2017-09-28, 17:05
  #2317
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alanya94
Ska ja dela upp doseringarna på clomid och nolva elr ska ja köra en gång. Vilket är bäst ?.

Med vänlig hälsningar
Alanya94


ta dom samtidigt det spelar ingen roll då deras halveringstid är på några dagar..

när det kommer till bt behöver du inte vara orolig med tanke på att du äter nolva men om något skulle hända så kan du bara slänga in lite adex igen
Citera
2017-09-28, 20:32
  #2318
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
ta dom samtidigt det spelar ingen roll då deras halveringstid är på några dagar..

när det kommer till bt behöver du inte vara orolig med tanke på att du äter nolva men om något skulle hända så kan du bara slänga in lite adex igen
+1
Citera
2017-09-30, 19:39
  #2319
Medlem
Kommer få testosteron av läkare pga alla de symptomen man kan läsa om, men jag har ett problem. Jag är bara 18år och osäker på ifall jag växt färdigt på längden, är bara 174cm kort. Längden är någonting jag har jättestort komplex över, och jag vill mer än gärna växa till 180cm ifall det är möjligt. Pappa växte tills han var 21.

Till problemet; eftersom att testosteron kommer att göra så jag slutar växa, är det någonting jag kan begära av läkare som gör att min ''pituitary gland'' inte stängs av testot? Hur ska jag framföra för läkaren ifall jag vill ha någon spruta HGH innan jag börjar med testokuren? Tackar så hjärtligt för svar.
Citera
2017-09-30, 22:17
  #2320
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CykaBlyat123
Kommer få testosteron av läkare pga alla de symptomen man kan läsa om, men jag har ett problem. Jag är bara 18år och osäker på ifall jag växt färdigt på längden, är bara 174cm kort. Längden är någonting jag har jättestort komplex över, och jag vill mer än gärna växa till 180cm ifall det är möjligt. Pappa växte tills han var 21.

Till problemet; eftersom att testosteron kommer att göra så jag slutar växa, är det någonting jag kan begära av läkare som gör att min ''pituitary gland'' inte stängs av testot? Hur ska jag framföra för läkaren ifall jag vill ha någon spruta HGH innan jag börjar med testokuren? Tackar så hjärtligt för svar.

Om jag inte har helt fel är det väl aromatiseringen till estrogen som stänger tillväxtzonerna?
I så fall vore det bra att diskutera med din läkare och fundera på om han kan skriva ut en AI också.
Citera
2017-10-01, 22:13
  #2321
Medlem
Jag tar Tamoxifen/Nolvadex. Jag började med 20mg men jag började få biverkningar så jag gick ner till 10mg, ätit de 4 dagar. Blir väldigt seg i huvudet, svårt att tänka och får ont i ögonen, ljuskänslig och torra ögon.

Det jag undrar, om man går ner till 5mg skulle det ge någon effekt alls, om man äter det under en längre tid? Mot förmodan att mina symtom skulle bli bättre med en lägre dos.
Citera
2017-10-01, 22:37
  #2322
Medlem
TheChosenKurtzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coined
Jag tar Tamoxifen/Nolvadex. Jag började med 20mg men jag började få biverkningar så jag gick ner till 10mg, ätit de 4 dagar. Blir väldigt seg i huvudet, svårt att tänka och får ont i ögonen, ljuskänslig och torra ögon.

Det jag undrar, om man går ner till 5mg skulle det ge någon effekt alls, om man äter det under en längre tid? Mot förmodan att mina symtom skulle bli bättre med en lägre dos.

Varför tar du nolva?
Citera
2017-10-01, 22:40
  #2323
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheChosenKurtz
Varför tar du nolva?
För att få igång min naturliga produktion efter lång (2-3 år) tids användande av testosteron (Nebido) injektioner. Det är en läkare som skrev ut det.

Läkaren sa "Äh det finns knappt några biverkningar, mild medicin, bara att köra", men jag upplever det inte riktigt så.
Citera
2017-10-04, 23:12
  #2324
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coined
För att få igång min naturliga produktion efter lång (2-3 år) tids användande av testosteron (Nebido) injektioner. Det är en läkare som skrev ut det.

Läkaren sa "Äh det finns knappt några biverkningar, mild medicin, bara att köra", men jag upplever det inte riktigt så.

Nebidot är hemsk gällande bieffekter då dom oftast skriver ut injektioner var 8-12e vecka. Och den rediga dosen du får då och inte nå mer förens 8-12 veckor säger sig självt att dina nivåer är helt otroligt instabila och svajjiga. Och desto svajjiga dom är desto större chans för bieffekter.

Finns en anledning varför folk som har recept på nebido säljer den och kurar på tex test e eller c och tar den 2-3 ggr i veckan....
Citera
2017-10-07, 14:35
  #2325
Medlem
Jaggermeisters avatar
Jag har fått tag på en vätska, ser ut som ögondroppar med 0.9% nacl. Är de det jag använder för att lösa upp mitt hcg? Jag har 10st, hur många bör jag köra i för att lösa upp mitt hcg pulver?
Citera
2017-10-08, 12:24
  #2326
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Jag har fått tag på en vätska, ser ut som ögondroppar med 0.9% nacl. Är de det jag använder för att lösa upp mitt hcg? Jag har 10st, hur många bör jag köra i för att lösa upp mitt hcg pulver?

vad har de för Ph värde?

man kan använda drop-it och liknande för att lösa upp det


det beror på hur mycket det är i varje ''ampull''

jag brukar blanda mitt hcg med 1 ml, då har jag alltså 5000 iu per ml, sen sticker jag med 0,1 ml per gång alltså 500 iu och det gör jag e3d, vill man dosera högre är det bara att öka stick frekvensen
Citera
2017-10-08, 15:56
  #2327
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
vad har de för Ph värde?

man kan använda drop-it och liknande för att lösa upp det


det beror på hur mycket det är i varje ''ampull''

jag brukar blanda mitt hcg med 1 ml, då har jag alltså 5000 iu per ml, sen sticker jag med 0,1 ml per gång alltså 500 iu och det gör jag e3d, vill man dosera högre är det bara att öka stick frekvensen
PH-värdet har jag ingen aning om. Hitta dessa små 1ml ögondroppar i kylen med 0.9% NaCL
Det är 5k iu i ampullen, så 1ml blir perfekt tack
Citera
2017-10-10, 19:15
  #2328
Medlem
Parkours avatar
4 Veckor PCT (Första intaget 12 dagar efter sista stick)

Nolva 40,40,20,20
Clomid 100, 100, 50 , 25

Eventuell frontning första dagen.
PCT efter en Testo C 250 ED only kur.

Åsikter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in