2015-01-04, 00:00
Medlem
Tänkte skriva av mig lite om mina egna uppfattningar om ämnet.

Rent generellt skiljer sig kvinnors och mäns sexualitet åt(precis som många andra skrivit). Men en stor anledning till många killars brist på sex tror jag är att de inte ser till att få sin partner att njuta ordentligt. Hur intresserad av sex med en tjej skulle du vara om sexet endast bestog av torrjuckande med kläderna på?

Jag bygger mina teorier på det faktum att för både mig och mina kompisar är det nästan alltid så att efter bra sex (där man får ett bra mentalt samspel, och nästan kan känna vad partnern tänker) så brukar tjejen vilja ha mer och mer sex(utan att du behöver ge gåvor eller en massa löften)
Citera
2015-01-04, 00:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av redkong
Tänkte skriva av mig lite om mina egna uppfattningar om ämnet.

Rent generellt skiljer sig kvinnors och mäns sexualitet åt(precis som många andra skrivit). Men en stor anledning till många killars brist på sex tror jag är att de inte ser till att få sin partner att njuta ordentligt. Hur intresserad av sex med en tjej skulle du vara om sexet endast bestog av torrjuckande med kläderna på?

Jag bygger mina teorier på det faktum att för både mig och mina kompisar är det nästan alltid så att efter bra sex (där man får ett bra mentalt samspel, och nästan kan känna vad partnern tänker) så brukar tjejen vilja ha mer och mer sex(utan att du behöver ge gåvor eller en massa löften)
Har du varit med om att killar torrjuckat med kläderna på? Menar du att han då gnuggat sig med kläderna på mot dig? I så fall är det ju inte fråga om sex. Och då fattar jag inte ens varför du tar upp det. Och även om det har hänt hör det nog inte till normaliteterna.

Antar du massa saker om mig nu som alla andra här på Flashback?
Brickade antaganden från många användare. Startar nägon en tråd om penisstorlekar är det alltod och uteslutande trådskaparen som har komplex för sin lilla penis (trots att den mycket väl kan vara stor).
Citera
2015-01-04, 00:22
Medlem
Sirianas avatar
Men TS, om det aldrig gick för dig när du hade sex med ONS, skulle du verkligen fortsätta ha det då? Jag tror nog att du skulle känna att det inte gav dig nåt.

Jag har ett fast förhållande sedan många år tillbaka med en underbar man som jag känner mig trygg nog med för att slappna av och få orgasm. Vi har sex ofta, men hade jag inte haft honom så hade jag inte sprungit runt och knullat till höger och vänster, även om jag var kåt. Då hade jag hellre onanerat.
Citera
2015-01-04, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Har du varit med om att killar torrjuckat med kläderna på? Menar du att han då gnuggat sig med kläderna på mot dig? I så fall är det ju inte fråga om sex. Och då fattar jag inte ens varför du tar upp det. Och även om det har hänt hör det nog inte till normaliteterna.

Antar du massa saker om mig nu som alla andra här på Flashback?
Brickade antaganden från många användare. Startar nägon en tråd om penisstorlekar är det alltod och uteslutande trådskaparen som har komplex för sin lilla penis (trots att den mycket väl kan vara stor).

Jag är kille, så nej det har jag inte. Det var en liknelse för att försöka beskriva känslan av dåligt sex.

Som kille? hade du velat kontinuerligt träffa och ha sex med en tjej som bara låg som en död fisk i sängen? jag hade valt bort det i alla fall.
Citera
2015-01-04, 00:40
Medlem
TS du har helt rätt i det du tror. Låt inte killar säga nåt annat. Visst blir jag sugen ibland men brukar alltid ångra mig/få känslor så undviker det fast jag skulle lätt hålla på för det är skönt. Tror inte att killar får känslor på samma sätt.
Citera
2015-01-04, 04:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Jag har inte startat trådar som empo, nej. Det betyder dock inte att jag aldrig startat trådar. Hur vore det om du slutade fokusera på mig och min persona och istället bemödar dig med att bemöta det som skrivs i tråden.

Du skriver regelbundet om ditt sexliv i sex-tråden, och lägger upp massvis med bilder på dig med sanslösa filter i bildtråden och blir sedan sur när någon nämner något om hur du är. Du vill ju att folk ska skriva om dig, sedan ryter du i från att de inte ska fokusera på dig, när de bara har nämnt något i periferin. Du är ju helt sjuk.
Citera
2015-01-04, 08:00
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Tydligen har jag nåt att erbjuda eftersom jag legat med 14 tjejer.

Haha vad jag misstänkte om dig fick jag svar nu. Nu får du lära dig en ny sak...

Personer med flera användarkonton har drag för att kunna platsa som psykopater eftersom de genom olika användare även har skapat olika personligheter. Den kritik som de inte klarar av att bemöta när det blir "too much" gör att de hoppar till nästa personlighet (nästa anvämdare) för att fortsätta trolla. Det ser man i dina inlägg då du aldrig brusar upp. Jag säger inte att du ska göra det men länge har jag misstänkt att du sitter på flera konton. Du agerar som en psykopat och tar inte ansvar för det du skriver och på samma sätt tar du heller inte ansvar över kritiken du får eftersom den inte träffar din riktiga personlighet.

Sjukt offtopic.

Jag vet att du tycker om att fantisera om mig och mitt sätt att vara. Men som du säger, det är sjukt OT.

Nåväl. Hur går det till när du ligger med kvinnor? Det kan inte vara särskilt kul eftersom du menar att kvinnor är nästintill ointresserade av sex? Antagligen baserar du även det här på egna erfarenheter (precis som dina tankar kring bögsex) så jag kan inte låta bli att fråga; har du haft riktigt jävla bra sex där man liksom inte vill sluta för att kåtheten inte vill ge med sig men till slut gör tröttheten att man bara ligger där nöjda, tillfredsställda och mjuka i kanterna?

Eller hur har dina samlag sett ut? Oengagerade och du upplever att tjejen i fråga endast har släppt till för att du har givit henne saker i utbyte mot lite fitta?
Citera
2015-01-04, 08:05
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illsuionist
Du skriver regelbundet om ditt sexliv i sex-tråden, och lägger upp massvis med bilder på dig med sanslösa filter i bildtråden och blir sedan sur när någon nämner något om hur du är. Du vill ju att folk ska skriva om dig, sedan ryter du i från att de inte ska fokusera på dig, när de bara har nämnt något i periferin. Du är ju helt sjuk.

Du är också en sådan som gillar att diskutera mig och mina persona. Det är utrett sedan tidigare. Om folk vill diskutera mig finns det alldeles säkert lämplig plats för det.

Och "bara nämnt något i periferin"?

Nåväl. Har du några tankar kring det jag eller någon annan har skrivit i den här tråden?
Citera
2015-01-04, 10:43
Bannlyst
Citat:
Jag vet att du tycker om att fantisera om mig och mitt sätt att vara. Men som du säger, det är sjukt OT.

Nåväl. Hur går det till när du ligger med kvinnor? Det kan inte vara särskilt kul eftersom du menar att kvinnor är nästintill ointresserade av sex? Antagligen baserar du även det här på egna erfarenheter (precis som dina tankar kring bögsex) så jag kan inte låta bli att fråga; har du haft riktigt jävla bra sex där man liksom inte vill sluta för att kåtheten inte vill ge med sig men till slut gör tröttheten att man bara ligger där nöjda, tillfredsställda och mjuka i kanterna?

Eller hur har dina samlag sett ut? Oengagerade och du upplever att tjejen i fråga endast har släppt till för att du har givit henne saker i utbyte mot lite fitta?
Va? Du sitter ju själv och "fantiserar" om mig och mitt sätt att vara. Vad har mitt sätt att vara med tjejer att göra med trådens ämne? Det är inte relevant "hur det går till när jag ligger med tjejer?".

Jag är EN person. Vi pratar GENERELLT, ditt troll.
Citera
2015-01-04, 11:05
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Va? Du sitter ju själv och "fantiserar" om mig och mitt sätt att vara. Vad har mitt sätt att vara med tjejer att göra med trådens ämne? Det är inte relevant "hur det går till när jag ligger med tjejer?".

Jag är EN person. Vi pratar GENERELLT, ditt troll.

Jag frågar dig på vad du baserar dina antaganden i trådstarten. Det har i alla högsta grad med trådens ämne att göra.

Nå? Hur ligger det till egentligen? På vad baserar du att kvinnor nästintill är ointresserade av sex och endast säljer sitt kön i utbyte mot "saker"?
Citera
2015-01-04, 11:28
Bannlyst
Citat:
Jag frågar dig på vad du baserar dina antaganden i trådstarten. Det har i alla högsta grad med trådens ämne att göra.

Nå? Hur ligger det till egentligen? På vad baserar du att kvinnor nästintill är ointresserade av sex och endast säljer sitt kön i utbyte mot "saker"?
...och därför frågar du "hur det går till när jag har sex med tjejer?"

På vilket sätt ger det svar på frågan varför tjejer inte är intresserade av sex? Vill du trolla kan du lämna tråden.

"Nå?", snart kommer "say what? "

Videon som någon postade på första sidan säger klart och tydligt allt det jag säger. Sen går meningar isär om det är vetenskapligt eller kulturellt om tjejers sexualitet skiljer sig. Frågan är alltså inte OM den skiljer sig som töntar som du vill påstå, utan hur mycket den skiljer.

David Buss säger att homosexuella har över 1000 partners medan de värsta lebbarna har omkring 100.
Killar vill alltid ha mer sex än tjejen, även länken jag postade säger det klart och tydligt.
Senast redigerad av chirho 2015-01-04 kl. 11:31.
Citera
2015-01-04, 11:48
Bannlyst
Videon gav mig även svar på att tjejer visst ser vissa killar som enbart för sex och vissa killar som försörjning.

Byter vi i stället ut tjej mot kille och säger att killen antingen ser tjejen som sexobjekt eller hushållerska så stämplar man killen med horamadonnakomplex. Tjejer lider alltså också av detta men det pratar man inte om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in