2015-05-07, 16:36
Medlem
Robotboyoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medicinskterapi
Vart i Stockholm florerar det mest dos tror ni? I förorterna eller för jag tycker nästan det helt har dött ut i stan, var helt annorlunda för ett par år sen. Så jävla mkt mer prisvärt än ladd tycker jag men kranarna skriker med sin frånvaro till skillnad från de som kränger ladd som finns i överflöd.
haninge definitivt.
2017-05-22, 13:14
Medlem
kapten-slynas avatar
Behöver SNABBA svar!
Jag har kört tjack hela natten och egentligen så skulle jag göra slut på de inatt, men sen så blev klockan rätt mycket innan jag ens började! Så nu sitter jag här och har en dos kvar (ganska ordentlig dos, men inte jättestor enligt mina personliga mått)
Men för att komma till saken så undrar jag hur lång tid efter intag som pupillerna kan påverkas.
Mina är lite större än vanligt just nu(jag sitter i ett fullt upplyst rum) men inte så att det är märkbart.
Gör inte jättestor skillnad när jag ställer mig i ett mörkt rum heller.
Men jag funderar på om jag kan dra i mig de sista utan att ögonen blir helt skeva!
Och om dom nu skulle bli stora, skulle jag isf kunna säga att ögonen kan påverkas långt efter ruset??

Tack på förhand!// kapten-slyna
2018-03-20, 21:56
Medlem
StickiestofIckys avatar
Detta har säkert tagits upp tidigare men orkar inte läsa 600+ sidor.
Min fråga är: Om bumset är fuktigt när man får det så påstår vissa att det får inte torka för då kan mycket av potentialen dunstar bort.
Jag menar på att det är skitsnack.
Är ingen expert på tillverkning men skulle tro att fukten kommer från tillverkningen eller att någon i ledet spätt ut det.
Vad jag menar är att fuktigt tjack som torkar inte blir sämre, det visar bara den rätta mängden.
2018-03-20, 23:07
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StickiestofIcky
Detta har säkert tagits upp tidigare men orkar inte läsa 600+ sidor.
Min fråga är: Om bumset är fuktigt när man får det så påstår vissa att det får inte torka för då kan mycket av potentialen dunstar bort.
Jag menar på att det är skitsnack.
Är ingen expert på tillverkning men skulle tro att fukten kommer från tillverkningen eller att någon i ledet spätt ut det.
Vad jag menar är att fuktigt tjack som torkar inte blir sämre, det visar bara den rätta mängden.

Oftast kör många en sk acetontvätt för att få bort restkemikalier, resultatet av det här är att tjacket lätt blir fuktigt och kletigt. Det kan även finnas andra anledningar till fuktigt tjack men detta är troligtvis den vanligaste. Inget konstigt med fuktigt tjack, då det kan bero på flera anledningar så är det nog svårt att avgöra om det är bra eller dåligt endast pga den eventuella fuktigheten. Torrt tjack kan vara dunder medan fuktigt kan vara skit och vise verse.

Den främsta nackdelen med fuktigt tjack är att när det torkas så dunstar oftast en stor del av vikten, allt mellan 20-60 %. Så köper du en femma blött tjack blir den torkade vikten mycket lägre. Men potensen försvinner inte utan det är ENDAST vikten som påverkas
2018-03-21, 01:50
Medlem
StickiestofIckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandarn
Oftast kör många en sk acetontvätt för att få bort restkemikalier, resultatet av det här är att tjacket lätt blir fuktigt och kletigt. Det kan även finnas andra anledningar till fuktigt tjack men detta är troligtvis den vanligaste. Inget konstigt med fuktigt tjack, då det kan bero på flera anledningar så är det nog svårt att avgöra om det är bra eller dåligt endast pga den eventuella fuktigheten. Torrt tjack kan vara dunder medan fuktigt kan vara skit och vise verse.

Den främsta nackdelen med fuktigt tjack är att när det torkas så dunstar oftast en stor del av vikten, allt mellan 20-60 %. Så köper du en femma blött tjack blir den torkade vikten mycket lägre. Men potensen försvinner inte utan det är ENDAST vikten som påverkas

Då hade jag rätt mao
Eller javisst man kan rena efter man köpt sin dos
Men det är ju ingen langare eller storkran som som sköljer bort allt smuts/bank och sen säljer det
Jag menar mer om man köper ett par gram på gatan så kan det vara fuktigt ofta med en acetonliknande lukt. Vissa kallar det sprittjack.
Skulle kunna vara så att langaren i sista ledet väger upp nästan ett gram och drygar ut det sista med aceton eller nåt liknande
Senast redigerad av StickiestofIcky 2018-03-21 kl. 02:11.
2018-04-19, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandoz
Nej, h*n skriver:

Jag har aldrig sett någon dra i sig 7-800 mg i en enda lina, krävs en jävla stor snok för det.

Väger du upp och vet att du får i dig 800 mg i en enda lina? Det låter ju helt sinnessjukt.

Lol jag har snortat en gubbe en gång asså det åker ju bara vidare ner i svalget en period tog jaf en B8 och 4 ikto till frukost men visst då var pundig och hände att det trilla ut lite pulver ur snoken xD men det går absolut att dra i sig en 0,8 i näsan
2018-08-09, 21:15
Medlem
DissociativePandas avatar
Inbillar jag mig, eller blir huden lite gulaktig och nya ärr blir rödare? Har kört x mg Affe i 22 timmar nu. Har ingen jävla våg.
2018-08-10, 07:45
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StickiestofIcky
Då hade jag rätt mao
Eller javisst man kan rena efter man köpt sin dos
Men det är ju ingen langare eller storkran som som sköljer bort allt smuts/bank och sen säljer det
Jag menar mer om man köper ett par gram på gatan så kan det vara fuktigt ofta med en acetonliknande lukt. Vissa kallar det sprittjack.
Skulle kunna vara så att langaren i sista ledet väger upp nästan ett gram och drygar ut det sista med aceton eller nåt liknande

Om det luktar aceton och doften och vikten dunstar väldigt snabbt när påsen väl är öppnad så är det nog så att man drygat ut med aceton i efterhand.
2018-08-10, 08:16
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DissociativePanda
Inbillar jag mig, eller blir huden lite gulaktig och nya ärr blir rödare? Har kört x mg Affe i 22 timmar nu. Har ingen jävla våg.
kan också få lite gul hud ibaldn.
2019-01-05, 23:26
Medlem
Fått tag på en sten som är lite gul/vit luktar starkt som bara den men inte klassiska tjackdoften eller blomster. Utan nästan mer som tvättmedel men är så klart inte tvättmedel. När jag drar i mig en rackare så svider det bara lite lite i snoken men sticker nå fruktansvärt i halsen. Känner dock inte mycket till rus efter 3-4 feg linor. Är livrädd för rc där av mitt fegspel. Någon som kan ha någon gissning? Förstår att min lilla beskrivning gör det väldigt svårt men.. Alla svar uppskattas
2019-01-12, 11:53
Moderator
kvm3s avatar
Låset åker på denna tråd och fortsatta frågor/diskussioner hänvisas till (FB) Amfetamin FAQ - Vanliga frågor och svar.

Tråd låst.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in