2015-01-24, 20:14
Bannlyst
[quote=lolicon|52005994]Zolpidem är narkotikaklassat, du känner dig antingen fysiskt trött eller mentalt hög, antingen eller beror på vad du gör när du doserar. (om du ligger med ögonen stängda och tanken tom eller med öppna ögon och fest framför dig) Oavsett situation kommer du inte må bra i långa loppet...

Tror jag hoppar över å snorta ska ta 20mg till natten där se hur berusad man känner sej ;-)
Citera
2015-01-25, 19:18
Bannlyst
Nej zopiedem var inget för mej man blev ju helt borta då är zopiklon bättre fast smaken är väll som baken
Citera
2015-01-25, 22:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sweetbabe85
Nej zopiedem var inget för mej man blev ju helt borta då är zopiklon bättre fast smaken är väll som baken

Det är en biverkning i början som är väldigt vanlig att få. Kör på dem lite mer så kommer det bli bättre. Fast ökar man dosen sen igen blir man sådär mysigt borta igen..
Citera
2015-01-26, 08:35
Medlem
Saturnuspojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aoki
Bara jag som blir ångestdämpad, vilket i sin tur leder till att jag blir energisk, pigg, dock lite omdömeslös (för öppen) för att sedan efter 2-3h tom och apatisk i skallen, av imovane?

Berättade detta för min läkare som sa att han aldrig har hört om någon som får energi av imovane.

Han har arbetat inom psykiatrin i 27 år.

Nej, du är inte den enda som blir ångestdämpad pigg och energisk på Imovane efter att tröttheten har gått över. Många känner likadant på Imovane men det är inte offentligt känt bland läkarkåren.
Citera
2015-01-26, 13:47
Medlem
Åt Diazepam under hela förra veckan pga stress/ångest, blev väl 10-20mg/dag. Nu har jag fått hem lite Imovane som jag tänkte ta ikväll. Men som många vet sitter ju just Diazepam kvar länge, kommer detta göra att jag får märkbart sämre effekt av Imovane?

Har märkt att när jag käkar benzo under dagen typ Alprazolam, så får jag sämre effekt av Imovanen på kvällen, men detta kanske bara är psykiskt, dvs man mår redan så bra av alpran så man märker inte av xanoren? Ungefär som att man ibland inte känner ett skit oavsett dos, sen tar man när man mår åt helvete och då funkar lägsta dosen. Eller är det dos/tolerans-relaterat, dvs om jag har diazepam kvar i kroppen får jag sämre effekt? Ni förstår vart jag försöker komma.

Edit: Jag menar då naturligtvis inte att jag ska slänga i mig 30mg imovane, max 15mg brukar jag sätta som ribba. Sen blir det för mycket och den där jävla smaken sitter kvar i 1-2 dagar. Har nu helt slutat med benzo f.ö. och ska bara köra Z-analoger + SSRI och ibland nån opiat kanske i framtiden just pga korstoleransen. Så min tolerans lär ju gå ner iaf, men undrar bara.
Senast redigerad av No6 2015-01-26 kl. 13:51.
Citera
2015-01-26, 16:17
Bannlyst
Måste säga att den där zolpidemen på 20mg verkar rätt spännande...
Citera
2015-01-27, 18:46
Medlem
Jag har hört att Imovane kickar bättre rexalt, stämmer det? Jag har lite tolerans för tillfället och begränsat med piller och har ingen vidare lust med uppehåll, mina frågor är:

Är det farligt att ta de rexalt pga att den går ut i kroppen snabbare?
Ska jag mosa sönder den, bara trycka upp eller hur jag gör jag på bästa sätt?

Edit: Har läst runt lite på FB, verkar som att man ska krossa och blanda med vatten och "pumpa" upp skiten. jag förstår att det inte är någon cykelpump vi pratar om här, men vad är det för pump man ska använda? Det ska alltså vara så smidigt som möjligt.
Senast redigerad av RevolutioZ 2015-01-27 kl. 19:07.
Citera
2015-01-30, 22:23
Medlem
ÄLSKARRRR Stilnoct/Zolpidem och Imovane, mina älsklingar.. Vilken tur att jag har så det räcker ett tag framöver.. effekten man får utav dessa går knappast att beskriva med ord. Så fucking skön känsla i psyket och kroppen, hel relaxad, total ångestdämpad och mycket bra humör

Såklart älskar jag och äter vanliga benzon också som Xanor, Ikto,Stess, flunisar osv. men dessa z analoger är en annan sak... lika benzon men ändå olika
Citera
2015-01-30, 22:29
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av persiann
ÄLSKARRRR Stilnoct/Zolpidem och Imovane, mina älsklingar.. Vilken tur att jag har så det räcker ett tag framöver.. effekten man får utav dessa går knappast att beskriva med ord. Så fucking skön känsla i psyket och kroppen, hel relaxad, total ångestdämpad och mycket bra humör

Såklart älskar jag och äter vanliga benzon också som Xanor, Ikto,Stess, flunisar osv. men dessa z analoger är en annan sak... lika benzon men ändå olika
Även metalsmaken man får på köpet?
Citera
2015-01-30, 22:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh

Vissa av oss var born awesome och har aldrig känt av den.
Citera
2015-01-30, 22:38
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwz
Vissa av oss var born awesome och har aldrig känt av den.
Djävla oflyt man har då
Citera
2015-01-30, 22:38
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Metalsmaken är något som man lär sig gilla och uppskatta efter ett tag, lite som med vin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in