2006-02-19, 00:51
Medlem
IASockertopps avatar
Citronvatten

Tog på natten en gång och hade pissprov dagen efter. Drack 5 flaskor citronextrakt blandat med vatten. Några liter alltså och pissa grönt.
/IA

Citat:
Ursprungligen postat av sparkfot
Säkert en fråga som frågats förut, men jag hittar inget iaf...

Hur länge sitter amfetamin normalt kvar i kroppen? Så att det syns på urinprov alltså.

MVH
2006-02-19, 01:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IASockertopp
Tog på natten en gång och hade pissprov dagen efter. Drack 5 flaskor citronextrakt blandat med vatten. Några liter alltså och pissa grönt.
/IA

All and all så är amfetamin absolut värt atn lite kortfattat
2006-02-19, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Gonzo junior
Tycker du överdriver en hel del ATn håller bara i sig i två till tre timmar o visst är det fruktansvärt jobbigt men helt klart värt det ett underbart rus i 8 timmar till priset av en at på två timmar lätt.

Måste hålla med, Brukar inte häller få någon fruktansvärd AT, visst man mår lite skit dan efter men som sagt helt klart värt det :P (om det inte blir för ofta)
2006-02-19, 22:18
Medlem
bodda_s avatar
Hur beroendeframkallande är det på en skala?
2006-02-19, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bodda_

Det finns sådana som jag, som har tagit det länge men som utan vidare kan vara utan några veckor. Jag tar bara när jag vill. Andra mer eller mindre fastnar efter en lina, då de tycker att det är så bra att det inte går att leva utan. Jag skulle tippa på att 10-15% av de jag känner skulle kunna klassas som beroende; resten är helgknarkare eller någonstans mittemellan.

En förrädisk sak med tjack är att det är så billigt. Kola, exempelvis, är det få som har råd med varje dag. En gubbe tjack kan man köpa för pengar som man jobbar in före dagens första kafferast.
2006-02-19, 22:36
Medlem
IASockertopps avatar
Bra mående

Eftersom man mår så bra på det för det mesta vill man inte sluta ta det. Man bara fortsätter och fortsätter och en kropp utan mat och sömn är ju inte så bra.. Psykoser är inte det ovanligaste..
/IA

Citat:
2006-02-19, 22:37
Medlem
IASockertopps avatar
Bra mående

Eftersom man mår så bra på det för det mesta vill man inte sluta ta det. Man bara fortsätter och fortsätter och en kropp utan mat och sömn är ju inte så bra.. Psykoser är inte det ovanligaste..
/IA

Citat:
2006-02-19, 22:37
Medlem
IASockertopps avatar
Bra mående

/IA

Citat:
2006-02-19, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IASockertopp
/IA

Psykoser förekommer, men då har personen ofta varit vaken i en vecka eller så. Genomsnittskonsumenten kör inte så långa race. Själv så brukar jag få hallucinationer när hjärnan inte vill vara med längre, och då är det bara benso, sprit och sömn som gäller.
2006-02-20, 00:11
Medlem
tapirs avatar
Går det inte att dricka amfetaminet, blanda ner det i ett glas läsk eller så?
2006-02-20, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tapir
självklart,man brukar väll ta 0.2-0.3 ungefär om jag inte minns helt fel
2006-02-20, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tapir

Ja, det går. Amfetamin är en väldigt mångsidig drog på det viset.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in