2015-01-23, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Ta en blodprov och se om något är galet. Vad är en misslyckad PCT, hoppade du av? körde alvedon istället för nolva?

Ja avbruten PCT(av orsaker vi inte behöver gå in på här), Han med 5 dagar. Nolva 40mg
Kulorna är normalstora men sädesvätske produktionen fungerar inte. Kommer bara några droppar.
Och kåtheten är borta.
Citera
2015-01-23, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silmar
Ja avbruten PCT(av orsaker vi inte behöver gå in på här), Han med 5 dagar. Nolva 40mg
Kulorna är normalstora men sädesvätske produktionen fungerar inte. Kommer bara några droppar.
Och kåtheten är borta.

Skulle rekommendera HCG. Satsernas storlek kommer återgå till normalmängd, oroa dig inte. Personligen tog det ca ett halvår innan jag var tillbaka på banan igen, men då hoppade jag också av en riktig tung kur.
Citera
2015-01-24, 00:33
Avslutad
Citat:
Och kåtheten är borta.

En Power-Pct kan vara något för dig alternativt göra den lite mildare. 40mg och typ 2000iu HCG e3d.

http://www.uk-muscle.co.uk/steroid-and-testosterone-information/102444-famous-power-pct-program-dr-michael-scally.html
Senast redigerad av Tony_Tedeschi 2015-01-24 kl. 00:35.
Citera
2015-01-24, 06:20
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
En Power-Pct kan vara något för dig alternativt göra den lite mildare. 40mg och typ 2000iu HCG e3d.

http://www.uk-muscle.co.uk/steroid-and-testosterone-information/102444-famous-power-pct-program-dr-michael-scally.html
Ja en power pct är ju briljant endast 7v efter kur... För fan Einstein... Det enda rätta är att avvakta åtminstone 5v till.

Återhämtningen tar tid. För vissa längre. Jobbigt men sant
Citera
2015-01-24, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bowmoresfinest
Ja en power pct är ju briljant endast 7v efter kur... För fan Einstein... Det enda rätta är att avvakta åtminstone 5v till.

Återhämtningen tar tid. För vissa längre. Jobbigt men sant

Tack för alla tips. Men skall jag bara avvakta. Eller börja köra på clomid, Nolvadex eller hcg nu.
Tror mina gamla Nolvadex är sockerpiller. Från MM typ MIR
Citera
2015-01-24, 18:12
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Tack för alla tips. Men skall jag bara avvakta. Eller börja köra på clomid, Nolvadex eller hcg nu.
Tror mina gamla Nolvadex är sockerpiller. Från MM typ MIR

Jag tycker du ska avvakta som jag skrev.. Du kommer återhämta dej. Man få räkna med 3mån..inget konstigt
Citera
2015-01-25, 09:03
Medlem
Skittjacks avatar
Brukar ni köra clomid OCH nolva som PCT eller bara ena? Verkar vara norm på amerikanska forum att köra båda men på flashback är det oftast nolva only som rekommenderas.
Citera
2015-01-25, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skittjack
Brukar ni köra clomid OCH nolva som PCT eller bara ena? Verkar vara norm på amerikanska forum att köra båda men på flashback är det oftast nolva only som rekommenderas.

Nja jag har sett väldigt många exempel på Clomid och Nolvadex kombinationer.
Däremot undrar jag varför man inte använder mer Proviron? Som ju ökar välbefinnandet mycket.
Citera
2015-01-25, 10:13
Medlem
runds avatar
Citat:
Bägge två är helt klart värt om du kört en lång eller tung kur.

Skulle jag bara få välja på nolva och clomid som pct skulle jag valt clomid alla dagar i veckan.
Citera
2015-01-25, 10:28
Medlem
Skittjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rund
Bägge två är helt klart värt om du kört en lång eller tung kur.

Skulle jag bara få välja på nolva och clomid som pct skulle jag valt clomid alla dagar i veckan.

Grejen är ju att bägge rekommenderas även till fjantkurer på 350mg testo e per vecka.
Citera
2015-01-25, 11:25
Avslutad
Citat:
Grejen är ju att bägge rekommenderas även till fjantkurer på 350mg testo e per vecka.

Japp för det är effektivare men det betyder inte att alla klarar båda preparaten tillsammans. Vissa klarar knappt att gå upp ur sängen på clomid osv.
Citera
2015-01-25, 11:39
Medlem
Skittjacks avatar
Citat:
Japp för det är effektivare men det betyder inte att alla klarar båda preparaten tillsammans. Vissa klarar knappt att gå upp ur sängen på clomid osv.

Ok. Så det bästa är att ta både och om man klarar av det? Då kanske jag bör beställa hem lite clomid och testa. Men har läst om folk som mår riktigt skit av clomid så vettifan om de är värt det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in