2017-01-06, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Jaså är Artemis den enda? Det trodde jag faktiskt inte. Har för mig att jag sett ett ställe kring Niederschöneweide men det kanske inte räknas som en fullödig klubb iofs.

La Folie (som stängde för ungefär ett år sen tror jag) räknades av vissa som en FKK, men var oerhört mycket mindre och betydligt sämre.
Citera
2017-01-21, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perxk
Bra tips!
Och hur är det utanför Tyskland.
Om man skulle vilja besöka ett annat land men ändå gå på en bra fkk

Slänger ut samma fråga igen

Var finns det FKK förutom i Tyskland, Prag, Schweiz,österike.
Citera
2017-01-22, 00:01
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Slänger ut samma fråga igen

Var finns det FKK förutom i Tyskland, Prag, Schweiz,österike.

Finns inga vad jag vet., jo det finns väl en i Holland precis vid tyska gränsen?

Saunaclub Yinyang i Roermond:

http://yinyang.nl/

Enligt den strikta definitionen av en FKK så ska tjejerna vara helnakna. Många klubbar är istället Sauna-klubbar där tjejerna är lättklädda. Eventuellt kör de FKK-dag någon dag i veckan.
Senast redigerad av Hermann666 2017-01-22 kl. 00:07.
Citera
2017-01-25, 21:17
Avslutad
Citat:
Lokalaerna är något ljusare och fräschare på SS.
Vill minnas att de inte hade rökrummet som på Artemis där alla horor hänger.

Rummen du knullar på är som ett stort cylinderrör och inget egentligt rum.
Rätt sunkigt.
Men brudarna är ungefär det samma. Knullade tre riktigt tajta brudar på en kväll.
Skulle vilja säga att de är likvärdiga men brudarna är inte riktigt lika på på SS som på Arte.

Alright. Tackar för svaret.
Citera
2017-01-27, 16:15
Medlem
Någon som vet någon fkk-klubb där det finns någon/några vältränade tjejer, typ fbb eller fitnesstjejer?
Citera
2017-01-27, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Finns inga vad jag vet., jo det finns väl en i Holland precis vid tyska gränsen?

Saunaclub Yinyang i Roermond:

http://yinyang.nl/

Enligt den strikta definitionen av en FKK så ska tjejerna vara helnakna. Många klubbar är istället Sauna-klubbar där tjejerna är lättklädda. Eventuellt kör de FKK-dag någon dag i veckan.

Okej tack!

Kan du nämna några Sauna-klubbar
Förutom de nämnda länderna?
Citera
2017-03-04, 23:36
Medlem
knight1056s avatar
Vad finns det att göra mellan sessionerna? Jag har förstått att mobiler är förbjudna så slösurfande går ju bort. Ett tag kan man väl spendera med att äta. Men sedan? Finns det tidningar? Filmer (förutom erotiska)?
Citera
2017-03-05, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knight1056
Vad finns det att göra mellan sessionerna? Jag har förstått att mobiler är förbjudna så slösurfande går ju bort. Ett tag kan man väl spendera med att äta. Men sedan? Finns det tidningar? Filmer (förutom erotiska)?

Jag brukar ta med något att läsa. Ta ett par koppar kaffe o bara koppla av, småprata med tjejer o andra gäster får också tiden att gå. Artemis tror jag också har ett gym även om jag aldrig testat det.
Citera
2017-03-05, 07:27
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knight1056

En del klubbar, t.ex. Livingroom, har wi-fi. Jag har haft med mig paddan och suttit och surfat där.

Annars brukar jag spendera tiden med att basta och sitta i jacuzzin och sedan ligga på en solstol och slumra lite. Det är även kul att bara sitta så man kan se baren och studera vad som händer där. Ibland snackar jag med tjejer som jag har lärt känna.

Jag har ingen ro till att läsa en bok när jag är på en FKK-klubb. Det finns nakna tjejer överallt så jag kan inte koncentrera mig på boken.
Senast redigerad av Hermann666 2017-03-05 kl. 07:30.
Citera
2017-03-05, 07:48
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aremak
Jag brukar ta med något att läsa. Ta ett par koppar kaffe o bara koppla av, småprata med tjejer o andra gäster får också tiden att gå. Artemis tror jag också har ett gym även om jag aldrig testat det.

Samma här. En bok är nog det bästa om de inte tillåter mobiler och paddor, ens på särskilda platser.
Citera
2017-03-05, 21:55
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
På Artemis finns en soffa ute i receptionen där det är ok att sitta och surfa på mobilen när man laddar mellan sessionerna. Sitta en 15-20 min då och då, dra några mail osv har jag gjort många ggr.
Utifall även mobilen behöver laddas finns även ett eluttag strategiskt placerat precis intill.

Bok har även jag haft med mig ibland, men precis som Hermann säger så är det inte så lätt att koncentrera sig med alla nakna tjejer. För vem tycker det är tråkigt att kolla på vackra nakna tjejer?
Citera
2017-03-15, 21:38
Medlem
ormbitens avatar
Funderade lite...

Ni som tar flyget till Berlin eller Frankfurt för att besöka FKK...

Från det att ni anländer till flygplatsen till det att ni är framme vid den tilltänkta FKK klubben... Hur lång tid brukar detta ta totalt sett på ett ungefär? Vilken flygplats flyger ni ifrån?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in