2014-10-26, 17:43
Medlem
Plytons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Ja, visst är det så. Icke-européer har ingenting här i Europa att göra, utan precis som du skriver borde man deporteras.

Här är ett litet klipp från Paris gator:
http://www.youtube.com/watch?v=hSEn9aS4u6A

En neger här, en neger där, negrer, negrer everywhere...

Jösses! Talande klipp! Det är en invasion. Tyvärr så börjar det se ut på samma sätt i vissa områden i våra storstäder också. Afrika är ett rikt land med enorma naturresurser, har allt, fantastiskt vackert och bra klimat. Ändå så vill många till Europa. Ganska talande för vad folket går för. De har de bästa förutsättningarna med har alltid misslyckats med att göra något av det. Nu får Europa berikas av dessa nybyggare istället.
Citera
2014-10-26, 17:58
Medlem
Jag har också varit i Paris men största chocken fick jag i London.
Men ni gör ofta jämförelse med Sverige och med Rosengården. Men glöm inte att Sverige har en liten befolkning än dom i Tyskland eller i Frankrike och det innebär större börda för arbetande Svenskar att föda upp hundratusentals invandrare. Nu hörde jag på Kunskapskanalen (för en timme sedan) om det enorma brottslighet i Sverige. Efter år 2000 steg brottslighet i åldrarna mellan 8-17 år från 8% till 45%. (Och det visades alla beslagna vapen som hittades hos dessa skitungar.)
Citera
2014-10-26, 18:37
Medlem
Sessan-s avatar
Jag har ochså reagerat på det, himla trist. Paris, Amsterdam och Barcelona alla dem fina städerna, riktigt illa

Det blir en annan vibe med massor av mörkhyade (alltid mest män också) som stryker omkring. Ingen glamour och klass med det tyvärr och det tillför ingen avslappnade känsla.
Citera
2014-10-26, 18:53
Medlem
javeliners avatar
Första gången jag var i Paris var det precis detta som slog mig. Tänkte för mig själv varför det var så mycket negrer och frågade mamma&pappa som till viss del höll med att det sunkar ner stället, men pappa förklarade också att det förmodligen hade att göra med att många franska kolonier var bosatta av just negrer som bara växt.
Citera
2014-12-27, 08:48
Medlem
De senaste dagarna har judar i Paris varit speciellt utsatta, något svensk media helt mörklagt.

http://avpixlat.info/2014/12/26/flera-attacker-mot-judar-i-paris/
Citera
2014-12-28, 04:43
Medlem
Mugsys avatar
Jag läste en av artiklarna om angreppen på judar. Det är fruktansvärt därför att det innebär att samhället har tappat kontrollen över islamistproblemet. Nu är det dags att sätta ett absolut stopp för de senaste 30 årens vansinne. När det gäller Frankrike är det en process som har pågått längre än så i och med att landet tidigare hade ett rätt stort kolonialsystem i Afrika. Jag har arbetat i Paris i perioder och har sett hur staden förfaller allt mer. Det finns inte mycket kvar av det genuint franska nu utan mest en tunn fasad för turisterna att titta på.
Senast redigerad av Mugsy 2014-12-28 kl. 04:48.
Citera
2014-12-29, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Stockholm kommer långt ner på listan.

Dom mest mångkulturella storstäderna i Europa är Amsterdam, Antwerpen, Berlin, Paris, London, Rotterdam, Frankfurt etc.

Fel! ANTAGLIGEN HAR DU BARA BESÖKT EN LITEN DEL, ELLER INGEN, AV DE STÄDER DU RÄKNAR UPP!

Det finns f-n så mycket fler blattar, eller "inslag av mångkultur" i Stockholm än i Berlin. Beträffande övriga städer är naturligtvis London, Amsterdam, Rotterdam och Paris illa ute...
Citera
2015-01-07, 18:37
Medlem
Verkar vara en riktig krutdurk där i Paris,massor med religiösa fanatiker och miljontals muslimer i landet. Någon som är insatt i staden, och hur muslimerna i förorterna kommer reagera framöver? Har väl varit kraftiga upplopp med jämna mellanrum där tidigare och nu lär det väl inte bli lugnare direkt. Många muslimer och mycket vapen gör så att tankarna går mot en ny milstolpe inom terrorismen, att polisen börjar beskjutas med automatvapen istället för ägg,molotov m.m, börjar vi närma oss det?.
Citera
2015-01-07, 22:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KulAid
Hej!
Igår var jag i Paris och besökte lite olika sevärdigheter som Eiffeltornet, Notre-Dame etc.

Något jag dock inte ville se var alla svarta jag såg. Trodde att jag kommit till Nigeria.
Åkte tåg/tunnelbana under hela dagen och under min färd såg jag ca 70% svarta, 25% araber och 5% vita.
Jag trodde jag skulle få se fransmän med baskrar men det enda jag såg var invandrare.... Blev så j*vla lack. Hade högre tankar om Paris.
Under resans gång såg jag också ett tjugo-trettiotal förorter som var tre, fyra gånger så stora som rosengård (bor i malmö). Jag såg även en massa block som var helt övergivna och förstörda, vissa såg väldigt brännskadade ut. Tågen och tunnelbanan var väldigt ofräsch.

Jag vill aldrig mer åka till Paris efter denna upplevelsen. Kunde lika bra åkt till Afrika om det inte vore för Eiffeltornet.

Paris är en förlorad stad.

Någon som varit i Paris och kan dela med sig av sina upplevelser där?
Tror ni att den vita fransmannen kommer försvinna snart?
Har invandrarna redan tagit över Frankrike?

Hälsningar

JAg är i Paris i stort sett varje år. Detta har jag gjort sedan jag var rätt liten. Det har alltid varit mycket invandrare, så länge jag besökt staden. Paris förorter har i alla fall under hela min livstid varit rätt otrevliga..

Det som alltid spelat roll för mig, all roll, är maten. Det är därför jag åker till Paris. Maten har i min erfarenhet inte blivit sämre utav detta, dvs att det är många invandrare där, därav kommer iaf jag fortsätta uppskatta staden.

Fransmän är i övrigt inte direkt vita.. Menar, om man ska hårdra det..
Citera
2015-01-08, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rationalisterna

Jo, det är de. Som du mycket väl vet och gärna föreläser om så är Frankrike "rasistiskt". Så vilka är "rasisterna"? Fransmän. Alltså vita.
Citera
2015-01-08, 02:15
Medlem
Mugsys avatar
Citat:
JAg är i Paris i stort sett varje år. Detta har jag gjort sedan jag var rätt liten. Det har alltid varit mycket invandrare, så länge jag besökt staden. Paris förorter har i alla fall under hela min livstid varit rätt otrevliga..

Det som alltid spelat roll för mig, all roll, är maten. Det är därför jag åker till Paris. Maten har i min erfarenhet inte blivit sämre utav detta, dvs att det är många invandrare där, därav kommer iaf jag fortsätta uppskatta staden.

Jo, fransmännen överlag är VITA. Och du påstår att du har varit i Paris i stort sett varje år sedan du var rätt liten? Man kan undra i vilket hål du har befunnit dig i då.
Citera
2015-01-08, 07:13
Avstängd
konstapels avatar
Citat:

Precis, fransmän är inte vita...

Bara åtta dagar in på det nya året så leder du tävlingen om det mest korkade inlägget på flashback, grattis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in