2015-01-28, 16:58
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheTripp
Kanske du ska ta dig en funderare. Om du testat både TT och CL´s flubbo men inga fungerar. Tror du då att det är du som har tolerans eller att det är fel på båda shopparnas produkter?

Du kanske ska testa lite andra benzo ett tag. Flubbo biter tydligen inte på dig.

fick helt enorma effekter av flub från början då jag testa tt's
åt tt's gula varje dag tills jag blev tvungen att sluta.
men var ca 1½ månad sedan jag rörde flub.
har inte nån slags tolerans, enda benso aktight jag tog sist var 7st 0.5mg xanor då jag inte kände ett skit

nej dessa ska funka, blev möjligen lite lugnare av cl's röda men tt's nya är så porösa att man kan knappt ta i de utan att de smulas sönder. måste varit
extremt dåligt pressade. men funkar lika bra att dra pulvret i näsan eller får man bara i sej bindmedlet då??

så som det är nu kan jag inte ha det ligger smulor mest överallt som väntas på att sugas upp (av näsan) men ger dettta nu effekt så jag inte måste skrapa och hälla över lite glass ist som strössel?
Citera
2015-01-28, 17:41
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheTripp
Kanske du ska ta dig en funderare. Om du testat både TT och CL´s flubbo men inga fungerar. Tror du då att det är du som har tolerans eller att det är fel på båda shopparnas produkter?

Du kanske ska testa lite andra benzo ett tag. Flubbo biter tydligen inte på dig.

testade varenda benso jag har kunnat få tag i med åren
ingen mäter sig med denna
jag hade 2 favoriter; nr1 : iktorivil, nr2: xanor

iktona var helt klart bäst men jävla vad tolerans man fick som med allt annat
jag är en person som hatar att vänta , vill bli go snabbt och inte lite smått utan så jag verkligen är helt borta

enda drog som ger mej ruset jag söker är alkohol (och ja har testat alla psykedelia, hallucingena, cannabis, mdma, 2c-b, svamp, tjack, koks, E, och otala rc's) bara benso som får mig att må som jag vill och alkohol då förstår men mår så hemskt dåligt när man e bakis då e det bra fint att ha nåra benz att gå ner på

värsta drogen att flippa på måste nog va 3-meo-pcp eller så e bara mitt psyke paj efter att ha trippat varje dag i åratal på diverse så får va nog med sånt nu
Senast redigerad av Bullsquid 2015-01-28 kl. 17:44.
Citera
2015-01-28, 17:46
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aerosol-
Min polare blanda med subutex och snubben mårfinfint säger han
Jag blandar sub och xanor så jag kan inte säga hur det blir men vännen min verkar nöjd.

försöktig att blanda sub och benz
en kompis dog nyligen av den kombon , med alkohol dessutom med i bilden
Citera
2015-01-28, 17:58
Medlem
Aerosol-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
försöktig att blanda sub och benz
en kompis dog nyligen av den kombon , med alkohol dessutom med i bilden

Beklagar sorgen!

Några vänner har gott bort för mig också.

Jodå, jag är väldigt försiktig. Blandar aldrig stora doser och blandar aldrig in alkohol heller. Röker bara cannabis istället för alkohol

Tack för omtanken dock!
Senast redigerad av Aerosol- 2015-01-28 kl. 18:01.
Citera
2015-01-28, 18:25
Medlem
Sezlows avatar
Om jag förstått allt rätt så ska man inte blanda alkohol med Flubromazolam.

Jag försöker nämligen få en polare att fatta detta. Karluslingen är ganska så begiven på vin och klämmer lätt en låda på några/någon enstaka dag. Han klagar över att han inte kan sova och om han väl somnat så vaknar han igen efter någon enstaka timme.
Jag gav honom en påse med CLs röda, med alla förmaningar i bagaget.

Jag hoppas det går bra för honom.

Finns det någon som känner till graden av farlighet om man blandar några enstaka mg Imovane med 1mg Flub?
Och jag hoppas att min medicinering med Lyrica och Baklofen är helt ofarligt att blanda med Flub.
Jag kan var lite trög ibland och hoppas att detta inte klart framgått tidigare.
Citera
2015-01-28, 18:40
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aerosol-
Testa och se

Precis, hur gick det svenskback?
Citera
2015-01-28, 19:02
Medlem
svenskbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Precis, hur gick det svenskback?

Jag får förhoppningsvis mina på fredag. Så kommer testas på lördag kväll för sömn.

Börjar med en halv 0,75 för att se vad som händer. Har noll tolerans.
Citera
2015-01-29, 10:51
Bannlyst
Igår provade jag den här för första gången. Tog 0,5 mg och väntade, när inget hänt efter en timme blev det 0,5 mg till. Väntade en timme till, kände inte mycket som kunde skiljas från placebo utan kröp till kojs.
Vaknade mitt i natten och upptäckte att jag var måttligt fluddrad, men inte på ett särskilt skönt sätt. Vaknade några gånger till under natten, men klev upp alldeles nyss och känner mig lite yr i bollen.

Första försöket gav inte mersmak, känns som en av de tråkigare sorterna av benso. Bara sedering som inte knockade en hela natten heller, ingen eufori eller kreativt driv.

Möjligtvis gjorde jag fel som tog det ensam och i för hög dos, det kanske krävs sällskap för att afterglowen dagen efter ska kännas sådär fantastiskt som dagen efter man trippat på svamp t.ex.
Som det gör efter diazepam för att nämna en.

Ska ge dem några chanser till i lägre dos och på tom mage, men just nu tycker jag klonazolam spöade skiten ur denna på alla sätt och vis förutom priset.
Citera
2015-01-29, 13:25
Medlem
kool-g-raps avatar
Hur funkar flub att ta dagtid? Hört att tolleransen på flub ska byggas upp snabbt och att man blir trött på de. Är de ett dålig val av benz att använda dagligen i liten dos på morgonen?

Brukar annars köra något av: 20mg stess, 4mg ikto eller 1/2 imovane på morgonen. Kan flub fungera i samma syfte?
Citera
2015-01-29, 13:45
Medlem
anapols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Hur funkar flub att ta dagtid? Hört att tolleransen på flub ska byggas upp snabbt och att man blir trött på de. Är de ett dålig val av benz att använda dagligen i liten dos på morgonen?

Brukar annars köra något av: 20mg stess, 4mg ikto eller 1/2 imovane på morgonen. Kan flub fungera i samma syfte?
Nej.
Citera
2015-01-29, 19:08
Bannlyst
Nog är det lite för tidigt att ge ett slutgiltigt betyg än. Men idag tog jag vid 14-tiden före lunch, 3x0,5 mg från batchen CL hade innan den senaste som nyligen försvann från sidan.

Visst är jag småfluddrad, men mer åt det nollade och sävliga hållet. Ingen speed, förhöjd empati, önskan att lämns komfortzonen för att vara social och sticka ut på äventyr för att upptäcka världen. Kanske funkar lite mot ångest, men eftersom det tagit 2-3 timmar innan den slog på blir den väldigt opraktisk för det ändamålet. Nu är klockan 19 och skulle säga att det först är nu som de nått peaken.

Nej hittills är klonazepam överlägset bäst för ångestdämpning, muskelavslappning och att hålla en positiv mindsett. Får prova nifoxipam om ett tag, den lovordas här och där har jag snappat upp.

Ger flubro2n en sista chans och då med några dagars uppehåll från kaffe innan. Dricker man desssutom alkohol och grinar över varför inte benson funkar måste man ju vara hårt tappat ur barnvagnen.
Kommer även umgås med vänner och försöka ägna oss åt någon aktivitet. Att bara ta en drog och göra ingenting tar liksom bort hälften av det roliga, ibland känner man knappt av de positiva effekterna utan bara biverkningar. Vaskningsvarning på ensamknarkande om man inte bara ska nodda, stilla fysisk smärta eller resa i sitt inre.

Annars står nifoxipam och deskloroetizolam på tur, kanske kan de tävla med licensbenso som de man måste söka speciellt för att få ut.
Senast redigerad av Saturnuslord 2015-01-29 kl. 19:10.
Citera
2015-01-30, 00:05
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
1,5 mg av dessa utan tolerans mer eller mindre dödar ett bra tjackrus enligt min mening.

Sjukt bra när det är dags för at o bara vill sova.

Utan alkohol tycker jag man är relativt klar i huvudet på 0,75 mg av dessa, lite flummig och sluddrigt tal på sin höjd.
Men dem sätter sig rätt bra på balansen. Går/cyklar snett/slalom

För sömnen räcker det med en halv 0,75 mg för att sova riktigt gott i 7-8 h.
På en hel 0,75 mg blir man jävligt gött muskelavslappnad och trött och det blir riktigt svårt att hålla sig vaken till filmen i soffan, omöjligt typ. När man väl somnat på en 0,75 kan jag ta mig fan ligga o sova 15 timmar utan problem. Men det går att gå upp efter 10 timmar om man har viljan.

Man är liksom inte theralenbakis det är bara det att man sover så jävla gött och drömmer så jävla sött att det blir valet mellan att gå upp och ligga kvar blir enkelt.

Ta dem Max 3-4 ggr i veckan i doser om 0,375 - 0,75 och dem fungerar ypperligt.

Det kan tyckas konstigt att ta 1/4 eller 1/3 av dessa på 0,75 mg men även det är en fullgod dos mot ångest och för att bli avslappnad i kroppen samtidigt som man kan arbeta och vara klar i huvudet.

Flubromazelam borde pressats i 0,25 och 0,5 tycker jag nog Löjligt prisvärd benzo som dessutom slår många av dem klassiska på fingrarna.

En stesstia är en piss i Mississippi jämfört med en 0,75 mg flubro.

Det finns en anledning till att http://www.svenskabrukarforeningen.se/node/6963 varnar för dessa.

Behandla dessa goingar med respekt! Och blanda definitivt inte med opis o etanol.
Några starköl till en 0,75a är fint dock.

Mvh

Bra rapport utan tvekan. Vet du hur lång halveringstiden är? Verkar vidare vara ett påhitt av brukarföreningen. Triazolam ska dom väll likna mest. Och den halveringstiden är låg. Men jag antar att dessa håller i sig lite längre så att säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in