2010-06-23, 19:03
  #517
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anis
ska köpa 30 tabs till dom två första veckorna , sen 20 tabs till dom dom resterade veckorna , sen måste jag ha tid och kura också :O

50 nolva kostar 350 spänn, du får be mamma o pappa att höja veckopengen lite...
Citera
2010-06-23, 19:22
  #518
Medlem
Aniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slyslapsalot
50 nolva kostar 350 spänn, du får be mamma o pappa att höja veckopengen lite...

Såna här otrevligheter är helt onödig!
Citera
2010-06-23, 20:33
  #519
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anis
Såna här otrevligheter är helt onödig!

Absolut inte! I synnerhet inte om det är du på avataren...
Citera
2010-06-23, 23:15
  #520
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anis
Såna här otrevligheter är helt onödig!

ska jag var helt ärlig så verkar du helt bäng.
Citera
2010-06-23, 23:21
  #521
Medlem
thunderXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RevolverHarry
ska jag var helt ärlig så verkar du helt bäng.


harry bara håll...
Citera
2010-06-23, 23:33
  #522
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thunderXX
harry bara håll...

Hehe jo men va fan de får ju finnas gränser!
Citera
2010-06-23, 23:35
  #523
Medlem
thunderXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RevolverHarry
Hehe jo men va fan de får ju finnas gränser!


Ja.. jag skojar bara med dig, har bara alltid en sjuk lust att jävlas med dig grabben ska inte kura nu så det är lugnt. snackade vett med han tidigare idag.
Citera
2010-06-23, 23:38
  #524
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thunderXX
Ja.. jag skojar bara med dig, har bara alltid en sjuk lust att jävlas med dig grabben ska inte kura nu så det är lugnt. snackade vett med han tidigare idag.

Om det inte vore för din sjukliga lust att penetrera mej så vore du nog helt ok
Citera
2010-06-23, 23:42
  #525
Medlem
thunderXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RevolverHarry
Om det inte vore för din sjukliga lust att penetrera mej så vore du nog helt ok


HAHA säger mannen som sitter och kolla på http://www.youtube.com/watch?v=z3gVlxHjJBo och drar en handtralla, DET ÄR SJUKT
Citera
2010-06-23, 23:45
  #526
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thunderXX
HAHA säger mannen som sitter och kolla på http://www.youtube.com/watch?v=z3gVlxHjJBo och drar en handtralla, DET ÄR SJUKT

Ja... de e sjukt...men skönt...
Citera
2010-07-07, 20:00
  #527
Medlem
bridmans avatar
Fråga:

Körde min HCG igår men det hände nåt konstigt "btw jag är på näst sista sticket ..

Började blöda efter sticket... Och idag har jag blåmärke där "litet blåmärke"
Men det gör inte ont jag mår inge dåligt eller så ville bara berätta här att det hänt..

Jag överlever
Citera
2010-07-08, 00:03
  #528
Medlem
MisterTees avatar
Gröna shoppar som säljer Clomid?

dinp har bara Nolvadex och HCG,
HCG 5000IU 300KR hur mycket är 5000 IU?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in