2018-11-19, 16:06
Medlem
tnems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Satsa på Düsseldorf, där finns många sådana mindre klubbar.
Läs gärna i recensionstråden om Düsseldorf.

Dolce Vita
Living Room
Acapulco Gold
Acapulco Velbert

Finns många fler sådana klubbar i Rheinland-Westfalen, men som jag ej besökt.

Hur klarar man sig med engelska på de här ställerna, kan de flesta tjejerna engelska?
Jag kan förstå lite tyska, men tala är rätt kört.
Citera
2018-11-19, 16:55
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tnem
Hur klarar man sig med engelska på de här ställerna, kan de flesta tjejerna engelska?

Jag tror du klarar dig bra med engelska på de flesta klubbarna.
I alla fall på Dolce vita och Livingroom.

Men öva på tyskan, så kan det bli ännu bättre
Citera
2018-11-21, 23:52
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tnem

Av alla tjejer jag varit med i Tyskland, Österrike och Schweiz så har jag bara träffat på två tjejer där jag inte kunde kommunicera på engelska. Dessa tjejer kunde tyska och de visade sig vara riktiga guldkorn i sängen så det var tur att jag kan en del tyska.
Citera
2018-11-22, 07:54
Medlem
Jag har besökt Artemis, Sharks och Oase, av dessa ställen är Artemis den fkk där tjejerna är bäst på engelska, därefter Oase och sist Sharks. Sharks har dock (hade åtminstone då jag var där) de snyggaste, yngsta och mest naturliga tjejerna och det behövs ju egentligen inte så mycket konversation om man ska se det rent krasst. Något alla kunde var dock orden "-I/We want you" och "-Why don't you want me/us?"
Citera
2018-11-23, 23:06
Medlem
Som några av er kanske sett i recensionstråden redan så besökte jag ganska nyligen Artemis för första gången!

Har ett nytt besök i Berlin runt hörnet där det bör finnas bra möjlighet att smita iväg och ta sig till Artemis igen. Nackdelen är att det blir antingen måndag eller tisdag kväll, baserat på vad jag läst här tidigare så är det väl inte de roligaste kvällarna för ett besök, men kanske tisdagen är lite, lite bättre? Ett alternativ är ju även båda kvällarna.
Citera
2018-11-24, 07:13
Medlem
Min erfaring er at det er lugnere. Men samtidig mindre høylytte partyfolk. Trenger ikke være dumt

Ellers er det også fint å styre unna store messer etc.

Jeg skal innom mandag 26.11!
Citera
2018-11-24, 08:27
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quadratum
Som några av er kanske sett i recensionstråden redan så besökte jag ganska nyligen Artemis för första gången!

Har ett nytt besök i Berlin runt hörnet där det bör finnas bra möjlighet att smita iväg och ta sig till Artemis igen. Nackdelen är att det blir antingen måndag eller tisdag kväll, baserat på vad jag läst här tidigare så är det väl inte de roligaste kvällarna för ett besök, men kanske tisdagen är lite, lite bättre? Ett alternativ är ju även båda kvällarna.
Är du där måndag-tisdag, så är du! Det är garanterat roligare att gå till Artemis, oavsett dag, än att inte gå dit!
Annars, skit i Artemis och gå på julmarknad och drick glühwein. :-)
Citera
2018-11-24, 11:36
Medlem
Citat:

Gå dit på måndag, är det bra går du såklart även dit på tisdag

Jag är väldigt kräsen då jag är på Artemis, och ett flertal av de tjejerna jag brukar vara med säger att de inte jobbar måndagar och tisdagar, då det är deras helg. Men smaken är ju som baken, delad, och de jag gillar kanske du ogillar och vice versa. Tydligen är det färre kunder just måndagar och tisdagar, så chansen att tjejerna anstränger sig lite extra för att göra dig nöjd ökar nog, jämfört med en hektisk fredagskväll.
Citera
2018-11-25, 00:12
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:

Jag har varit där måndag, tisdag flera gånger. Framför allt måndagen är lugn med färre tjejer och färre kunder. Men man hittar alltid någon man gillar och man behöver inte trängas.
Citera
2018-11-28, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tommemann
Min erfaring er at det er lugnere. Men samtidig mindre høylytte partyfolk. Trenger ikke være dumt

Ellers er det også fint å styre unna store messer etc.

Jeg skal innom mandag 26.11!

Lite lugnare vore kanske inte fel, en kort recension från ditt planerade besök idag kanske? :-) Jag måste hålla mig lite till innan det är min tur, börjar bli sugen nu!

Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Är du där måndag-tisdag, så är du! Det är garanterat roligare att gå till Artemis, oavsett dag, än att inte gå dit!
Annars, skit i Artemis och gå på julmarknad och drick glühwein. :-)

Jo, det blir garanterat ett besök, borde bli lite roligare än att gå och frysa på en julmarknad.

Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Gå dit på måndag, är det bra går du såklart även dit på tisdag

Jag är väldigt kräsen då jag är på Artemis, och ett flertal av de tjejerna jag brukar vara med säger att de inte jobbar måndagar och tisdagar, då det är deras helg. Men smaken är ju som baken, delad, och de jag gillar kanske du ogillar och vice versa. Tydligen är det färre kunder just måndagar och tisdagar, så chansen att tjejerna anstränger sig lite extra för att göra dig nöjd ökar nog, jämfört med en hektisk fredagskväll.

Låter som en lysande strategi! Att besöka båda dagarna alltså. Får se hur det går men siktar nog på ett besök på måndagen ifall det inte går att få ihop på tisdagen. Återkommer med rapport efteråt!
Citera
2018-12-06, 20:39
Medlem
xtantspice000s avatar
Är det bara plocka på sig fler än en tjej om man vill på fkk klubbar? Säg om jag vill ha fem tjejer med in i rummet. Eller två går ju bra men känner att om jag väl ska betala är det lika bra att dra in en 5-10 st. Uppleva det väldigt få lär uppleva helt enkelt. Eller kommer vakten och frågar vad fan man håller på med om man gör det?
Förövrigt vart ska man gå om man vill ha "plast" tjejer med silikon bröst och möjligen även silikon röv m.m. ?
Citera
2018-12-07, 22:29
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtantspice000
Är det bara plocka på sig fler än en tjej om man vill på fkk klubbar? Säg om jag vill ha fem tjejer med in i rummet. Eller två går ju bra men känner att om jag väl ska betala är det lika bra att dra in en 5-10 st. Uppleva det väldigt få lär uppleva helt enkelt. Eller kommer vakten och frågar vad fan man håller på med om man gör det?
Förövrigt vart ska man gå om man vill ha "plast" tjejer med silikon bröst och möjligen även silikon röv m.m. ?

Så länge tjejerna är med på det så får du ta med dig så många du vill till rummet. Du betalar samma taxa per tjej. Vanligen 50-60 euro per halvtimme och tjej. Mer om de ska leka med varandra.

Artemis och Palace har en hel del tjejer med plast.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in