Citat:
Ursprungligen postat av
OneUp
Nu kan ju bara jag tala för mig själv, men varje gång jag har skrivit om honom är det en motreaktion mot vad han själv har skrivit, och det är alltid sådant som går emot sådant jag står för. Han ska inte få komma till tals offentligt utan att bli emotsagd. Tål han inte motreaktioner ska han inte agera i offentligheten, speciellt inte med åsikter som han vet kommer att generera motreaktioner. Agerar han på ett sätt som är mot samhällets normer kommer samhället att agera mot honom.
Men om han inte tål det då? Om han inte tål det, förtjänar han då att drivas mot emotionell och ekonomisk ruin? Alla i mediasverige vet hur känslig Birro är. Ändå så utsätter man honom för detta. Galenskap enligt mig och det är ett alltför högt spel dom spelar.
Och sen har vi den andra diskussionen. Om du har samröre med Sverigedemokrater i dagens Sverige så blir du uthängd och all ditt ska tas ifrån dig. Och så lipar våra journalister om näthat???
Jag är knappast sverigedemokrat men jag har inte ord för hur mycket jag hatar det pack som styr oss och våra tankar.