2015-01-05, 01:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Slaasher
När jag hade konto på Bodycontact-konto, fick jag mins 10 mail varje gång jag loggade in, av undergivna bögar samt transsexuella som ville bli knullade. Kan tillägga att många av dessa såg enligt "objektivt bedömande" riktigt bra ut för att vara män. Nu är jag ju hetero så jag tänder inte riktigt på män men det finns en sanning i att män har högre sexlust än kvinnor på något sätt och är beredda på att knuulla med efter bara några minuter. Inte ens ord behöver bytas ut.

De tjejer som har mycket hög sexlust, har högre testosteron än medeltjejen.
Källa?
Citera
2015-01-05, 01:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Källa?

http://www.webmd.com/sexual-conditions/news/20030626/testosterone-increases-libido-in-women
Citera
2015-01-05, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaasher
När jag hade konto på Bodycontact-konto, fick jag mins 10 mail varje gång jag loggade in, av undergivna bögar samt transsexuella som ville bli knullade. Kan tillägga att många av dessa såg enligt "objektivt bedömande" riktigt bra ut för att vara män. Nu är jag ju hetero så jag tänder inte riktigt på män men det finns en sanning i att män har högre sexlust än kvinnor på något sätt och är beredda på att knuulla med efter bara några minuter. Inte ens ord behöver bytas ut.

De tjejer som har mycket hög sexlust, har högre testosteron än medeltjejen.

Vilket svammel. Jag avfärdar det här som riktigt no sense. Det räcker att du funderar på detta:

Vem njuter mest när du knullar din flickvän/kk/whatsoever?
Vem stönar högst när du har sex?
Hur många ggr kommer tjejen?

Tror man annat så, då är man mycket naiv.
Citera
2015-01-05, 10:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skoltjej
Nej, jag har svårt för människor jag inte känner och jag påbörjar ogärna nya relationer. Det har dock mer med mig som person att göra.
Jag vill ha sex i stor utsträckning med personen jag är attraherad av, ofta mer än vad killen klarar av. Jag njuter av sex och det är skönt. Inte något jag ger till killen utan något jag unnar mig själv.

För övrigt har jag haft bättre betyg/utbildning, mer pengar osv än alla killar jag varit med. Jag har aldrig värderat pengar i någon relation och jag tycker inte om att få presenter vilket jag brukar vara tydlig med. Föredrar gester och närhet framför ytliga materiella ting. Det är bara osäkra och statuskåta tjejer som söker efter män med stor plånbok. Jag tycker oftast att jag och rikare killar inte har gemensamma intressen då jag är väldigt enkel som person. En kille med status och pengar är van vid att få tjejer utan ansträngning och brukar därefter ofta inte ha ambitioner i livet utan fortsätter vidare på sin "räkmacka".

Nu kanske jag är ovanlig, vad vet jag. Men jag tycker inte om när folk säger till mig hur jag känner eller resonerar.
All din text verkar ju handla bara om dig. Om du har högre sexdrift än din kille så är det inte något problem. Men som med allt annat så pratar vi i generella termer. Praktiskt taget alla killar har en långt högre sexdrift än tjejerna. Återigen, bögar har i genomsnitt 500 partners under en livstid och en del har över 1000 partners.
Du är med andra ord ett undantag och undantag finns, men dessa är inte intressanta eftersom de påverkar en väldigt liten minoritet. Du har dock inte högre sexdrift än någon annan tjej, du har sagt att du bara haft 2 partners.

Citat:
Att säga att alla är på ett sätt för att en stor majoritet är det är väldigt felaktigt.
Fast det är så man gör. Man ska inte behöva säga att man alltid menar generellt, det är underförstått.
Citera
2015-01-05, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TylerDurden24

Vem njuter mest när du knullar din flickvän/kk/whatsoever?

Högst relativt. Rent generellt njuter män mer.

Citat:
Vem stönar högst när du har sex?
https://www.youtube.com/watch?v=uzT6610m-xQ

Citat:
Hur många ggr kommer tjejen?
Rent generellt inte lika ofta som män. Finns många tjejer som är 30 år och inte vet hur det känns att komma.

http://www.alternet.org/sex-amp-relationships/orgasm-gap-real-reason-women-get-less-often-men-and-how-fix-it
http://www.womansday.com/sex-relationships/sex-tips/10-surprising-facts-about-orgasms-111985
Citera
2015-01-05, 11:13
Medlem
Min erfarenhet av diskussioner med det täckta könet är att en stor del av tjejer uppskattar myset efter mer än själva sexet.
Citera
2015-01-05, 11:58
Medlem
skoltjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
All din text verkar ju handla bara om dig. Om du har högre sexdrift än din kille så är det inte något problem. Men som med allt annat så pratar vi i generella termer. Praktiskt taget alla killar har en långt högre sexdrift än tjejerna. Återigen, bögar har i genomsnitt 500 partners under en livstid och en del har över 1000 partners.
Du är med andra ord ett undantag och undantag finns, men dessa är inte intressanta eftersom de påverkar en väldigt liten minoritet. Du har dock inte högre sexdrift än någon annan tjej, du har sagt att du bara haft 2 partners.

Fast antal sexpartners har inte med sexdrift att göra. För tjejer är det snarare destruktiva beteenden och bekräftelsesökande. Alla tjejer jag känner som har 10+ verkar inte njuta av sexet och tar inte för sig i sängen. Något jag inte alls kan relatera till.
Citera
2015-01-05, 12:18
Bannlyst
Citat:
Fast antal sexpartners har inte med sexdrift att göra. För tjejer är det snarare destruktiva beteenden och bekräftelsesökande. Alla tjejer jag känner som har 10+ verkar inte njuta av sexet och tar inte för sig i sängen. Något jag inte alls kan relatera till.
Antal sexpartners har väldigt mycket med sexdrift att göra. Vad du säger är att man som fotbollsspelare inte spelar om inte fotbollsplanen är tillräckligt fin. Är man fotbollsintresserad så ser man till att spela fotboll så ofta man kan och då gnäller man inte om planen är oklippt, inte platt eller något annat påhitt.

Alla vet om det men vägrar erkänna för sig själva: att tjejer vill ha pengar, presenter och högre levnadsstandard i en relation och inte sexet i sig. Skala bort allt som kommer från killen och jag lovar er att ingen tjej har ett incitament för att ingå relation med honom.
Citera
2015-01-05, 12:26
Medlem
Babianens avatar
Citat:

1) Jag har visat att kvinnor vill ha mycket mindre sex än män även i förhållanden.

2) Är det destruktivt och bekräftelsesökande för kvinnor att i) resa till olika länder ii) se olika sorters filmer iii) äta olika sorters mat iv) klä sig i olika kläder? Varför skulle det vara annorlunda att ha olika sex-partners?
Citera
2015-01-05, 12:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Antal sexpartners har väldigt mycket med sexdrift att göra. Vad du säger är att man som fotbollsspelare inte spelar om inte fotbollsplanen är tillräckligt fin. Är man fotbollsintresserad så ser man till att spela fotboll så ofta man kan och då gnäller man inte om planen är oklippt, inte platt eller något annat påhitt.

Alla vet om det men vägrar erkänna för sig själva: att tjejer vill ha pengar, presenter och högre levnadsstandard i en relation och inte sexet i sig. Skala bort allt som kommer från killen och jag lovar er att ingen tjej har ett incitament för att ingå relation med honom.
Om man har tillgång till 3 riktigt fina fotbollsplaner och 5000 ruttna sådana så väljer man ändå någon av dem fina. Om du hade tillgång till 5000 fula kvinnor och en snygg hade du inte tagit den snygga alla dagar i veckan? Det finns inget incitament att knulla massa tjockisar om man har en snygg brud.
Citera
2015-01-05, 12:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Om man har tillgång till 3 riktigt fina fotbollsplaner och 5000 ruttna sådana så väljer man ändå någon av dem fina. Om du hade tillgång till 5000 fula kvinnor och en snygg hade du inte tagit den snygga alla dagar i veckan? Det finns inget incitament att knulla massa tjockisar om man har en snygg brud.
Då skaffar man sig en ny partner, exakt som homosexuella gör. Hur ska homosexuella annars komma upp i 500 partner? För att de är ointresserade av sex?

Dessutom använder inte homosexuella fulhet eller något annan egenskap för att bortförklara att de inte vill ha sex. De har sex oavsett om det är en ful partner eller snygg. Hur ska de annars komma upp i 1000 partner? För att alla är snygga eller vad?
Senast redigerad av chirho 2015-01-05 kl. 12:42.
Citera
2015-01-05, 12:44
Medlem
10sekunders avatar
dubbelpost
Senast redigerad av 10sekunder 2015-01-05 kl. 12:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in