2015-04-08, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Formula
Beror på vad man tycker är generöst. Jag har ätit 1/2 sedan 13 typ. Känner mig nedstämd mest, rastlös men ja visst är jag bensad. Hur många timmar tar det innan den kickar in rejält?

Tog 1/4 kring 13.15 och 1/4 kring 17.30.
Generöst för mig är att man får mer än typ bara en, gärna 3-5 så att man kan testa dem ordentligt.

Nedstämd? Nej, det vill jag ju inte bli! Vill ju bli "uppåt" och glad, trevlig och rolig. Aja, som allt annat så funkar det nog olika från person till person, jag får la bara hoppas att detta är en benzo för mig.

Har som sagt inte testat dessa innan så kan tyvärr inte svara på din fråga.
Citera
2015-04-08, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebrabody
Jasså? Det får jag nog kolla upp lite närmre!
Nej jag hoppas inte det, eller knappast något bestående.. är väll som med allt att det blir en toleransökning och för att sänka och få samma effekt på mindre dos igen, ja då är det väll uppehåll som krävs.

Exakt. Halveringstiden gör att när du tar samma dos dagen efter har du förmodligen kvar Flubro i kroppen. Därav ökas toleransen konstant.
Citera
2015-04-08, 20:32
Medlem
Jag har 10st 1.25mg på väg från 24'an och efter att ha läst stora delar av den här tråden känns det nästan bäst att spola ner skiten.

Men som vanligt kommer detta inte att hända, utan jag kommer hämta ut den.

Är det idioti att slänga i sig 0.3mg dagen efter en fylla för att bota bakisångest?

Är denna mer svårhanterad än stilnoct ("öh jag känner inget lika bra att ta 2 till.. " och vaknar i en poliscell)?

Är 24ans piller pressade som kryss så att det är enkelt att dela på?
Citera
2015-04-08, 20:54
Medlem
Förresten, hur mycket Flubromazolam borde jag ta som min första dos? Har börjat få ganska hög tolerans från Klonazolamen som jag ätit i lite mindre än två veckor nu.
Citera
2015-04-08, 21:39
Medlem
Vill skriva här också då mitt problem gäller två substanser, den ena Clonazolam och den andre Flubromazolam.

Kopierar vad jag skrev i andra tråden men fetmarkerar den fråga jag helst vill ha svar på, för att veta om jag verkligen slängde i mig allt eller om jag har tappat det. Det fetstilta står längst ner.
---
Inte helt hundra på vart detta hör hemma men testar här. Igår fick jag hem 20st 0.5mg Clonazolam och 25st 0.250mg Flubromazolam från Plant Food Palace, ni som vet ni vet vilken shop det gäller och dem är väldigt safe och jag har alltid fått bra grejer därifrån.

Det jag fick hem måste också varit väldigt bra; jag började med en 0.5mg Clona när jag fick det runt 12:30 igår. På kvällen tog jag en halv Flub vilket måste bli ungefär 0.125mg, knappt någonting va?
Efter ett tag fick jag för mig att ta resten av halvan och förbereda mig för sömnen men plötsligt blev jag pigg.

Kommer även ihåg att jag slängde i mig 1 Clona och 1 Flub samtidigt, efter detta börjar det mörkna. Ingen alkohol inblandad ska tilläggas.

Sen minns jag inte mycker mer än att jag försöker hitta ett ställe där jag kan röka en pipa röka i fred. Har stora luckor på vad som hänt här, är säker på att jag tog med mig etuiet med Clonan och Flubben i för på morgonen var etuiet ganska sönder och tillbucklat.

Det värsta av allt är att jag hittar inte resterande (om det fortfarande existerar) tabletterna!!

Någon som har nån idé på vad som han ha hänt? Är mest orolig att jag käkat upp 7,5mg Flubromazolam och 5mg Clonazolam utan att överhuvudtaget minnas det. Påsarna de låg i är också totalt borta.

Tänkte ha denna kvällen till att ta lite Clonazolam som verkar vara en nyare versioner av Clonazepam (Ikto/Rivotril) som är det bästa som hjälper mot mina nackspasmer men allt Clonazolamen gav mig var ett "rus" liknande 2 Xanax, d.v.s. lite intensivt och orolighet hela tiden.
Så fort jag tog första Flubben märkte jag ingen större skillnad.

I jackfickorna hittade jag 4 Flub och på golvet hemma hittade jag en till. Vill mest veta vart resten tagit vägen!! Finns det en möjlighet att jag käkade upp ALLT igår? Borde jag inte vara ännu mer väck än vad jag är nu? Balansen är sådär men inget jag inte kan kontrollera men rösten är väldigt benzad.

Mvh

---
Att gömma grejor och glömma bort vart när jag är benzad händer hela tiden. Men i detta fallet hade jag dem i ett _väldigt_ stabilt etui som när jag vaknade var tillbucklat och gängorna ganska sönder.
Har inga synliga tecken på att jag gått och trillat, inga märken på kläder etc så jag undrar vad fan som hände inatt.

Ska jag vara helt ärlig tror jag inte att jag käkat upp allt. Istället måste jag ha tappat dem, detta tyder ju utspridandet av flubben här och var på. Frågan är bara om jag fick hem allt och tappade det här eller om jag tappade det utomhus. Är det utomhus har jag inte den blekaste aning om vart jag kan ha tappat det.

Ville inte ens flöddra, ville bara bli lite skön i kroppen sen få en god natts sömn

---
Har sovit en stund nu och fått i mig lite mer mat. En grej som fortfarande stör mig är att den grejen som hänger långt bak i halsen vill fram hela tiden och det gör ont när jag sväljer.

---
Citat:
Ursprungligen postat av ttecknat
Minns inte om du redan skrivit detta tidigare eller inte, men var du med eller träffade du folk? För i så fall kan du mycket väl ha gett bort massvis. Jag personligen blir skitgenerös när jag är benzad och vill typ ge alla allt jag har om jag inte redan innan bestämt mig för att gömma det...

Jag var ensam. Som jag nämnde tidigare så tog jag en .5 Clonazolam i vetenskapligt syfte då jag hade noll tolerans mot benzo och effekterna det gav mig var som två st 1mg Xanax. Inget trevligt alls enligt mig då jag inte gillar Xanax, blir lite skitstissig i kroppen och "inget känns rätt".
Framåt kvällen försökte jag dela Flubben, tänkte att det ska nog gå lätt då där är skåror i men fan vad stenhårda dem var så det gick inte. La den under tungan och lät den smälta till det där lite korniga/sandiga och lät det ligga tills det smält. Kommer inte ihåg om jag kände av något eller inte men jag antar att jag gjorde det eftersom jag tydligen stoppade i mig mer av varje. Det sista jag minns som sagt är att slänger i mig 1 clon och 1 flub samtidigt sen är det dark.

Jag begav mig ut för att hitta ett lugnt ställe att röka en pipa gräs på och jag har INGEN aning om vart jag gick, annars hade jag gått tillbaka för att se om jag eventuellt tappat något.
Etuiet jag hade tabletterna i var bucklat och sönder men tabletterna låg i zipbags. I vissa av fickorna låg det fortfarande kvar lite flub dock, inga Clonazolam överhuvudtaget.

Hittade även lite småmynt i mina fickor, inte samma ficka utan utspritt, bl.a. en femkrona som ajg är helt hundra på att jag inte haft tidigare.

Jag har precis kommit hem från en middag med familjen och efteråt berättade min bror för mig att vår mamma hade kommit till honom lite orolig och undrade ifall han visste om jag tagit något (vi är rätt öppna med sånt i familjen, mest röka dock), han hade ingen aning men tyckte också jag uppträdde lite märkligt. Det är mest min röst som sluddrar.

Kommer detta håll i sig till imorgon? Och kan jag verkligen ha stoppat i mig allting?? Jag som ändå brukar ha bra pli på mig själv när det kommer till sånt här.

---
Men borde jag inte vara totalt borta nu i såfall? Det är ju trots allt 30st .25mg Flubromazolam och 20st .5mg Clonazolam. Känns som ett recept för disaster?

Eller kommer jag först märka av det några dagar senare då jag inte minns ett skit av dagarna som varit?

Måste säga att jag redan nu nyktrat till rätt rejält, ingen mer vinglig balans, nästan perfekt tal (inte 100%). Brukar inte sådana mängder på speciellt Flub sitta i mycket mycket längre?
Citera
2015-04-08, 21:39
Medlem
Hej vänner. Nästa vecka ska jag flyga långt, typ 24 h inklusive byten, och drömmer om en ångestdämpad resa.

Har beställt 1,25 mg flubro från RC.

Kommer det att funka för ändamålet eller ska jag slänga skiten? Hur mycket är en optimal dos isf? Har ingen tolerans, men tidigare erfarenhet av olika typer av diazepram inkl Stess, samt Xanor.

Mellan 1-10 hur seg blir man dagen efter i jämförelse med ovan? Många rapporterar minnesluckor, men jag antar att det kommer efter längre bruk? Det kommer nog bli en one time hit för mig och ge bort resten.

MVH
Citera
2015-04-08, 22:00
Medlem
djuphavsdjungelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thinkyousir2
Hej vänner. Nästa vecka ska jag flyga långt, typ 24 h inklusive byten, och drömmer om en ångestdämpad resa.

Har beställt 1,25 mg flubro från RC.

Kommer det att funka för ändamålet eller ska jag slänga skiten? Hur mycket är en optimal dos isf? Har ingen tolerans, men tidigare erfarenhet av olika typer av diazepram inkl Stess, samt Xanor.

Mellan 1-10 hur seg blir man dagen efter i jämförelse med ovan? Många rapporterar minnesluckor, men jag antar att det kommer efter längre bruk? Det kommer nog bli en one time hit för mig och ge bort resten.

MVH

Nej använd inte denna när du reser. Jag skulle ha lämnat det hemma. Du kan absolut få i dig för mycket om du tar allting under din resa. Du borde ha förberett dig bättre och pratat med en läkare för att få ut något mer kontrollerbart på recept. Förra gången jag reste fick jag flunitrazepam det var inte något problem. Lycka till på resan.
Citera
2015-04-08, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ofrivilligflygare
Jag har 10st 1.25mg på väg från 24'an och efter att ha läst stora delar av den här tråden känns det nästan bäst att spola ner skiten.

Men som vanligt kommer detta inte att hända, utan jag kommer hämta ut den.

Är det idioti att slänga i sig 0.3mg dagen efter en fylla för att bota bakisångest?

Är denna mer svårhanterad än stilnoct ("öh jag känner inget lika bra att ta 2 till.. " och vaknar i en poliscell)?

Är 24ans piller pressade som kryss så att det är enkelt att dela på?

24ans vita har inga kryss men går enkelt att knäcka med fingrarna, ta endast en halv, tro mig det räcker, dom är potenta som fan och du kommer känna av dom dagen efter framåt eftermiddagen. Morgonen kommer du inte komma ihåg mycket av, gjorde inte jag iaf och då tog jag endast en sån vit. Så ploppa inte i dig flera stycken, big mistake.
Citera
2015-04-09, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av djuphavsdjungeln
Nej använd inte denna när du reser. Jag skulle ha lämnat det hemma. Du kan absolut få i dig för mycket om du tar allting under din resa. Du borde ha förberett dig bättre och pratat med en läkare för att få ut något mer kontrollerbart på recept. Förra gången jag reste fick jag flunitrazepam det var inte något problem. Lycka till på resan.

Tack man
Citera
2015-04-09, 02:31
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Exakt. Halveringstiden gör att när du tar samma dos dagen efter har du förmodligen kvar Flubro i kroppen. Därav ökas toleransen konstant.

Också tänkt i dessa banor.

Ren gissning är att man förbränner fortare desto om mer van, om inte skulle jag ha gramdoser i mig konstant, tänker diazepam.

Flubb har kortare halverings tid, vet ej om nån källa förutom min egen.

Rätt mkt erfarenhet och istället för att slänga dom tog jag 27st 1,25mg, märkligt så satte de se sig inte på skrivandet så hårt, blanda med massa alkohol och fick dubbel seende tillslut, dock inte behövt någon benso sen dess, hade jag tagit 5st ja då hade det nästan varit dan efter man velat ha minst ett par ikto, bjudit bort lite så typ ett sånt race till och så är de slut.

kommer inte köpa fler, men skön känsla att slippa ta något på flera dagar, har hög grundtolerans och brukar tåla det mesta, ätit benso dagligen i för många år... börjar bli dags att lägga ner..

Hursom utan nån tolerans kan det va jävligt påverkande med bara 0,5 mg, inte så att jag rekommenderar folk att ta 40mg flubro liksom.
Citera
2015-04-09, 10:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Formula
Beror på vad man tycker är generöst. Jag har ätit 1/2 sedan 13 typ. Känner mig nedstämd mest, rastlös men ja visst är jag bensad. Hur många timmar tar det innan den kickar in rejält?

Tog 1/4 kring 13.15 och 1/4 kring 17.30.

Okej kanske inte var min dag igår eller så är det faktumet att jag är nedstämd. Somnade gott redan kring 22 igår, utan sömntabletter eller nå. Tog 1/2 nu när jag gled upp 12 timmar senare. Får se vad dagen har för äventyr att erbjuda!
Citera
2015-04-09, 13:32
Medlem
Nån som vet halveringstiden?

Tog 4mg (1mg kapslar från Asken) igår och har tagit 5mg idag (inget mer idag) men känner bra mycket mindre än igår, lixom känner inte ens hälften som igår.

Kanske en benzo man får ta 1-max 2 gånger/vecka typ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in