(Jag antar att i detta läge så anser vi båda att vi inser vad den andre gör?)
Citat:
Ursprungligen postat av
experten10
I princip hela lagboken som omfattar brott. Araber och afrosvenskar drabbas i högre utsträckning. Exempelvis.
Detta är inte särlagstiftning, vem som drabbas och vem som gör brotten kan inte kopplas till lagstiftning.
Citat:
Ursprungligen postat av
experten10
Som sagt, googla och du får se. Du kan inte förvänta dig att jag ska göra detsamma och klistra in varenda artikel eller åsikt.
Det stämmer, man väljer själv till vilken grad man orkar vara trovärdig och till vilka gränser man orkar gå för att tex leta källor...
Citat:
Ursprungligen postat av
experten10
Det finns inga svarta rasister. Men ok, "svarta rasister" (dessa mytiska varelser) är emot "rasism" mot svarta. Se exempelvis debatten i USA för närvarande. Obs: ingen kallar dessa svarta för "rasister".
OK, tror alla är emot all form av förtryck emot sig själv så... Om du är "anti-rasist" är du ju emot all form av rasism, i samma ögonblick som man blir, vad vissa kallar "anti-vit", är man ju inte lägre anti-rasist, då "anti-vit" är synonymt med "rasist"
JAG kallar svarta för rasister om de är det.. Så "ingen" stämmer ju iaf inte helt.. Kan nämna ett par kända artister jag kan säga har både sexistiska och rasistiska drag när det kommer till musikbranschen. Fan nu kommer jag inte ihåg namnet på den där reggae-snubben som Filip och Fredrik intervjuade..
Citat:
Ursprungligen postat av
experten10
Anser vem? Du?
Japp...
Citat:
Ursprungligen postat av
experten10
Nej, upp till bevis. Visa mig alla dessa "svarta rasister" i t.ex. Frankrike.
http://en.wikipedia.org/wiki/Black_supremacy