Citat:
Ursprungligen postat av
skoltjej
Nej, jag har svårt för människor jag inte känner och jag påbörjar ogärna nya relationer. Det har dock mer med mig som person att göra.
Jag vill ha sex i stor utsträckning med personen jag är attraherad av, ofta mer än vad killen klarar av. Jag njuter av sex och det är skönt. Inte något jag ger till killen utan något jag unnar mig själv.
För övrigt har jag haft bättre betyg/utbildning, mer pengar osv än alla killar jag varit med. Jag har aldrig värderat pengar i någon relation och jag tycker inte om att få presenter vilket jag brukar vara tydlig med. Föredrar gester och närhet framför ytliga materiella ting. Det är bara osäkra och statuskåta tjejer som söker efter män med stor plånbok. Jag tycker oftast att jag och rikare killar inte har gemensamma intressen då jag är väldigt enkel som person. En kille med status och pengar är van vid att få tjejer utan ansträngning och brukar därefter ofta inte ha ambitioner i livet utan fortsätter vidare på sin "räkmacka".
Nu kanske jag är ovanlig, vad vet jag. Men jag tycker inte om när folk säger till mig hur jag känner eller resonerar.
All din text verkar ju handla bara om dig. Om du har högre sexdrift än din kille så är det inte något problem. Men som med allt annat så pratar vi i generella termer. Praktiskt taget alla killar har en långt högre sexdrift än tjejerna. Återigen, bögar har i genomsnitt 500 partners under en livstid och en del har över 1000 partners.
Du är med andra ord ett undantag och undantag finns, men dessa är inte intressanta eftersom de påverkar en väldigt liten minoritet. Du har dock inte högre sexdrift än någon annan tjej, du har sagt att du bara haft 2 partners.
Citat:
Att säga att alla är på ett sätt för att en stor majoritet är det är väldigt felaktigt.
Fast det är så man gör. Man ska inte behöva säga att man alltid menar generellt, det är underförstått.