2015-01-07, 02:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trippingballs
Ska köra en dboll kur 25-30/50-60 och undrar hur länge jag bör köra pct med nolvan?

Börjar man direkt efter sista dagen?

Är 20mg ed ok för en sån kur?

Hoppas någon med erfarenhet kan svara.

Mvh

Beror alldeles på hur hur nerstängd du blir.

40 40 20 20 10 10 hellre för lång än för kort.
Citera
2015-01-07, 07:35
Medlem
Har kört 500iu hcg e3d i två veckor sedan mina bollar började krympa. Är även inne på min tionde vecka på testo 250.

Bollarna är fortfarande små och kommer nästan ingenting vid utlösning som många påstår att dom gör.

Hur länge bör jag fortsätta med denna dosering av hcg?
När är det dags att höja om ingenting händer?

Andra förslag på upplägg, jag har ca 4 veckor kvar av kuren.
Citera
2015-01-09, 18:43
Medlem
kekkzors avatar
Finns det någon annan anledning till att köra Nolva som PCT efter en WinnarOnly kur på 30/30?

Jag har uppfattat det som Nolva används som PCT endast för gyno, men om man inte får några känningar under och efter kur ser jag inte nån anledning till att ta det, har jag missat något? Återställer de blodfetter osv också ?
Citera
2015-01-12, 11:55
Medlem
bomzs avatar
Hej, denna tanke slog mig när jag läste lite i en annan tråd om hur man ska få sin tjej gravid.
Låt säga att du redan gjort din tjej gravid och ska sedan köra pct. Är det någon som vet om det kan vara skadligt att spruta i sin tjej medans hon är gravid och du äter preparat som tex nolva och clomid?
Kan det finnas spår av preparaten i spermien? Om det nu är det så kanske det inte är det bästa att spruta spår av östrogenblockande preparat i en gravid tjej.
Skulle ju vara tragiskt om något skulle bli fel pga det..
Citera
2015-01-16, 16:54
Medlem
kekkzors avatar
Är det nödvändigt att ta Clomid som PCT om man kör en låg WinstrolOnly kur ?
Citera
2015-01-16, 17:15
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kekkzor
Nej
Citera
2015-01-16, 17:22
Medlem
Citat:

Hur låg dos kör du? Rätt värdelös kur om du frågar mig, men det hör inte hit.
Citera
2015-01-16, 18:01
Medlem
Bowmoresfinests avatar
[quote=insideoutman|51907692]Hur låg dos kör du? Rätt värdelös kur om du frågar mig, men det hör inte hit.[/QUOTE
Min första va en Win only 30mg ed.. Jävlar va nöjd jag vart med den..
Citera
2015-01-16, 19:15
Avslutad
Citat:
Finns det någon annan anledning till att köra Nolva som PCT efter en WinnarOnly kur på 30/30?

Jag har uppfattat det som Nolva används som PCT endast för gyno, men om man inte får några känningar under och efter kur ser jag inte nån anledning till att ta det, har jag missat något? Återställer de blodfetter osv också ?

Nolva används för PCT och känningar/behandling av gyno. Huruvida du vill köra en PCT eller inte är helt upp till dig, du tjänar nämligen ingenting på att strunta i den...snarare tvärtom.
Citera
2015-01-21, 16:34
Medlem
kekkzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insideoutman
Hur låg dos kör du? Rätt värdelös kur om du frågar mig, men det hör inte hit.

Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Nolva används för PCT och känningar/behandling av gyno. Huruvida du vill köra en PCT eller inte är helt upp till dig, du tjänar nämligen ingenting på att strunta i den...snarare tvärtom.

Ja okej, det känns som att Nolva är den mest relevanta PCT'n på en winstrolonly kur, speciellt om man bara kör en 30/30 och jag aldrig tagit nånting annat tidigare, just därför jag börjar så lågt

Men som sagt, det kanske är lika bra att köra nolva efter kuren oavsett om jag känner av nånting eller ej.

Annars tänker jag att det borde räcka med lite skydd som:

Leverskydd- Milk Thistle eller liv52 och glukosamin som ledskydd, sen lite omega 3
Citera
2015-01-22, 22:55
Medlem
Sexuellt helt död efter en misslyckad PCT. Vad göra så här 7 veckor efter kuren (Dianabol)?
Kan jag börja om nu med Nolva? eller bör jag lägga på Clomid också?
Citera
2015-01-23, 19:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Silmar
Sexuellt helt död efter en misslyckad PCT. Vad göra så här 7 veckor efter kuren (Dianabol)?
Kan jag börja om nu med Nolva? eller bör jag lägga på Clomid också?

Ta en blodprov och se om något är galet. Vad är en misslyckad PCT, hoppade du av? körde alvedon istället för nolva?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in