Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Men män tackade generellt inte nej till sex, de kan också tycka att det är för mycket eller få sjukdomar.
Du rationaliserar bara för att du inte vill acceptera att kvinnor generellt inte är intresserade av sex.
Nej de kan de inte eftersom män på college inte har lika många sexpartners. Vi gick igenom detta tidigare i tråden, det är lättare för kvinnor att ligga än män. Och att kvinnor har mer sexpartners än killar är därför ganska självklart. Inte konstigt att män som de testat på säger ja direkt - eftersom de inte har andra alternativ.
Klart jag kan acceptera det, har t.om. förespråkat det i tråden tidigare. Men det stämmer inte att kvinnor generellt inte är intresserade. Det vet jag. Dock vet jag inte vad för anti-kvinno agenda du försöker framhäva här. Har du ens kvinnliga kompisar irl?
Citat:
1) Kvinnor räknar bara bekräftelse av andra kvinnor, bekräftelse från män räknas inte.
Stämmer ej. Och dessutom saknas källa.
Citat:
2) Jag skulle säga att kvinnor på gonewild lägger upp bilder för att testa vad som är sexuellt attraktivt för män. Samma sak gäller kvinnor i par eller som lägger upp solo-videos.
Vadå testa vad som är sexuellt attraktivt? Tror du inte de vet de redan från sina vardagliga liv? Inte direkt en gåta att ta reda på vad män gillar.
edit: Och varför ska de testa vad som är sexuellt attraktivt för män om de ändå inte är intresserade av sex? Varför ödsla tid?
Citat:
1) Därför att kvinnor som gillar porr är intresserade av porr-sex IRL inte av att runka till filmerna så det är ett bättre mått på vilka kvinnor som gillar sex.
2) Vad ska de annars göra på fritiden? Posta på facebook?
3) Därför att jag läser på porrforum ibland.
1. Va? Så om en kvinna är intresserad/fantiserar om rape-sex så betyder det att hon vill ha det irl? Nej.
2. Va?
3. Okej, men hur vet du att de som skriver är 100% män? Du är ju kvinna ---> inne på porrforum = motbevisar din tes om att kvinnor inte är inne på porrforum. Ännu en gång talar du emot dig själv.
Citat:
Det beror på om mannen var sexuellt attraktiv på något sätt och/eller situationen var upphetsande.
Ok så du är trotsallt intresserad av sex? Du talar emot dig själv nu (och med dina filmer du lagt upp på porrsidor)..... Eller menar du att du är ett undantag i att gilla sex?