Citat:
Ursprungligen postat av
Tommemann
Min erfaring er at det er lugnere. Men samtidig mindre høylytte partyfolk. Trenger ikke være dumt
Ellers er det også fint å styre unna store messer etc.
Jeg skal innom mandag 26.11!
Lite lugnare vore kanske inte fel, en kort recension från ditt planerade besök idag kanske? :-) Jag måste hålla mig lite till innan det är min tur, börjar bli sugen nu!
Citat:
Ursprungligen postat av
BlueSwede
Är du där måndag-tisdag, så är du! Det är garanterat roligare att gå till Artemis, oavsett dag, än att inte gå dit!
Annars, skit i Artemis och gå på julmarknad och drick glühwein. :-)
Jo, det blir garanterat ett besök, borde bli lite roligare än att gå och frysa på en julmarknad.
Citat:
Ursprungligen postat av
bjorklov
Gå dit på måndag, är det bra går du såklart även dit på tisdag
Jag är väldigt kräsen då jag är på Artemis, och ett flertal av de tjejerna jag brukar vara med säger att de inte jobbar måndagar och tisdagar, då det är deras helg. Men smaken är ju som baken, delad, och de jag gillar kanske du ogillar och vice versa. Tydligen är det färre kunder just måndagar och tisdagar, så chansen att tjejerna anstränger sig lite extra för att göra dig nöjd ökar nog, jämfört med en hektisk fredagskväll.
Låter som en lysande strategi! Att besöka båda dagarna alltså.

Får se hur det går men siktar nog på ett besök på måndagen ifall det inte går att få ihop på tisdagen. Återkommer med rapport efteråt!