2015-01-05, 19:07
Medlem
Durcherrss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Jag kommer få mängder av idioter mot mig i samband med denna trådstart men det skiter jag i. Jag vill gå på djupet och ta reda på varför det är så här.

Jo, i yngre ålder (18-25) så vill de bli gangbangade av kurdiska strandraggare och andra blattar utomlands. Över 25 så vill de få ut så mycket resurser som möjligt från en svensk betahane eller ha en svensk man som är flera gånger snyggare än va de själva är.
Citera
2015-01-05, 19:20
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av almightyjew
Jag vet inte. Antagligen för att de kanske blir för mycket eller att de är rädda att bli utsätta för sjukdomar när de redan har säkra kort?

Jag påstår inte att tesen inte stämmer, lägger bara fram alternativa förklaringar till varför A inte nödvändigtvis leder till B i slutsats.

Men män tackade generellt inte nej till sex, de kan också tycka att det är för mycket eller få sjukdomar.

Du rationaliserar bara för att du inte vill acceptera att kvinnor generellt inte är intresserade av sex.

Citat:
Ok så du skulle säga att det har med bekräftelse att göra? Hur förklarar du då att par lägger upp på sig själva eller att tjejer onanerar och ber om kuk?

1) Kvinnor räknar bara bekräftelse av andra kvinnor, bekräftelse från män räknas inte.

2) Jag skulle säga att kvinnor på gonewild lägger upp bilder för att testa vad som är sexuellt attraktivt för män. Samma sak gäller kvinnor i par eller som lägger upp solo-videos.

Citat:
Varför måste kvinnor posta på porrforum? Räcker med att de kollar på filmerna eller? Och hur du att inga kvinnor befinner sig där?

1) Därför att kvinnor som gillar porr är intresserade av porr-sex IRL inte av att runka till filmerna så det är ett bättre mått på vilka kvinnor som gillar sex.

2) Vad ska de annars göra på fritiden? Posta på facebook?

3) Därför att jag läser på porrforum ibland.

Citat:
Du är ju kvinna, skulle du tacka ja till såna inviter? Gillar du sex?

Det beror på om mannen var sexuellt attraktiv på något sätt och/eller situationen var upphetsande.

Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
Jo, i yngre ålder (18-25) så vill de bli gangbangade av kurdiska strandraggare och andra blattar utomlands. Över 25 så vill de få ut så mycket resurser som möjligt från en svensk betahane eller ha en svensk man som är flera gånger snyggare än va de själva är.

De flesta 18-25 åriga kvinnor har mycket lite sexuell erfarenhet, erkänn att det är dina fantasier.
Senast redigerad av Babianen 2015-01-05 kl. 19:22.
Citera
2015-01-05, 19:22
Medlem
skoltjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Jag har visat att kvinnor vill ha mycket mindre sex än män även i förhållanden.

2) Är det destruktivt och bekräftelsesökande för kvinnor att i) resa till olika länder ii) se olika sorters filmer iii) äta olika sorters mat iv) klä sig i olika kläder? Varför skulle det vara annorlunda att ha olika sex-partners?

Det är absolut inte samma sak. Det enda jag kan jämföra med på så sätt är att smaka ny mat från schaskiga gatukök istället för att äta oxfilé varje dag.

Väljer oxfilé alla dagar i veckan.
Citera
2015-01-05, 19:31
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoltjej
Det är absolut inte samma sak. Det enda jag kan jämföra med på så sätt är att smaka ny mat från schaskiga gatukök istället för att äta oxfilé varje dag.

Väljer oxfilé alla dagar i veckan.

Den enda skillnaden är att sex är mycket bättre. Tror du att någon kvinna vill äta oxfile varje dag resten av livet? Nej kvinnor vill ha variation. Även om det är mat från ett gatukök så är det roligt att variera för man kan fortfarande äta oxfile också. Man förlorar ingenting man vinner bara på det.
Citera
2015-01-05, 19:45
Medlem
skoltjejs avatar
Citat:
Den enda skillnaden är att sex är mycket bättre. Tror du att någon kvinna vill äta oxfile varje dag resten av livet? Nej kvinnor vill ha variation. Även om det är mat från ett gatukök så är det roligt att variera för man kan fortfarande äta oxfile också. Man förlorar ingenting man vinner bara på det.

Fast om jag redan har det jag behöver framför mig? Varför skulle jag då söka mig någon annan stans?
Citera
2015-01-05, 19:47
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Fast om jag redan har det jag behöver framför mig? Varför skulle jag då söka mig någon annan stans?

För att man vill ha variation. Ingen äter samma mat hela livet, så varför skulle man ha sex med bara en partner hela livet? Det är onormalt. Det är bara kvinnor som inte gillar sex som gör det för att det spelar ingen roll för dem.
Citera
2015-01-05, 19:53
Medlem
skoltjejs avatar
Citat:
För att man vill ha variation. Ingen äter samma mat hela livet, så varför skulle man ha sex med bara en partner hela livet? Det är onormalt. Det är bara kvinnor som inte gillar sex som gör det för att det spelar ingen roll för dem.

Jag talar inte om att bara ha sex med en person hela livet, utan vad är det för fel med att ha sex bara i ett förhållande? Har aldrig haft sex med en främling, har alltid varit i ett förhållande. Men att det skulle kopplas till min sexlust har jag ingen förståelse för. Jag har sex med mig själv eller min partner oftast ett flertal gånger om dagen. Är inte frigid för att jag har få partners och föredrar kvalité framför kvantitet.
Citera
2015-01-05, 19:58
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Jag talar inte om att bara ha sex med en person hela livet, utan vad är det för fel med att ha sex bara i ett förhållande? Har aldrig haft sex med en främling, har alltid varit i ett förhållande. Men att det skulle kopplas till min sexlust har jag ingen förståelse för. Jag har sex med mig själv eller min partner oftast ett flertal gånger om dagen. Är inte frigid för att jag har få partners och föredrar kvalité framför kvantitet.

1) För att man vill ha sexuell variation även i ett förhållande. Man äter inte samma mat varje dag i ett förhållande, man har inte samma kläder, man tittar inte på samma filmer, etc. Kvinnor som inte vill ha sexuell variation gillar inte sex. Det är helt normalt för män att vilja ha sexuell variation så varför skulle det inte vara det för kvinnor?

2) Ingen kvinna har något emot att ha sex med olika partners även om hon bara vill ha sex ibland. Sluta låtsas vara kvinna.
Citera
2015-01-05, 20:01
Medlem
skoltjejs avatar
Citat:
1) För att man vill ha sexuell variation även i ett förhållande. Man äter inte samma mat varje dag i ett förhållande, man har inte samma kläder, man tittar inte på samma filmer, etc. Kvinnor som inte vill ha sexuell variation gillar inte sex.

2) Ingen kvinna har något emot att ha sex med olika partners även om hon bara vill ha sex ibland. Sluta låtsas vara kvinna.

1) Varför skulle man inte kunna ha sexuell variation i ett förhållande?

2) Jag har sen min sexuella debut i princip alltid haft fast partner, skulle aldrig vara otrogen. Jag är kvinna.
Citera
2015-01-05, 20:07
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1) Varför skulle man inte kunna ha sexuell variation i ett förhållande?

2) Jag har sen min sexuella debut i princip alltid haft fast partner, skulle aldrig vara otrogen. Jag är kvinna.

1) För att det är sex med samma person. Man kan göra olika sexuella saker men man har fortfarande sex med samma person. Men andra personer får man en annan upplevelse.

2) Vem tror du att du lurar? a) ingen kvinna skriver som en fjortis b) ingen kvinna har något emot att ha sex med andra män om hon får chansen. Det är bara kvinnor som är helt frigida som inte vill göra det.
Citera
2015-01-05, 20:07
Medlem
Citat:
Men män tackade generellt inte nej till sex, de kan också tycka att det är för mycket eller få sjukdomar.

Du rationaliserar bara för att du inte vill acceptera att kvinnor generellt inte är intresserade av sex.
Nej de kan de inte eftersom män på college inte har lika många sexpartners. Vi gick igenom detta tidigare i tråden, det är lättare för kvinnor att ligga än män. Och att kvinnor har mer sexpartners än killar är därför ganska självklart. Inte konstigt att män som de testat på säger ja direkt - eftersom de inte har andra alternativ.

Klart jag kan acceptera det, har t.om. förespråkat det i tråden tidigare. Men det stämmer inte att kvinnor generellt inte är intresserade. Det vet jag. Dock vet jag inte vad för anti-kvinno agenda du försöker framhäva här. Har du ens kvinnliga kompisar irl?

Citat:
1) Kvinnor räknar bara bekräftelse av andra kvinnor, bekräftelse från män räknas inte.
Stämmer ej. Och dessutom saknas källa.

Citat:
2) Jag skulle säga att kvinnor på gonewild lägger upp bilder för att testa vad som är sexuellt attraktivt för män. Samma sak gäller kvinnor i par eller som lägger upp solo-videos.

Vadå testa vad som är sexuellt attraktivt? Tror du inte de vet de redan från sina vardagliga liv? Inte direkt en gåta att ta reda på vad män gillar.
edit: Och varför ska de testa vad som är sexuellt attraktivt för män om de ändå inte är intresserade av sex? Varför ödsla tid?

Citat:
1) Därför att kvinnor som gillar porr är intresserade av porr-sex IRL inte av att runka till filmerna så det är ett bättre mått på vilka kvinnor som gillar sex.

2) Vad ska de annars göra på fritiden? Posta på facebook?

3) Därför att jag läser på porrforum ibland.

1. Va? Så om en kvinna är intresserad/fantiserar om rape-sex så betyder det att hon vill ha det irl? Nej.
2. Va?
3. Okej, men hur vet du att de som skriver är 100% män? Du är ju kvinna ---> inne på porrforum = motbevisar din tes om att kvinnor inte är inne på porrforum. Ännu en gång talar du emot dig själv.

Citat:
Det beror på om mannen var sexuellt attraktiv på något sätt och/eller situationen var upphetsande.
Ok så du är trotsallt intresserad av sex? Du talar emot dig själv nu (och med dina filmer du lagt upp på porrsidor)..... Eller menar du att du är ett undantag i att gilla sex?
Senast redigerad av almightyjew 2015-01-05 kl. 20:14.
Citera
2015-01-05, 20:13
Medlem
skoltjejs avatar
Citat:
1) För att det är sex med samma person. Man kan göra olika sexuella saker men man har fortfarande sex med samma person. Men andra personer får man en annan upplevelse.

2) Vem tror du att du lurar? a) ingen kvinna skriver som en fjortis b) ingen kvinna har något emot att ha sex med andra män om hon får chansen. Det är bara kvinnor som är helt frigida som inte vill göra det.

1) En annan upplevelse? Inte förutsättningvis bättre. Ju längre jag har varit tillsammans med någon desto bättre har vi synkat och utvecklat vårt sex. Sex är skönare med en person jag attraheras av.

2) a) På vilket sätt skriver jag som en fjortis? b) Om jag vore frigid hur skulle jag då kunna njuta av sexet? Varför skulle jag då onanera? Hur skulle jag då få orgasmer med min partner?

3. Är du kvinna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in