2015-06-23, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Nyligen var det tydligen kaos på Artemis i samband med någon fotbollsmatch. Långa köer fram till femsnåret och alla kom inte in. Det talas om 3000 gäster under ett dygn. En gäst ut och en ny släpptes in. Fredag och framför allt lördag kan det vara riktigt mycket folk.

Jag föredrar eftermiddagar och tidig kväll på Artemis. Gärna en torsdag. Fram emot 23 är det dags att gå hem för min del. Då har jag hunnit vara med 3-4 tjejer.

Bör väl varit vid CL-finalen för ett par veckor sedan? Det är bra att hålla koll på den typen av evenemang eller mässor etc som drar mycket folk om man åker specifikt för att besöka Artemis eller liknande ställen, det blir då allt för mycket stress, kö och löpande-band-princip. Speciellt kända ställen som Artemis blir lätt överfulla av män som vill ha lite äventyr när de äntligen lyckats resa utomlands själva.
Jag tycker även fredag/ lördagkvällar är för stökiga för ett besök på Artemis samma sak andra ställen som Pascha i Köln mfl.
Intämmer i att eftermiddag eller för min del ännu hellre nästan direkt efter öppning och hela dagen är bästa sättet att njuta av Artemis, det lär finnas tillräckligt med sygga damer o mer där till.
Citera
2015-06-23, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uc17
Du gillar inte pushy och vem gör det. Alla förslagen har mindre pushighet än Artemis. Mainhattan är mest pushig av dessa. Ungefär som Oase. Pushigheten varierar också med vilken newbieaura man som gäst utstrålar. I teorin gäller det att säga ifrån tydligt och fast men ändå vänligt så kommer hororna som ser det att fatta budskapet.

Behöver du mer förslag finns det en karta.
https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=z-dT7LQ_TVZU.khttmeDXoonI&msa=0
Tack för kartan. Där hittade jag nåt intressant. Innanför gränsen till Holland ligger en klubb som heter YinYang. Den verkar intressant.

http://www.yinyang.nl/.

Ser trevlig ut på deras web. Hittade också lite positiva recensioner här och där.

Nån här som varit där?
Citera
2015-06-24, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perra66
Tack för kartan. Där hittade jag nåt intressant. Innanför gränsen till Holland ligger en klubb som heter YinYang. Den verkar intressant.

http://www.yinyang.nl/.

Ser trevlig ut på deras web. Hittade också lite positiva recensioner här och där.

Nån här som varit där?
Det var länge sedan men intrycket var en helt ok club. Det finns många andra liknande ställen i området så frågan är snarare hur du fastnade för just YinYang? Fördelen är att det blir några km kortare transport om du kommer från nederländska sidan och slipper åka in i Tyskland.
Citera
2015-07-04, 05:18
Medlem
Nån som testat ta VIPen på Artemis ? Vet att det kostar 200e + 1 flaska skumpa. Men vad ingår sen? Nån?
Citera
2015-07-09, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perra66
Förslag?

Ska ner en vända i Tyskland nästa vecka. Kommer att hålla mig i ett rätt stort område (Dusseldorf, Frankfurt, Berlin). Jag har besökt några FKK tidigare:

- Artemis (3 gånger)

Tycker jag är helt OK. Ligger bra till för oss Svenskar. Lite dyrt kanske. Och lite "pushy ladies".

Palace (1 gång)

Gillade jag inte. Alldeles för hårt pushande av alla ladies.

Oase (1 gång)

Helt OK. Bättre omgivning än Artemis. Kanske lite jobbigare / pushigare ladies.

Så nu till denna resa. Vad tycker ni jag ska besöka? Tex:

- Living Room
- Golden Times
- World
- Mainhattan
- Sharks

Eller nåt annat ni kan förespråka.

Hur ser det ut om man åker vidare ner mot Schweiz / Österrike? Finns det nåt av värde där?

Ska nån av er ner nästa vecka samt helgen därefter så hör av er. Kan ju alltid vara kul med nån svensk att snacka med på plats.

Jag var på Golden Time nu senaste lördagen och kan rekomenderar det stället speciellt om du gillar tjejer 25 plus. Var några 18-25 också men flest över. Ca 50 tjejer på plats. Otroligt bra mat och fri öl ingår i entrepriser på 65 E. 30 min kostade 50 E og då ingår BBBJ och kyssar (undantag finns säkert) extras 25-50 E beroende på vad.. Hade 1 dålig session (Mia pga av dålig pessionkemi som jag borde ha upptäckt innan men gick på utseende) och 2 bra (2xEmillia). Lycka till.
Citera
2015-07-13, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Jag var på Golden Time nu senaste lördagen och kan rekomenderar det stället speciellt om du gillar tjejer 25 plus. Var några 18-25 också men flest över. Ca 50 tjejer på plats. Otroligt bra mat och fri öl ingår i entrepriser på 65 E. 30 min kostade 50 E og då ingår BBBJ och kyssar (undantag finns säkert) extras 25-50 E beroende på vad.. Hade 1 dålig session (Mia pga av dålig pessionkemi som jag borde ha upptäckt innan men gick på utseende) och 2 bra (2xEmillia). Lycka till.

Kan varmt rekommendera Golden Time var där en andra gång nu denna lördag. Rättelse tidigare inlägg, entree 60 E och inte 65:E som jag skrev. De hade ett speciellt arrangemang "Chili Bang Bang" ca 100 tjejer på plats. Alla klädda i något rött. Förutom fri öl och mat även extra bartender som blandade exotiska drinkar. Uppträdanden under dagen/kvällen och bra DJ på plats. Tjejerna inte alls pushiga och de som var det bjöd till ganska bra med smek och pussa fast det blev ett nej. Var ibland kö till rummens men innebar mycket "livesex" på de gemensamma ytorna i biosal och utomhus område. Hade en bra session (namn?) och 2 gudomliga sessions (2xSabrina).
Senast redigerad av Polkagrissamurajen 2015-07-13 kl. 16:28.
Citera
2015-07-13, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Jag har bara erfarenhet från Artemis och Livingroom. Snyggare tjejer på Artemis men mindre pushighet och mer GFE med hångel och tungkyssar på Livingroom. Precis som Arnold så gillade jag verkligen atmosfären på Livingroom. Om du verkligen vill bo nära Livingroom så kan du boka rum på ISA Sport Hotel som bara ligger ett par hundra meter bort. Här bor även många av tjejerna på Livingroom.

http://www.internationalsportarena.de/

Vad är det för typ av tjejer på LR? Ålder? Hur många?
Citera
2015-07-14, 09:59
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Vad är det för typ av tjejer på LR? Ålder? Hur många?

Tjejerna är i allmänhet 20-30 år.

Jag var på LR nyligen - en onsdag och en fredag. Det var gott om tjejer. 30-40 på onsdagen och 40-50 på fredagen.

LR och GT i Brüggen har samma ägare.

Mycket god atmosfär på LR. Familjärt. Få sharks. Många GFE på LR. Jag har inte varit på GT, men tror att GT har snäppet vassare tjejer utseendemässigt.

Utsökt mat på LR. Bäst i test bland alla klubbar jag besökt. Fri öl (både med och utan alkohol)

Dessa faktorer har lett till att det finns 5-10 tyska klienter som i princip är där varje dag och har gjort LR till sitt andra hem.
Citera
2015-07-14, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Tjejerna är i allmänhet 20-30 år.

Jag var på LR nyligen - en onsdag och en fredag. Det var gott om tjejer. 30-40 på onsdagen och 40-50 på fredagen.

LR och GT i Brüggen har samma ägare.

Mycket god atmosfär på LR. Familjärt. Få sharks. Många GFE på LR. Jag har inte varit på GT, men tror att GT har snäppet vassare tjejer utseendemässigt.

Utsökt mat på LR. Bäst i test bland alla klubbar jag besökt. Fri öl (både med och utan alkohol)

Dessa faktorer har lett till att det finns 5-10 tyska klienter som i princip är där varje dag och har gjort LR till sitt andra hem.

Tack, var på GT nu senast 2 ggr (se tidigare inlägg) men såg att de promotade LR där så antog de hade samma ägare. Vad är det för prisbild på LR?
Citera
2015-07-14, 10:51
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Tack, var på GT nu senast 2 ggr (se tidigare inlägg) men såg att de promotade LR där så antog de hade samma ägare. Vad är det för prisbild på LR?

Samma som i övrigt i Düsseldorf.

50 Euro per halvtimme.
CIM +25
Anal +50

Inträde 60 Euro

Minusposter för LR är dock:
Trånga lokaler
Rökning tillåten inomhus
Svaga relax- och utomhusavdelningar

Men ändå väl värt ett besök. Min favoritklubb i Düsseldorf.
Citera
2015-07-16, 22:41
Medlem
Någon som varit på SaunaClub Yinyang i Holland?
Citera
2015-07-18, 13:12
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Samma som i övrigt i Düsseldorf.

50 Euro per halvtimme.
CIM +25
Anal +50

Inträde 60 Euro

Minusposter för LR är dock:
Trånga lokaler
Rökning tillåten inomhus
Svaga relax- och utomhusavdelningar

Men ändå väl värt ett besök. Min favoritklubb i Düsseldorf.

Tidigare var det så att man fick rabatt om man gick på bägge ställen samma dag, jag vet inte om det fortfarande är så? När man lämnade det första stället fick man en kupong med sig som gav ungefär halva spiset i rabatt på det andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in