2015-01-29, 14:18
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLIP
Är väl mer regel än undantag att blizz är försenade Sen känns det som det säkert kommer 3-4 större patchar innan nästa exp iaf.

Oja, vi får säkert vänta tills 2016 på en ny exp. Men de stora patcharna är väldigt kul med.
Citera
2015-01-29, 14:21
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLIP
Är väl mer regel än undantag att blizz är försenade Sen känns det som det säkert kommer 3-4 större patchar innan nästa exp iaf.

Bara att se på Legacy of the Void... Känns som att Blizzard strukturerar bort resurser för att de skulle få ut HS och nu Heroes of the Storm vilket gör så att andra titlar blir sinkade.
Citera
2015-01-29, 14:23
Medlem
Aerosol-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Fanns rykten rätt tidigt att det skulle komma 2-3 expansioner. Personligen känns det väldigt logiskt att det kommer minst en exp till. Antagligen mer. Skulle gissa att avkastningen rent ekonomisk är mycket högre vid producering av expansioner än nya titlar.

EDIT: Dessutom finns det mängder av "utrymme" för en expansion att fylla.

Låter great det faktiskt. Ser fram emot dom nya helat klart
Citera
2015-01-31, 13:16
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aerosol-
Någon som vet om blizzard håller på och gör ännu en expansion osv? Vore intressant att veta.

De kan du nog räkna med! och jag vågar nog säga att dem har 2 expansioner till D3 utan tvekan.. Den andra expansion lär nog landa omkring juni 2016 inte helt omöjlig gissning.

Men under tiden kommer de komma mycket nytt ändå =). Blizzard avslöjade nytt content i Act3 "Baal berg som vi minns ifrån D2, kommer komma som större patch, med Nya monster, nya items, och ny kartor =). Släpps nog till våren 2015.

För er som undrar vad sjutton jag pratar om så länkar jag här filmen -

https://www.youtube.com/watch?v=XbZE5zcWHRY 28:40 fråmåt , så får ni se glimtar av det
Senast redigerad av Opilus5500 2015-01-31 kl. 13:29.
Citera
2015-01-31, 13:47
Medlem
Aerosol-s avatar
Låter strålande min vän ! Det ser man fram emot kan jag lova.
Diablo3 + expansionerna har jag verkligen fastnat hårt för. Lira mycket annat förr men jag verkar aldrig tröttna på detta spel
Citera
2015-01-31, 14:49
Medlem
qrounxqrounxs avatar
varför antar folk att det bli en ny expansion? med tanke på spelet sega utveckling i patchväg och att ros inte ens är ett år gammalt så tror inte jag att det blir en till exp
Citera
2015-01-31, 14:50
Medlem
qrounxqrounxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
De kan du nog räkna med! och jag vågar nog säga att dem har 2 expansioner till D3 utan tvekan.. Den andra expansion lär nog landa omkring juni 2016 inte helt omöjlig gissning.

Men under tiden kommer de komma mycket nytt ändå =). Blizzard avslöjade nytt content i Act3 "Baal berg som vi minns ifrån D2, kommer komma som större patch, med Nya monster, nya items, och ny kartor =). Släpps nog till våren 2015.

För er som undrar vad sjutton jag pratar om så länkar jag här filmen -

https://www.youtube.com/watch?v=XbZE5zcWHRY 28:40 fråmåt , så får ni se glimtar av det

"content patch" med två nya maps och 10 items. wow. glöm inte ptr på 6månader på det.
Citera
2015-01-31, 17:06
Medlem
reffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qrounxqrounx
"content patch" med två nya maps och 10 items. wow. glöm inte ptr på 6månader på det.

Citat:
varför antar folk att det bli en ny expansion? med tanke på spelet sega utveckling i patchväg och att ros inte ens är ett år gammalt så tror inte jag att det blir en till exp

Jag håller verkligen med. Spelet är bra, riktigt bra. Men det är så seg utveckling och händer så lite att man ledsnar.
Jag vet att Diablo 1, 2 och 3 är spel man bara köttar, köttar och köttar. Letar efter det bästa hela tiden, samma sak hela tiden.

Men lite variation kan dom lätt fixa. Mer game-modes utan tvekan. Men det sitter i långt inne att göra något!

Och som du säger, ptr i 6 månader, 10 nya items och 1 map... så jävla segt!

Trodde seasons skulle bli skoj, men vafan, hur länge är dom uppe i nu, 6 månader, 9 månader?
Den tar ju för i helvete aldrig slut!
Citera
2015-01-31, 18:16
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:

För mig får dem gärna dra ut på tiden så mycket dem bara kan =)). Åker utomlands i början av Mars kommer hem till sommaren, så om nya Content släpps till juli , så är bara tacka och ta emot ifrån min sida
Citera
2015-01-31, 18:17
Medlem
nanashis avatar
Citat:
För att blizzard sa från första början att de ska släppa 2 expansioner till d3 och de har inte sagt något annat om det efteråt.
Citera
2015-01-31, 21:13
Medlem
ImWorthlesss avatar
Season 2 bekräftat, 13e Februari

Se om man hakar på en Season eller om man fortsätter på Softcore, känner jag mig själv så lär det bli en liten salig mix av båda :P
Citera
2015-01-31, 21:37
Medlem
Aerosol-s avatar
Helt novis på diablo 3 + RoS så inge mobbing tack Ska börja lira DH hade jag tänkt. Nånting jag ska tänka på ? Lika bara att fråga.

GottNatt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in