Citat:
Ursprungligen postat av Cithara
Detta är exakt den anledning till varför jag inte vill resa inom Europa längre..
Mångkultarister vill förstöra det unika med länderna. När jag reser utomlands så vill jag uppleva just det landets kultur m.m. inte nån jävla soppa av multikulti-skit. Man vill inte åka till London och känna att man är i Bagdad.
Någon som vet hur situationen ser ut i Rom? Är det lika illa där?
Lite OT men kan svara på din fråga.
Det är ganska illa där ja, dock har dom inte så många svarta och araber. Det är mest zigenare som är problem där. Sen får du inte glömma att väldigt många flyktingar från t.ex. Libyen i dagsläget åker över till bl.a. Italien. Så man kan säga att Italien håller på att möbleras om nu.
ps. håll dig till tråden.