2011-03-01, 19:41
Medlem
Hej!
Igår var jag i Paris och besökte lite olika sevärdigheter som Eiffeltornet, Notre-Dame etc.

Något jag dock inte ville se var alla svarta jag såg. Trodde att jag kommit till Nigeria.
Åkte tåg/tunnelbana under hela dagen och under min färd såg jag ca 70% svarta, 25% araber och 5% vita.
Jag trodde jag skulle få se fransmän med baskrar men det enda jag såg var invandrare.... Blev så j*vla lack. Hade högre tankar om Paris.
Under resans gång såg jag också ett tjugo-trettiotal förorter som var tre, fyra gånger så stora som rosengård (bor i malmö). Jag såg även en massa block som var helt övergivna och förstörda, vissa såg väldigt brännskadade ut. Tågen och tunnelbanan var väldigt ofräsch.

Jag vill aldrig mer åka till Paris efter denna upplevelsen. Kunde lika bra åkt till Afrika om det inte vore för Eiffeltornet.

Paris är en förlorad stad.

Någon som varit i Paris och kan dela med sig av sina upplevelser där?
Tror ni att den vita fransmannen kommer försvinna snart?
Har invandrarna redan tagit över Frankrike?

Hälsningar
Citera
2011-03-01, 19:48
Medlem
popeondopes avatar
Paris har helt klart stora problem. För ett par år sedan brann flera tusen bilar på ett par dagar. Årligen brinner flera tusen bilar per år. De har Rosengårdsliknande ghetton som är många gånger större än Rosengård. De kallas no go zones eftersom vita inte kan gå där.

De har ekonomiska frizoner där invandrarna får sina företag kraftigt subventionerade och är i princip befriade från skatter. Trotts detta misslyckas företagen oftast, mest pga kriminaliteten.

Det finns gator som blir ockuperade varje bönetid och hela gatan blir täckt av beende invandrare.
Citera
2011-03-01, 19:50
Medlem
Drozds avatar
De är mycket svartmuskigt i Paris och f.ö. i hela Frankrike. Dock kan man få ett felaktigt intryck av deras mängd eftersom de är arbetslösa i hög utsträckning och dräller på stan under dagarna medan fransmännen jobbar ihop till deras bidrag. Ungefär som i Sverige mao.
Citera
2011-03-01, 19:54
Medlem
Rikard^^s avatar
Blev helt chockad jag med, Åkte buss ifrån London - Amsterdam. Bussen var fylld med ca 80% negrer och 15% Romer, och varenda hoppade av på vägen igenom Frankrike.
Jag som länge velat resa till Paris en gång i tiden, men nu har man blivit rätt så tveksam till att det någonsin kommer hända :P
Citera
2011-03-01, 20:09
Medlem
Jag var i Paris 1998 och då fanns där negrer och araber på gatorna var jag än gick. Det var då och nu lär det vara betydligt värre. Paris är ingen stad värt att åka till längre. Vill man uppleva hur Frankrike var förr i tiden så får man bege sig ut på landsbygden där det fortfarande andas Frankrike. Trenden är tydlig.. Europeiska städer skall förvandlas till amerikanska städer med etniska enklaver i stadsdelar och i förorterna med ökade klassklyftor till följd. Så här vill alla som "gillar olika" ha det.
Citera
2011-03-01, 20:18
Bannlyst
Japp. I Frankrike är det sannerligen illa ställt, betydligt värre än i Sverige. Vilket kanske förklarar Front Nationals framgångar men även på senare tid andra radikalare grupperingar såsom Bloc Identitaire.

De sistnämnda gillar jag starkt och har mycket festliga upptåg för sig. Bland annat brukar de ha uppe ett antal soppkök för behövande där de enbart serverar fläskött. (Och på så vis på ett fullt lagligt sätt sätt exkluderar muslimer och judar)

Jag uppmärksammade också nyligen i en tråd här på FB att Bloc Identitaire har börjat träna vita fransmän i självförsvar och kampsport så att de ska kunna freda sig i invandrartäta förorter, och intresset kring detta ska tydligen ha varit mycket stort.
Senast redigerad av Straybullet 2011-03-01 kl. 20:20.
Citera
2011-03-01, 20:19
Medlem
Citharas avatar
Detta är exakt den anledning till varför jag inte vill resa inom Europa längre..

Mångkultarister vill förstöra det unika med länderna. När jag reser utomlands så vill jag uppleva just det landets kultur m.m. inte nån jävla soppa av multikulti-skit. Man vill inte åka till London och känna att man är i Bagdad.

Någon som vet hur situationen ser ut i Rom? Är det lika illa där?
Senast redigerad av Cithara 2011-03-01 kl. 20:23.
Citera
2011-03-01, 20:25
Medlem
Jag blev rätt chockad också. Besöker dock hellre Paris som har 70% svarta än Marseilles som har 70% araber.
Citera
2011-03-01, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cithara
Detta är exakt den anledning till varför jag inte vill resa inom Europa längre..

Mångkultarister vill förstöra det unika med länderna. När jag reser utomlands så vill jag uppleva just det landets kultur m.m. inte nån jävla soppa av multikulti-skit. Man vill inte åka till London och känna att man är i Bagdad.

Lite OT men kan svara på din fråga.

Det är ganska illa där ja, dock har dom inte så många svarta och araber. Det är mest zigenare som är problem där. Sen får du inte glömma att väldigt många flyktingar från t.ex. Libyen i dagsläget åker över till bl.a. Italien. Så man kan säga att Italien håller på att möbleras om nu.

ps. håll dig till tråden.
Citera
2011-03-01, 20:26
Medlem
Drozds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cithara

Inte så illa som i Paris, men det är rätt mycket svarta i Rom (illegala invandrare) som säljer krimskrams och droger. Så där väldigt arabtätt vet jag inte, men de kanske smälter in bättre utseendemässigt också sas.

Mycket, mycket zigenare - håll i plånboken och väskan!
Citera
2011-03-01, 20:27
Medlem
Sparv88s avatar
Jag håller med och upplevde det som ännu värre i Paris än i Malmö. Det är en förlorad stad helt enkelt hur tragiskt det än låter. Man har en bild av fransmän från alla böcker och filmer om Napoleon men istället möts man av negrer och araber i hiphop-kläder.
Citera
2011-03-01, 20:29
Medlem
the_mechanixs avatar
Min syster bor där, och jag och en kompis besökte henne över en helg i höstas. Jag kände inte av negernärvaron allt för mycket måste jag säga, snarare var de muskiga nordafrikanerna det störande momentet. Stod överallt i små gäng och såg hotfulla ut.

Dessbättre befann vi oss långt från ghettona, där jag kan tänka mig att man kan tappa ren misär på flaska direkt ur tomma luften.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in