2015-01-27, 14:09
Medlem
JiseOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
1,5 mg av dessa utan tolerans mer eller mindre ddar ett bra tjackrus enligt min mening.

Sjukt bra nr det r dags fr at o bara vill sova.

Utan alkohol tycker jag man r relativt klar i huvudet p 0,75 mg av dessa, lite flummig och sluddrigt tal p sin hjd.
Men dem stter sig rtt bra p balansen. Gr/cyklar snett/slalom

Fr smnen rcker det med en halv 0,75 mg fr att sova riktigt gott i 7-8 h.
P en hel 0,75 mg blir man jvligt gtt muskelavslappnad och trtt och det blir riktigt svrt att hlla sig vaken till filmen i soffan, omjligt typ. Nr man vl somnat p en 0,75 kan jag ta mig fan ligga o sova 15 timmar utan problem. Men det gr att g upp efter 10 timmar om man har viljan.

Man r liksom inte theralenbakis det r bara det att man sover s jvla gtt och drmmer s jvla stt att det blir valet mellan att g upp och ligga kvar blir enkelt.

Ta dem Max 3-4 ggr i veckan i doser om 0,375 - 0,75 och dem fungerar ypperligt.

Det kan tyckas konstigt att ta 1/4 eller 1/3 av dessa p 0,75 mg men ven det r en fullgod dos mot ngest och fr att bli avslappnad i kroppen samtidigt som man kan arbeta och vara klar i huvudet.

Flubromazelam borde pressats i 0,25 och 0,5 tycker jag nog Ljligt prisvrd benzo som dessutom slr mnga av dem klassiska p fingrarna.

En stesstia r en piss i Mississippi jmfrt med en 0,75 mg flubro.

Det finns en anledning till att http://www.svenskabrukarforeningen.se/node/6963 varnar fr dessa.

Behandla dessa goingar med respekt! Och blanda definitivt inte med opis o etanol.
Ngra starkl till en 0,75a r fint dock.

Mvh

Ja, jag skulle nstan vga pst att dessa spelar i samma liga som triazolam potensmssigt, vilka som vi ju vet kommer i 0.125 och 0.25mg.
Har som minst delat p 10st 1.25mg med en vn, inte ens det var hanterbart haha. Ta det frsiktigt med dessa ven om ni som jag har bde erfarenhet och tolerans..

Rcker ju definitivt att bestlla 0.5mg
Citera
2015-01-27, 17:44
Medlem
Bullsquids avatar
Ingen som kper av TT nt mer? nn som testat nya batchen? de verkar byta ofta
verkar som de flesta kr cl's 1.25mg stor skillnad p dem och TT's 1,5 eller?
tt's nya r vita med kryss ser ut som ikto fast fetare i storlek, vldigt smuliga
cl's r rda med kryss, minimala och tunna som ett papper typ

funkar det ven att snorta de eller d de smular nt s jvligt?

hmm, knner d inte ett skit p tt's iaf
1,5mg ca 4 timmar sen minst sen 0.75 till av dem lite senare , sedan cl's halv 1.25mg nu
helt normal nnu.

kan det va tolerans frn igr?

d va det 1.25mg frn cl ca 16-17-tiden, blev d jvligt trtt sov typ 18-21, sen en halv tt's 1,5mg (+0,75mg) fr att somna vidare. visst blev det go smn men sov ju bara bort hela dagen vilket inte direkt var tnkt. ska man behva dubbla direkt nu eller? vgar inte ta fr mkt men r vldigt uttrkad och frbannad att inget hnder.

kan ju snka nn brs med kanske
Senast redigerad av Bullsquid 2015-01-27 kl. 18:43.
Citera
2015-01-27, 20:19
Bannlyst
Tycker man blir s satans trtt av dessa. Nu har jag lite smtt tolerans, men fortfarande r 0.5 mg lite fr mycket ur det perspektivet. Vldigt sl, hyfsad ngestdmpning. Sitter i vldigt lnge. Man blir lite flummig, som p Z-analoger, fast mindre. Toleranskningen och toleransminskningen gr heller inte att lita p direkt.
Citera
2015-01-27, 20:23
Medlem
Bullsquids avatar
vntat hela eftermiddagen och kvll och ingen effekt bde frn tt och cl
biter fan inte, inte ens trtt idag. hur mycke ska man behva ta? e vl snart uppe i 4-5 mg
knner nada. inte ens trtt, mste nd upp i morronen.

slr ju aldrig. tog frsta runt kl 16...

snortar vl halv tt till d!! mste fan hnda nt *!!

frbannade mega tolerans
hoppas bara man e reko imorgon morse
Senast redigerad av Bullsquid 2015-01-27 kl. 20:37.
Citera
2015-01-27, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Ingen som kper av TT nt mer? nn som testat nya batchen? de verkar byta ofta
verkar som de flesta kr cl's 1.25mg stor skillnad p dem och TT's 1,5 eller?
tt's nya r vita med kryss ser ut som ikto fast fetare i storlek, vldigt smuliga
cl's r rda med kryss, minimala och tunna som ett papper typ

funkar det ven att snorta de eller d de smular nt s jvligt?

hmm, knner d inte ett skit p tt's iaf
1,5mg ca 4 timmar sen minst sen 0.75 till av dem lite senare , sedan cl's halv 1.25mg nu
helt normal nnu.

kan det va tolerans frn igr?

d va det 1.25mg frn cl ca 16-17-tiden, blev d jvligt trtt sov typ 18-21, sen en halv tt's 1,5mg (+0,75mg) fr att somna vidare. visst blev det go smn men sov ju bara bort hela dagen vilket inte direkt var tnkt. ska man behva dubbla direkt nu eller? vgar inte ta fr mkt men r vldigt uttrkad och frbannad att inget hnder.

kan ju snka nn brs med kanske

Mina TT 1,5mg e rosa? Kan ta 2st o bli lugn o sova, men tar jag A.......s 1.25mg dckar jag
Citera
2015-01-27, 20:39
Medlem
Bullsquids avatar
nya r vita, tjocka, smuliga som fan gr snder bara man hller i de typ
dessutom ser de ut lite som ikto p ena sidan. ny batch och den verkar suga n s lnge

str shr p sidan "Flubromazolam 1,5mg vita 8mm med krysskra. "

fyller bara p nu, trtt p att vnta
Citera
2015-01-27, 23:35
Medlem
80-talists avatar
Citat:
dessutom ser de ut lite som ikto p ena sidan. ny batch och den verkar suga n s lnge

Hur gick det i slutndan? Fick ngon ro?
Citera
2015-01-28, 09:51
Bannlyst
Citat:

Kanske du ska ta dig en funderare. Om du testat bde TT och CLs flubbo men inga fungerar. Tror du d att det r du som har tolerans eller att det r fel p bda shopparnas produkter?

Du kanske ska testa lite andra benzo ett tag. Flubbo biter tydligen inte p dig.
Citera
2015-01-28, 15:39
Medlem
Sezlows avatar
Jag blir trtt som ett troll av en halv rosa 1mg frn Cl.
Sover jttegott p dem.
Citera
2015-01-28, 15:58
Medlem
Har bestllt 100 1mg:are fr 400 spnn.
Plitlig och seris sljare.
Vldigt billiga om de nu r s potenta som alla verkar sga. Ska bli intressant att testa d jag ofta lider av insomnia.
r van och har tolerans, frmst X och Stess konsument men ska nog brja med 0.5 till kvllen och se vad som sker.
r varningarna fr blandning legit?Imovane ska tydligen innebra ddsrisk.
Jag anvnder inte Imovane men vad r det fr effekter som kan uppkomma, andningsdepression eller? Hur r det ihop med sg X eller Stess om man skulle ha kvar det i systemet? Skulle Sub utgra ngon risk?
Citera
2015-01-28, 16:11
Medlem
Aerosol-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterJAZ
Har bestllt 100 1mg:are fr 400 spnn.
Plitlig och seris sljare.
Vldigt billiga om de nu r s potenta som alla verkar sga. Ska bli intressant att testa d jag ofta lider av insomnia.
r van och har tolerans, frmst X och Stess konsument men ska nog brja med 0.5 till kvllen och se vad som sker.
r varningarna fr blandning legit?Imovane ska tydligen innebra ddsrisk.
Jag anvnder inte Imovane men vad r det fr effekter som kan uppkomma, andningsdepression eller? Hur r det ihop med sg X eller Stess om man skulle ha kvar det i systemet? Skulle Sub utgra ngon risk?
Min polare blanda med subutex och snubben mrfinfint sger han
Jag blandar sub och xanor s jag kan inte sga hur det blir men vnnen min verkar njd.
Senast redigerad av Aerosol- 2015-01-28 kl. 16:28.
Citera
2015-01-28, 16:17
Medlem
Sezlows avatar
Jag tar Imovane men inte samma natt som Flubromazolam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in