2010-07-24, 12:32
Medlem
Vad är detta för dos?

Någon som kan hjälpa mig och berätta vad detta är för "klet tjack"? jag bifogar bild nedanför.

Det har en ganska mjuk konsistens typ som en lätt hanterlig deg eller nej vet inte hur jag ska förklara konsistensen men den är då inte rinnande iaf. Vet ej hur jag ska beskriva lukten på detta men jag skulle nog säga blomster och labb. Jag har ej testat det ännu då jag även önskar att göra om detta klet till en pulver form då jag föredrar att snorta då min mage verkligen inte mår bra av en bomb

Bilder
http://data.fuskbugg.se/skalman01/--IMAG0071.jpg
http://data.fuskbugg.se/skalman01/-IMAG0072.jpg

Tack på förhand!
2010-09-04, 22:38
Medlem
Dannyboyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redcox
Vad är detta för dos?
Bilder
http://data.fuskbugg.se/skalman01/--IMAG0071.jpg
http://data.fuskbugg.se/skalman01/-IMAG0072.jpg

Tack på förhand!

litee sent svar. men ser ut som 4-5G
2010-09-18, 17:35
Medlem
Herregud nu förlora jag oskulden till tjo.. Var helt suddigt från nattens gång när man tittar tillbaka, mådde hur bra som helst. Nu börjar det däremot gå ut kroppen jag känner mig bara skönt seg på något sätt men det jobbiga är med orolighet :O brukar aldrig vara orolig... Bara någon ringde och jag pratade så dunkade mitt hjärta hårt..

Inte kul :/
2010-09-18, 18:00
Medlem
Vill kila iväg för medicin men så fort jag rör på mig blir mitt hjärta orolig och slå skit snabbt.. Varför? som att det är ett tryck på hjärtat hela tiden
2010-09-18, 20:07
Medlem
MGMTs avatar
Hjärtklappningen under AT beror t.ex. på vätske, närings- eller sömnbrist. Stoppa i dig vitaminer, någon betablockerare om du har, och benzo för att lugna ner dig/alternativt sova lite.
2010-12-20, 19:35
Medlem
Jag har skrivit det i de flesta sånna här trådar redan men det tål att skrivas igen. Ta det lungt med weedet på AT:n! Vissa tycker att det lindrar, själv mådde jag 100ggr värre! Riktigt riktigt nojjig blev jag. Inte ens nu när jag inte får AT längre vill jag görna röka hash när jag är påtänd.

Ätandet kommer med tiden. Tryck i någon tugga då och då och skölj ner med nått om det går väldigt segt. Inget större konststycke egentligen.
2013-05-08, 02:08
Medlem
snusaren92s avatar
Har nyss bombat 0,7 g blomster klet form tänkte dra 2 linor ska pissa på fredag tror ni jag får problem ??
2015-02-14, 17:25
Medlem
Hörni, har varit vaken i 34h nu och tog sista runt 06 på morgonen. Tvingade i mig en cheese runt kl 11, sov max 2h och har precid tvingat i mig en till hamburgare. Nu har jag fått hjärtklappning, kan det vara för att jag precis käkade och tarmarna jobbar = hjärtat måste pumpa ut mer blod till tarmar osv? Obehagligt värre.
2015-02-14, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siscily
Hörni, har varit vaken i 34h nu och tog sista runt 06 på morgonen. Tvingade i mig en cheese runt kl 11, sov max 2h och har precid tvingat i mig en till hamburgare. Nu har jag fått hjärtklappning, kan det vara för att jag precis käkade och tarmarna jobbar = hjärtat måste pumpa ut mer blod till tarmar osv? Obehagligt värre.

Hörru! Du har petat i dig amfetamin, varit vaken 34 timmar, hjärtklappning är inget du behöver oroa dig över. Se till att gå till sömns bara.

Hjärtklappning kan orsakas av:

övning
ångest, stress, rädsla
Feber
Koffein, nikotin, kokain, bantningspiller
överaktiv sköldkörtel
Anemi
Hyperventilation
Låga halter av syre i blodet
Läkemedel såsom sköldkörtel piller, droger astma, betablockerare, eller antiarytmika. (Läkemedel för att behandla oregelbunden hjärtrytm ibland kommer att orsaka en annan oregelbunden rytm).
Mitralisklaffstenos framfall, ett tillstånd där ventilen som skiljer den vänstra övre kammare (förmak) från den nedre vänstra kammare (ventrikeln) i hjärtat inte att stänga ordentligt
Hjärtsjukdom
2015-02-15, 07:48
Medlem
IIIDraculs avatar
Hjärtklappning är obehagligt men vanligt. Fråga vilken tjackis som helst. Ta det lugnt med pundandet bara, sov eller vila, ät, duscha, sov mer.
2015-05-07, 06:55
Medlem
YellowUSBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IIIDracul
Hjärtklappning är obehagligt men vanligt. Fråga vilken tjackis som helst. Ta det lugnt med pundandet bara, sov eller vila, ät, duscha, sov mer.

Jag brukar få snabbare hjärtslag (som sig bör) men aldrig så att det känns som att man drar på sig selektiv arytmi. Har det i skrivande stund, ett lagom hårt tryck över hjärtats sida av bröstet och att det känns som att det hoppar över några slag. Är van med dos sedan flertalet år och känner inte till denna sorts "hjärtklappning". Oroar mig inte i onödan och stressar upp farbror Hjärt. Det känns lite som att man har en tjej lutande mot bröstet när man ligger i soffan, det trycket ~ men hjärtat känns som ett popcorn och hoppar omkring där inne. Vad göra? Kom igen alla hobbydoktorer på FB ? Har ingen benz och röker gör jag inte. Det enda som inte är dos är ett hg ladd på nattuksbordet, känns inte som att det blir godnattsagor av det.
2015-05-07, 16:33
Medlem
Vart i Stockholm florerar det mest dos tror ni? I förorterna eller för jag tycker nästan det helt har dött ut i stan, var helt annorlunda för ett par år sen. Så jävla mkt mer prisvärt än ladd tycker jag men kranarna skriker med sin frånvaro till skillnad från de som kränger ladd som finns i överflöd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in