Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-01-01, 13:57
Medlem
okej, tack för svaren då vet jag!
Citera
2015-01-01, 14:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 3-Negrer-Med-Kedja
Endorfinerna tog väl slut.
antingen det eller olika doser
Citera
2015-01-01, 14:37
Medlem
Kommer ihåg en gång när jag tog meph körde tills de verkligen inte kände någonting alls av refillsen. Sen somna jag 20 min, för skojs skulll tog jag en till efter de och de slog på typ fullt igen. Så de verkade som att minsta lilla sömn kan fylla på förråden.
Detta var dock nog inte mitt nyttigaste drag i livet.
Citera
2015-01-01, 14:59
Medlem
SwirlyShirleys avatar
MDMA tömmer dig inte alls på endorfiner. Om du var tom på endorfiner skulle det kännas som en AT på heroin vid fysiskt beroende. Serotonin å andra sidan blir det ganska torrt om efter MDMA, men har du slut på sådant så är det väldigt framträdande, ofta självmordstankar/djup depression.
Citera
2015-01-01, 16:20
Medlem
200 till en brud, jesus.
Citera
2015-01-01, 18:44
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sativamannen
Hon betedde sig skumt några timmar efter ruset också. Spontana gråtattacker och tyckte att allt kändes overkligt. Efter ytterligare ett par timmar så var hon tillbaks till det normala igen. Snacka om att jag pustade ut hårt.
Du gav henne en för hög dos och dessutom under olämpliga förhållanden. 200 mg till en kvinnlig färsking som dessutom är riktigt trött - det är ganska självklart att risken för obehagliga effekter är överhängande.
Citera
2015-01-01, 19:20
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Du gav henne en för hög dos och dessutom under olämpliga förhållanden. 200 mg till en kvinnlig färsking som dessutom är riktigt trött - det är ganska självklart att risken för obehagliga effekter är överhängande.

han ville säkert få till det. trodde hon skulle strippa loss eller nåt
Citera
2015-01-01, 19:23
Medlem
Eisels avatar
Om du återdoserar ska du göra det medans ruset är igång. Annars ger det inte mycket. Vilket tryck var det på pastillerna?
Citera
2015-01-01, 19:26
Medlem
Sativamannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
200 till en brud, jesus.

Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
.

Hon har ätit snarlika doser förut och var får du att hon skulle vara en färsking ifrån? Finns då inget i min text som indikerar på att det skulle vara en av hennes första gånger så sluta hitta på massa skit.

Såhär i efterhand är jag av åsikten att det inte var doseringen som var boven i dramat utan att det var tröttheten som ställde till det. Kom ihåg själv för några år sen när jag åt några bokstäver på festival utan att ha sovit speciellt bra och då fick jag ruggigt ovanliga sidoeffekter. Såg människor som inte ens existerade i ögonvrån osv. Ett förvisso schysst rus men också väldigt skumt.

Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
han ville säkert få till det. trodde hon skulle strippa loss eller nåt

Naken var hon redan innan vi bestämt oss för att rulla men whatever floats your boat.
Senast redigerad av Sativamannen 2015-01-01 kl. 19:45.
Citera
2015-01-01, 19:56
Medlem
ecsasy

jag tog en halv ecsasy för en timme o tjugo minuter sen och har fortfarade inte kickat. jag åt pizza en timme innan. jag har tagit en halv förut och vet att man kickar på de men visst kommer jag kicka?
Citera
2015-01-01, 20:05
Medlem
Charlie-Whites avatar
Bör redan ha kickat
Citera
2015-01-01, 20:22
Medlem
Vad är de för knapp du har stoppat i dig ?
De bär ha kickat men vänta lite till så ska du nog se att går fint!
Har de inte hänt något efter 2h så har du nog fått tag på något fake.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in