på att ens backa upp ett enda av alla sina fåniga påståenden...tja då bedrar du dig själv ordentligt.
Presentera något av värde, annars finns det inget att säga.
Citat:
Norhwoods används bara som argument för att visa att det är möjligt att USA stod bakom attackerna eftersom de hållit på med sådant tidigare. Som sagt, att det aldrig utfördes spelar ingen roll.
Då kan jag bara beklaga att du inte har den intellektuella kapaciteten att förstå hur dum du låter.
Citat:
Sen att du anser att det är något korkat med det förstår jag mig absolut inte på.
Klart du inte gör. Det förutsätter ju viss intelligens.
Citat:
Sen ser jag ingen logik i att du försöker ignorera påtänkta false-flags som kommer från militären eller från CIA bara för att Vita Huset inte visat sitt samtycke.
Jag ignorerar dem inte, de är intressanta ur många aspekter. Jag säger bara att det är jävligt korkat att ta ett sådant exempel som intäkt för att Vita huset gjort något 100 ggr värre 40 år senare, när de bevisligen inte ens gjorde det när det begav sig.
Det här har jag nu förklarat för dig flera gånger nu. Det finns alltså inget mer att säga i den frågan heller.