Ja.. jag skojar bara med dig, har bara alltid en sjuk lust att jävlas med dig grabben ska inte kura nu så det är lugnt. snackade vett med han tidigare idag.
Ja.. jag skojar bara med dig, har bara alltid en sjuk lust att jävlas med dig grabben ska inte kura nu så det är lugnt. snackade vett med han tidigare idag.
Om det inte vore för din sjukliga lust att penetrera mej så vore du nog helt ok
Körde min HCG igår men det hände nåt konstigt "btw jag är på näst sista sticket ..
Började blöda efter sticket... Och idag har jag blåmärke där "litet blåmärke"
Men det gör inte ont jag mår inge dåligt eller så ville bara berätta här att det hänt..