Citat:
Ursprungligen postat av Yellow-Bastard
Ska besöka Artemis för första gången nu i sommar och behöver lite expertråd och tips, har även lite frågor som jag vore väldigt tacksam att få svar på.
Hej!
Många bra svar här. Kompletterar med några egna synpunkter.
9, Förslag på dag, vilka dagar är att rekommendera för ett besök?
Mina favoritdagar på klubbar är faktiskt söndag/måndag/tisdag. Visst, utbudet är smalare, men jag orkar 2-3 ggr per dag, och jag har ännu inte besökt någon klubb som inte haft 2-3 damer i min smak. Dessa dagar är lugna, det dyker upp kvinnor som inte jobbar helger, som inte behöver de stora klungorna fredag/lördag och som vill slippa fulla kunder och som kanske har detta som ett vanligt dagtidsjobb.
Helghetsen, där många kunder ska få sitt, finns inte. Min bild är att det är lättare att få tid att prata med damerna utan rums-krav, många är nog trötta eftr helgen och vill ta det lungt.
Sen kan en party-fredag vara kul också, men det är oftast för hetsigt och dessutom svårt att hitta damen man suktar efter och när man väl gör det kan det på vissa klubbar vara väntetid på ett ledigt rum.
Sen så är det så att som svenska så är alla dagar bra i friheten på en FKK/Sauna Club. Tänk om detta fanns i Sverige och man kunde göra spontan-besök när andan föll på. Fast det vär väl i detta fall bäst att lyda Raskens frus livsdevis:
Man ska inte tala om det som inte kan bli!
Kloka ord för att undvika frustration (över svensk sexköpslag till exempel). Nu kom jag ifrån ämnet!
Vissa klubbar har temaveckodagar. Underklädesdagar och så vidare, kolla hemsidorna.
10, Förslag till en gröngöling som mig, gärna allmänna tips?
Ta dig tid. Om jag är på en klubb 8-10 timmar och orkar 2-3 gånger så är det sista jag har bråttom att välja. Kolla in hur samspelet funkar, vilka som är populära och vilka som trots hård jakt sitter utan kunder. Jag har gjort snabba val och de har nästan aldrig blivit bra, medan det motsatta ofta funkar mycket bra. Ta dig också tid när du väl pratar med någon, och säg NEJ om du inte vill. Det finns ingen orsak att känna något krav på att gå till ett rum med någon.
Tänk på att dessa damer har upplevt det mesta. Det finns nog inte mycket som chockar dem. Så vill du göra något speciellt så fråga.
Håll dig ren, välrakad, borstade tänder, munvatten och var snäll och trevlig.
F