2009-09-20, 22:33
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackadHamster
Jaha, ja då var det ju inte alls mycket, då det kan gå åt flera gram för mig på en kväll. 0,7-0,8 är normala linor för mig.

så det här är en normal dos för dig? Holy fucking fuck i så fall.

http://hem.passagen.se/nadah_party/knark/nollsju.jpg
2009-09-20, 23:06
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
så det här är en normal dos för dig? Holy fucking fuck i så fall.

http://hem.passagen.se/nadah_party/knark/nollsju.jpg

Ja, jag trollar absolut inte.

I början vill jag ha en rejäl jävla skjuts, så då laddar man upp säkert 0,7 eller så, sedan drar man kanske några 0,4-0,5 efter ett par timmar, och sedan några större ibland. Kan gå åt upp emot 2-3 gram. Och det är inget skittjack heller, som gör att jag måste ta så mycket, utan mest för att jag gillar det.

Men det brukar alltid bli så för mig på centralstimulantia. När jag hade en Mephedroneperiod så gick det åt ännu mer, och det var fan bara sinnessjukt. Slutade proppa i mig det så mycket efter att jag hade skjutit en 0,5a, vilket resulterade i en sådan kraftig dos att det bara blev obehagligt.

Men nerverna tar ju stryk av cs så jävla mycket, så jag tar det lugnt nu. Brukar komma i perioder då jag bara matar i mig, helg efter helg.
2009-09-20, 23:34
Medlem
bergelins avatar
För de flesta blir ju doserna rätt höga med tiden. Jag vet flera tjackisar som slå i sig en gubbe i varje rykare.
Två gubbar för ett dygn räcker perfekt för mig.
2009-09-20, 23:49
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ja, jag trollar absolut inte.

I början vill jag ha en rejäl jävla skjuts, så då laddar man upp säkert 0,7 eller så, sedan drar man kanske några 0,4-0,5 efter ett par timmar, och sedan några större ibland. Kan gå åt upp emot 2-3 gram. Och det är inget skittjack heller, som gör att jag måste ta så mycket, utan mest för att jag gillar det.

Men det brukar alltid bli så för mig på centralstimulantia. När jag hade en Mephedroneperiod så gick det åt ännu mer, och det var fan bara sinnessjukt. Slutade proppa i mig det så mycket efter att jag hade skjutit en 0,5a, vilket resulterade i en sådan kraftig dos att det bara blev obehagligt.

Men nerverna tar ju stryk av cs så jävla mycket, så jag tar det lugnt nu. Brukar komma i perioder då jag bara matar i mig, helg efter helg.

Ah, du skjuter. Det förklarar ju en del. Hade du snortat hade jag tvivlat på att du drog i dig en lina i den storleken per gång. Själv ligger jag på ganska stabila 0,5 för en rejäl omgång och lite mer modesta 0,3 för ett lite mer kontrollerat rus.
2009-09-20, 23:53
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ah, du skjuter. Det förklarar ju en del. Hade du snortat hade jag tvivlat på att du drog i dig en lina i den storleken per gång. Själv ligger jag på ganska stabila 0,5 för en rejäl omgång och lite mer modesta 0,3 för ett lite mer kontrollerat rus.

Nej, alltså nu för tiden drar jag linor, ja. Och det får faktiskt plats i näsan, inga problem med linor i den storleken. Men ja, jag saknar verktygen ja.
2009-09-20, 23:54
Medlem
Sandozs avatar
Citat:

Nej, h*n skriver:

Citat:
Jaha, ja då var det ju inte alls mycket, då det kan gå åt flera gram för mig på en kväll. 0,7-0,8 är normala linor för mig.

Jag har aldrig sett någon dra i sig 7-800 mg i en enda lina, krävs en jävla stor snok för det.

Citat:
Nej, alltså nu för tiden drar jag linor, ja. Och det får faktiskt plats i näsan, inga problem med linor i den storleken. Men ja, jag saknar verktygen ja.

Väger du upp och vet att du får i dig 800 mg i en enda lina? Det låter ju helt sinnessjukt.
Senast redigerad av Sandoz 2009-09-20 kl. 23:56.
2009-09-20, 23:58
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandoz
Nej, h*n skriver:

Jag har aldrig sett någon dra i sig 7-800 mg i en enda lina, krävs en jävla stor snok för det.

Väger du upp och vet att du får i dig 800 mg i en enda lina? Det låter ju helt sinnessjukt.

Nej, väger gör jag inte, jag uppskattar. Men det går åt en jävla massa ja.
Och ja: det är nog ganska sinnessjukt, men... Vem är inte sjuk i huvve?
2009-09-21, 03:01
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:

Jag orkar verkligen inte dra upp så mycket, för det första så får det troligtvis inte plats och för det andra så har jag inte lungor till att dra så mycket.
2009-09-21, 08:20
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Jag orkar verkligen inte dra upp så mycket, för det första så får det troligtvis inte plats och för det andra så har jag inte lungor till att dra så mycket.

Haha, ja det är ju ungefär så mycket jag orkar. Det blir proppfullt och man måste dra dem i 3-4 drag kanske. Men det kickar på jävligt bra.
2010-05-21, 17:55
Medlem
Har kollat lite i tråden utan att hitta. Hur mycket behövar man vid snortning för att känna av ruset? Jag har ingen tolerans.
2010-05-21, 18:05
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Derivative
Har kollat lite i tråden utan att hitta. Hur mycket behövar man vid snortning för att känna av ruset? Jag har ingen tolerans.

0,2 gram är ett utmärkt startdos. Har du ingen tolerans och det är bra grejer så kommer nackhåren att stå på dig.
2010-05-21, 18:15
Medlem
Citat:
0,2 gram är ett utmärkt startdos. Har du ingen tolerans och det är bra grejer så kommer nackhåren att stå på dig.

Jag har tagit ca 200mg nu. Tog dock inte allt på en gång. Utan drog det på tre linor ungefär. Har gått en timme nu snart sedan första och 30 minuter sedan sista. Känner inget direkt rus. Vet dock att det skall vara helt okej grejer, förmodligen.

Om det var 30 minuter sedan jag drog sista linan borde jag väl kunna boosta med 100mg till nu? Då jag känner att ruset är lite för svagt. Eller hur mycket skulle kunna vara lagomt att fylla på med?

Det står ju att ruset brukar komma efter 3-10 minuter vid snortning. Men kan det dröja längre, upp
emot 20 minuter till och med? Känns som att det tog ca 15 minuter innan jag kände ruset efter första linan.
Senast redigerad av Derivative 2010-05-21 kl. 18:24.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in