Citat:
Ursprungligen postat av
Jaggermeister
Jag har fått tag på en vätska, ser ut som ögondroppar med 0.9% nacl. Är de det jag använder för att lösa upp mitt hcg? Jag har 10st, hur många bör jag köra i för att lösa upp mitt hcg pulver?
vad har de för Ph värde?
man kan använda drop-it och liknande för att lösa upp det
det beror på hur mycket det är i varje ''ampull''
jag brukar blanda mitt hcg med 1 ml, då har jag alltså 5000 iu per ml, sen sticker jag med 0,1 ml per gång alltså 500 iu och det gör jag e3d, vill man dosera högre är det bara att öka stick frekvensen