2011-03-04, 00:53
  #493
Medlem
Cxccxcs avatar
-
Citera
2011-03-04, 00:54
  #494
Medlem
Cxccxcs avatar
[quote=Tonaldin]Ja och då menar du att karman sker idag då araber och negrer våldtar, misshandlar, rånar och mördar fransmän varje dag.

Mer eller mindre, ja.

Hur länge och hur många franska offer krävs det innan ni blir nöjda och belåtna?

"Ni", ar du dum i huvudet??

Men varför beter sig blattarna likadant i Sverige och Norge då? Förtjänar alla vita samma behandling som karma eller?

Tydligen.

Betyder det att Ryssland förtjänar alla terrordåd från tjetjenerna då Ryssland erövrat och mördat tjetjener en gång i tiden?

Ja, varfor inte? Las detta igen: (Har man begot oratt samt fororsakat massmord skall man saledes stalla till svars enligt.)[/b]
Citera
2011-03-04, 00:55
  #495
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tonaldin
Lite roligt att folk erkänner att invandringen av de IQ befriade parasiterna från Afrika och Mellanöstern enbart är ''payback'' för kolonialismen.

Man erkänner indirekt att invandringen är skadlig och förstör Frankrike men man menar att det är ''rätt åt dem'' på grund av kolonialismen, alltså har negrerna och araberna full rätt att gängvåldta franska kvinnor som revansch och att misshandla och mörda fransmän på löpande band.

Fransmännen har en arvsskuld enligt er och därmed har negrerna all rätt att göra vad de vill med de vita franska kvinnorna, ty en gång i tiden våldtog fransmän kvinnor i Afrika och nu måste den kåta svarta besten våldta franska kvinnor som revansch....

Men detta förklarar inte alla negrer som gängvåldtar svenska och norska kvinnor...kanske arvsskulden gäller ALLA vita kvinnor? Även i länder som inte hade kolonier och slavar?
Hade Frankrike varit ett bättre land att leva i, om man hade importerat en hop kulturlösa och torra individer som dig, rännande omkring med snus under läppen och kaggen hängande över bälten och det avklippta jeansen, är det så du vill ha det I Paris och Europa? Förstår du varför folk älskar annan kultur än det här??
Varför kanske inte bara Atom bomba hela landet och slippa all skit? Det hade löst alla problem, eller hur, Mr Kultur
__________________
Senast redigerad av Akhenaton 2011-03-04 kl. 01:01.
Citera
2011-03-04, 01:13
  #496
Bannlyst
Felpost.
__________________
Senast redigerad av Tonaldin 2011-03-04 kl. 01:39.
Citera
2011-03-04, 05:37
  #497
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cxccxc
Det vi vill ha sagt AR foljande: (Har man begot oratt samt fororsakat massmord skall man saledes stalla till svars enligt.)

Har man da inte blivit stalld till svars pa grund av ett eller flera anledningar, ja du - det ar da det sa kallade" karma" kommer in i bilden

Du kan ju knappast vara en antirasist iaf som tror på kollektiv bestraffning?

Eller vänta nu, du är nog en antirasist när jag tänker efter.
Citera
2011-03-05, 02:37
  #498
Medlem
bobby123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaius Caligula
Du ar en riktigt tont som forsoker kora med "koloni" kortet. Nej, det ar inte ratt at Frankrike, snarare ratt at Afrika som fick lite civilization. De hade ju garna kunnat tacka Frankrike genom att stanna i sin djungel, eller hur?

Vad fan snackar du om din dumma jävla åsna..

Vilken rätt hade Frankrike att med våld gå in i länder om Senegal, Marocko, Elfenbenskusten mm? Döda tusentals människor, våldta kvinnor samt barn och sedan plundra landet på dess naturresurser.

Just ja, Gud gav dom tillstånd

Eller trodde du att kolonisering skedde fredsamt? Med befolkningens stöd? Nej tyvärr fungerade det inte så.

Civilisation? vilka är Fransmännen att definiera det? Varför skall Afrikas befolkning leva och bete sig som oss i väst?

Hade Frankrike gett fan i Afrikas länder, låtit dom utvecklas på egen hand och skapat sina egna Samhällen hade invandringen till Frankrike minskat. Men nu våldtog dom nation på nation och säkrade diverse naturresurser, lämnade länder i korruption och icke fungerande Samhällen. Dessa länder har inte fått chansen att leva efter sina egna villkor.

Även att en stor del av invandringen skedde efter andra världskriget då Frankrike var i behov av arbetskraft för att bygga upp samhället igen.

Men din dumma jävla fitta, allt jag har att säga om Frankrike gällande denna fråga är: What goes around comes around

Och till TS: Ta ditt jävla White Trash arsle och åk på en Husvagnssemester till Dalarna nästa år istället. För världen är du tyvärr inte redo för ännu. Sopa.
__________________
Senast redigerad av bobby123 2011-03-05 kl. 03:31.
Citera
2011-03-05, 02:41
  #499
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bobby123
Vad fan snackar du om din dumma jävla åsna..

Vilken rätt hade Frankrike att med våld gå in i länder om Senegal, Marocko, Elfenbenskusten mm? Döda tusentals människor, våldta kvinnor samt barn och sedan plundra landet på dess naturresurser.

Just ja, Gud gav dom tillstånd

Eller trodde du att kolonisering skedde fredsamt? Med befolkningens stöd? Nej tyvärr fungerade det inte så.

Civilisation? vilka är Fransmännen att definiera det? Varför skall Afrikas befolkning leva och bete sig som oss i väst?

Hade Frankrike gett fan i Afrikas länder, låtit dom utvecklas på egen hand och skapat sina egna Samhällen hade invandringen till Frankrike minskat. Men nu våldtog dom nation på nation och säkrade diverse naturresurser, lämnade länder i korruption och icke fungerande Samhällen. Dessa länder har inte fått chansen att leva efter sina egna villkor.

Även att en stor del av invandringen skedde efter andra världskriget då Frankrike var i behov av arbetskraft för att bygga upp samhället igen.

Men din dumma jävla fitta, allt jag har att säga om Frankrike gällande denna fråga är: What goes around comes around

Fast muslimerna började ju med att invadera Frankrike iof. Hade det inte varit för Charles Martel hade vi alla antagligen snackat arabiska nu.

http://en.wikipedia.org/wiki/Charles_Martel

Citat:
In 739 he was offered the title of Consul by the Pope, but he refused.[6] He is remembered for winning the Battle of Tours in 732, in which he defeated an invading Muslim army and halted northward Islamic expansion in western Europe.[7]
Citera
2011-03-05, 02:56
  #500
Medlem
bobby123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akhenaton
Hade Frankrike varit ett bättre land att leva i, om man hade importerat en hop kulturlösa och torra individer som dig, rännande omkring med snus under läppen och kaggen hängande över bälten och det avklippta jeansen, är det så du vill ha det I Paris och Europa? Förstår du varför folk älskar annan kultur än det här??
Varför kanske inte bara Atom bomba hela landet och slippa all skit? Det hade löst alla problem, eller hur, Mr Kultur

haha Word!

Får en bild av tusentals Ronny o Ragge typer som invaderar Paris i Volvobilar när jag läste ditt inlägg Hade nötterna i denna tråd varit inblandade hade Eiffeltornet åkt ner och ersatts med en massiv Midsommarstång . Vinet bytts ut mot Hembränt och på radion hade Ultima Thule gått på repeat 24/7.
Citera
2011-03-05, 03:07
  #501
Medlem
bobby123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konkurrent
Fast muslimerna började ju med att invadera Frankrike iof. Hade det inte varit för Charles Martel hade vi alla antagligen snackat arabiska nu.

http://en.wikipedia.org/wiki/Charles_Martel

Jo, men i min mening rättfärdigar det inte till exempel koloniseringen av Senegal cirka Tusen år senare:

"1815 erkändes Senegal som en fransk koloni vid Wienkongressen.[3] Under 1850-talet började fransmännen utvidga sin kontroll i området så att det även skulle infatta inlandet. Detta möttes delvis av väpnat motstånd av lokala och religiösa ledare.[2]"

http://sv.wikipedia.org/wiki/Senegal
Citera
2011-03-05, 03:30
  #502
Medlem
bobby123s avatar
Felpost.
Citera
2011-03-06, 11:48
  #503
Medlem
Cxccxcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyanNyan
Du kan ju knappast vara en antirasist iaf som tror på kollektiv bestraffning?

Eller vänta nu, du är nog en antirasist när jag tänker efter.

kalla det precis vad du vill. Ratt SKALL vara ratt, vare sig du vill det eller ej.
Citera
2011-03-06, 12:57
  #504
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cxccxc
kalla det precis vad du vill. Ratt SKALL vara ratt, vare sig du vill det eller ej.
Och om den universella rättvisan går emot det DU vill?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in