2014-12-08, 05:55
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b230
FKK Artemis verkar vara ett grymt ställe, men hur är det med alkohol? Har förstått att alkoholfria drycker är gratis där, men serverar de alkohol oxå?

Ja. De kostar från €10 och uppåt.
Citera
2014-12-08, 12:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ormbiten
Är det någon som har varit på något av alla dessa nyårspartyn som en del FKK klubbar har vid nyåret?
Jag undrar då främst om ni tyckte det var bra eller dåligt?

På nyårsafton är det bara Globe i Zurich som är värt att besöka såvitt jag har förstått. Prostituerade hatar att jobba på nyårsafton, det är verkligen inget bra tillfälle att besöka fkk:s på.
Citera
2014-12-25, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ormbiten
Är det någon som har varit på något av alla dessa nyårspartyn som en del FKK klubbar har vid nyåret?
Jag undrar då främst om ni tyckte det var bra eller dåligt?
Jag har och jag ska till FKK Palace i Frankfurt på nyår nästa vecka. Jag känner bara till klubbarna runt Frankfurt. De stora Oase och Palace brukar ha partyn och de är ganska bra, de tyska brudarna är oftast där men line-ups kan vara något sämre. FKK Sharks i Darmstadt som är min favoritklubb har en julbonus för tjejerna om de stannar över helgerna.
Citera
2014-12-26, 10:39
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milfner
Jag har och jag ska till FKK Palace i Frankfurt på nyår nästa vecka. Jag känner bara till klubbarna runt Frankfurt. De stora Oase och Palace brukar ha partyn och de är ganska bra, de tyska brudarna är oftast där men line-ups kan vara något sämre. FKK Sharks i Darmstadt som är min favoritklubb har en julbonus för tjejerna om de stannar över helgerna.

Jo ungefär så som jag har tolkat det hela också efter att ha googlat runt om FKK och Silvester.
FKK Sharks verkar vara en av de bättre FKK klubbarna för nyårsfirande? Tanken var att sticka dit och fira ett annorlunda nyår för en gångs skull men jag inser nu att orken inte finns där.

Du får gärna skriva en recension om ditt besök sen.
Citera
2015-01-02, 11:31
Medlem
Hej! Har aldrig besökt en FKK-klubb eller prostituerad heller för den delen. Hur är den för slicksugne fittfantasten? Avråder ni från sådana njutningar på FKK-klubbar? Vad ska man tänka på? Tillåter/gillar tjejerna att man slickar deras fittor??
Citera
2015-01-02, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smorboll
Hej! Har aldrig besökt en FKK-klubb eller prostituerad heller för den delen. Hur är den för slicksugne fittfantasten? Avråder ni från sådana njutningar på FKK-klubbar? Vad ska man tänka på? Tillåter/gillar tjejerna att man slickar deras fittor??
De allra flesta tjejer tillåter det. De gillar det finns väl få bättre sätt att tjäna pengarna än att ligga på rygg och bli slickad. Du behöver inte tänka på något speciellt mer än de allmänna tipsen för hur man uppför sig.
Citera
2015-01-02, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IconProgression
Om man ställer sig i kö med en tjej, räknas det som en "commitment" då? Om man har en halvtimmes väntan, och bara pratar (ingen tjyvstart med kroppskontakt) och upptäcker efter 15 minuter att tjejen är skogstokig och att man inte klickar alls, att man vet redan där att det kommer bli en hemsk session, kan man dra sig ur utan att det blir hetsiga diskussioner?
Kanske. Varför bry sig om hon är skogstokig? Du ska knulla henne inte visa upp för släkten. Om du vill undvika att det inte alls klickar så får du intervju tjejer längre tills du blir mer säker på om du gillar henne (inte helt lätt på en klubb som Palace :Evilgrin39 )
Citera
2015-01-02, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uc17
(inte helt lätt på en klubb som Palace :Evilgrin39 )
Vad är det för speciellt med Palace?
Citera
2015-01-02, 20:38
Medlem
Sista jag var där var hororna märkbart intresserade av snabba pengar. Om du inte bestämmer dig om du ska knulla inom max en minut blir hororna irriterade och arga. Jag gillar en mer soft urvalsprocess som finns på de flesta andra clubbar. Ibland tar det 15 sekunder att bestämma sig ibland 15 minuter.
Citera
2015-01-02, 20:56
Medlem
Citat:
De allra flesta tjejer tillåter det. De gillar det finns väl få bättre sätt att tjäna pengarna än att ligga på rygg och bli slickad. Du behöver inte tänka på något speciellt mer än de allmänna tipsen för hur man uppför sig.

Tackar! Ny i detta forum så jag är tacksam för all hjälp. Suverän tråd!
Citera
2015-01-02, 22:19
Medlem
Citat:
Sista jag var där var hororna märkbart intresserade av snabba pengar. Om du inte bestämmer dig om du ska knulla inom max en minut blir hororna irriterade och arga. Jag gillar en mer soft urvalsprocess som finns på de flesta andra clubbar. Ibland tar det 15 sekunder att bestämma sig ibland 15 minuter.
Jag har varit där en gång och jag kan bara hålla med.
Till slut sade en tjej till mig att "skulle jag bara sitta och röka" då hade jag inget där att göra.
Jag tog henne på orden och åkte.

Jag tycker allmänt att det var ett otrivsamt ställe.
Jag gillar klubbar där man kan sitta i lugn och ro, dricka någon pilsner och röka, med kläderna på.
När jag vill knulla, det bestämmer jag.
Citera
2015-01-04, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FBc3po
Skulle även vara intressant att höra vad man kan göra med tjejen under kötiden?

Antar att det mesta går men jag tänker om de vill ha mer betalt för att tex kyssas eller att man tar på dem. Förstår att det inte går att säga generellt då tjejen bestämmer och att personkemi mm spelar in men ändå.
Under kötiden kan du prata och röra vid tjejen. Tillåter hon inte att du rör henne på huden (inte fittan) bör du överväga att avbryta. Om kötiden är lång är det vanligt att hon kysser eller runkar dig för att du ska behålla intresset. Helt rätt i att det är individuellt och olika med varje tjej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in