Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
1,5 mg av dessa utan tolerans mer eller mindre ddar ett bra tjackrus enligt min mening.
Sjukt bra nr det r dags fr at o bara vill sova.
Utan alkohol tycker jag man r relativt klar i huvudet p 0,75 mg av dessa, lite flummig och sluddrigt tal p sin hjd.
Men dem stter sig rtt bra p balansen. Gr/cyklar snett/slalom
Fr smnen rcker det med en halv 0,75 mg fr att sova riktigt gott i 7-8 h.
P en hel 0,75 mg blir man jvligt gtt muskelavslappnad och trtt och det blir riktigt svrt att hlla sig vaken till filmen i soffan, omjligt typ. Nr man vl somnat p en 0,75 kan jag ta mig fan ligga o sova 15 timmar utan problem. Men det gr att g upp efter 10 timmar om man har viljan.
Man r liksom inte theralenbakis det r bara det att man sover s jvla gtt och drmmer s jvla stt att det blir valet mellan att g upp och ligga kvar blir enkelt.
Ta dem Max 3-4 ggr i veckan i doser om 0,375 - 0,75 och dem fungerar ypperligt.
Det kan tyckas konstigt att ta 1/4 eller 1/3 av dessa p 0,75 mg men ven det r en fullgod dos mot ngest och fr att bli avslappnad i kroppen samtidigt som man kan arbeta och vara klar i huvudet.
Flubromazelam borde pressats i 0,25 och 0,5 tycker jag nog Ljligt prisvrd benzo som dessutom slr mnga av dem klassiska p fingrarna.
En stesstia r en piss i Mississippi jmfrt med en 0,75 mg flubro.
Det finns en anledning till att http://www.svenskabrukarforeningen.se/node/6963 varnar fr dessa.
Behandla dessa goingar med respekt! Och blanda definitivt inte med opis o etanol.
Ngra starkl till en 0,75a r fint dock.
Mvh
Sjukt bra nr det r dags fr at o bara vill sova.
Utan alkohol tycker jag man r relativt klar i huvudet p 0,75 mg av dessa, lite flummig och sluddrigt tal p sin hjd.
Men dem stter sig rtt bra p balansen. Gr/cyklar snett/slalom

Fr smnen rcker det med en halv 0,75 mg fr att sova riktigt gott i 7-8 h.
P en hel 0,75 mg blir man jvligt gtt muskelavslappnad och trtt och det blir riktigt svrt att hlla sig vaken till filmen i soffan, omjligt typ. Nr man vl somnat p en 0,75 kan jag ta mig fan ligga o sova 15 timmar utan problem. Men det gr att g upp efter 10 timmar om man har viljan.
Man r liksom inte theralenbakis det r bara det att man sover s jvla gtt och drmmer s jvla stt att det blir valet mellan att g upp och ligga kvar blir enkelt.
Ta dem Max 3-4 ggr i veckan i doser om 0,375 - 0,75 och dem fungerar ypperligt.
Det kan tyckas konstigt att ta 1/4 eller 1/3 av dessa p 0,75 mg men ven det r en fullgod dos mot ngest och fr att bli avslappnad i kroppen samtidigt som man kan arbeta och vara klar i huvudet.
Flubromazelam borde pressats i 0,25 och 0,5 tycker jag nog Ljligt prisvrd benzo som dessutom slr mnga av dem klassiska p fingrarna.
En stesstia r en piss i Mississippi jmfrt med en 0,75 mg flubro.
Det finns en anledning till att http://www.svenskabrukarforeningen.se/node/6963 varnar fr dessa.
Behandla dessa goingar med respekt! Och blanda definitivt inte med opis o etanol.
Ngra starkl till en 0,75a r fint dock.
Mvh
Ja, jag skulle nstan vga pst att dessa spelar i samma liga som triazolam potensmssigt, vilka som vi ju vet kommer i 0.125 och 0.25mg.
Har som minst delat p 10st 1.25mg med en vn, inte ens det var hanterbart haha. Ta det frsiktigt med dessa ven om ni som jag har bde erfarenhet och tolerans..
Rcker ju definitivt att bestlla 0.5mg