Flashback bygger pepparkakshus!
2015-01-19, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qwz
Nej, det är inte bara du som blir ångestdämpad. Det är många som tar det på morgonenn istället. Zopiklon kan användas till i princip allt. Tar det när jag vaknar eller behöver det under dagen och jag vet att det håller i sig i ca 5 timmar innan halveringstiden börjar. De brukar dock fortfarande vara lugnt även fast man nu har halva effekten av tabletten i sig.

Finns det någon tablett med samma ångestdämpande effekt men som inte är en sömntablett?
Man får lite konstiga reaktioner när man säger att man käkar sömntabletter på morgonen och dagen.
Citera
2015-01-19, 17:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aoki
Finns det någon tablett med samma ångestdämpande effekt men som inte är en sömntablett?
Man får lite konstiga reaktioner när man säger att man käkar sömntabletter på morgonen och dagen.

Nä, finns ingen av alla bensos som är jättelik zopiklonen enligt mig. Skit i att säga det då, eller säg att det bara är lugnande som är det de är.
Citera
2015-01-19, 20:33
Medlem
tog precis 40 mg stilnoct då jag ville flumma, brukar ta 10-20mg annars när jag ska sova på om.
Men typ 20 minuter efter att jag tagit dom så spydde jag. vad händer med effekten nu? är den borta för att jag spytt? ska jag ta 40mg igen å hoppas jag inte spyr då?
Citera
2015-01-19, 21:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pr0ppn
tog precis 40 mg stilnoct då jag ville flumma, brukar ta 10-20mg annars när jag ska sova på om.
Men typ 20 minuter efter att jag tagit dom så spydde jag. vad händer med effekten nu? är den borta för att jag spytt? ska jag ta 40mg igen å hoppas jag inte spyr då?

Ja, den försvinner. På't igen.
Citera
2015-01-21, 13:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pr0ppn

Dom är mest troligt upplösta. Ta endast mer om önskad effekt uteblir.
Citera
2015-01-23, 14:11
Bannlyst
Nu har jag fått zopiedem är dom lika bra som zopiklonen? Får man sån där berusning känsla av dom med? :-)
Citera
2015-01-23, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweetbabe85
Nu har jag fått zopiedem är dom lika bra som zopiklonen? Får man sån där berusning känsla av dom med? :-)

Ja kanske lite bättre också i berusnings syfte, men tolerans mm. Spelar in om man ska få den riktiga knocken på zolpidem.
Citera
2015-01-23, 15:24
Bannlyst
Får se om man märker av någonting nyss tagit en för att se om jag märker någon skillnad på zopiedem å zopiklonen
Citera
2015-01-24, 01:12
Medlem
Sir_Ks avatar
Snabb fråga (dum fråga) om jag tar flera stilnoct på samma gång, har det högre påverkan än om jag tar "en och en"...
Citera
2015-01-24, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_K
Snabb fråga (dum fråga) om jag tar flera stilnoct på samma gång, har det högre påverkan än om jag tar "en och en"...

Svar Ja!
Citera
2015-01-24, 17:47
Bannlyst
har tagit 15mg zopiedem hur känner man av den? Är denna narkotika klassad?
Citera
2015-01-24, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweetbabe85
har tagit 15mg zopiedem hur känner man av den? Är denna narkotika klassad?
Zolpidem är narkotikaklassat, du känner dig antingen fysiskt trött eller mentalt hög, antingen eller beror på vad du gör när du doserar. (om du ligger med ögonen stängda och tanken tom eller med öppna ögon och fest framför dig) Oavsett situation kommer du inte må bra i långa loppet...

Ifall du vill ha flum på dem så rekommenderar jag definitivt att snorta just stilnoct/zolpidem, man blir småkriminell på en minut av det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in