Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-01-31, 18:56
Medlem
dimitritabals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OughtaRapKing
väldigt stor skillnad.
skulle egentligen avråda från rövpanna,mdma funkar bäst oralt
jaså! då blir det oralt
Citera
2014-02-04, 12:39
Medlem
Jaggermeisters avatar
Satan va bra musiken blir på E

Route 66
Citera
2014-02-04, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Satan va bra musiken blir på E

Route 66

Ja det är rätt häftigt.
Jag glömmer bort musiken trist nog, snacka blir helt enkelt viktigare.
Citera
2014-02-04, 18:07
Medlem
AngelusDiabolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OughtaRapKing
väldigt stor skillnad.
skulle egentligen avråda från rövpanna,mdma funkar bäst oralt
MDMA fungerar onekligen mycket bättre i rövpanna än oralt. Jag brukar ta 175mg ungefär som startdos när jag tar MDMA oralt. Häromdagen så provade jag rövpanna (med MDMA) för första gången. Jag hade bara 50mg kvar, trodde inte att jag skulle få någon särskild effekt av det, men jag tänkte att jag kunde prova en rövpanna och se om det blev något vettigt av det.

Och det blev det. Det blev nästan lika kraftfullt som när jag tar 175mg oralt. Om jag tagit 50mg oralt hade jag i princip inte känt någonting, efter rövpannan hade slagit så kunde jag knappt resa mig från sängen i 30-45 minuter.
Citera
2014-02-05, 00:08
Medlem
SniffarSomLassies avatar
Vad är detta för tabbar?

https://anonfiles.com/file/e81ffa6dd3e825a67d1d0d4c0a6e8f20
Citera
2014-02-05, 00:30
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SniffarSomLassie
Vad är detta för tabbar?

https://anonfiles.com/file/e81ffa6dd3e825a67d1d0d4c0a6e8f20
Röda tärningar.
Citera
2014-02-06, 08:42
Medlem
WhaleCores avatar
Senaste gången jag tog MDMA var för ett år sen på en klubb. Jag hade väldigt kul, men kände mig hindrad över att behöva bete mig relativt normalt inför vakter och bartenders osv.

Hade tänkt köra igen och har ingen riktigt nära drogliberal kompis jag verkligen VILL köra med för tillfället. Vore det tillrådligt att köra själv om planen är att gå ut med hörlurar och musik en fredag/lördag kväll och kanske snacka med förbipasserande fulla människor om lusten faller på? Kanske hänga med på efterfest om någon vill. Är det någon som inte accepterar påtändhet är det ju bara att dra därifrån med snabba steg?

Har någon erfarenheter av ett liknande scenario? Borde jag vänta till jag har någon kompis att droppa med?
Citera
2014-02-06, 23:22
Medlem
SniffarSomLassies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Röda tärningar.

Tack!
Citera
2014-02-07, 02:22
Medlem
JacquesGrelliers avatar
I sommar styrs resan mot Ibiza, planen är att prova diverse centralstimulantia. Självklart är Ecstasy det jag är mest intresserad av. Hur skulle ni valt att dela upp bruket av denna substans? Ska vara där i en vecka
Citera
2014-02-07, 03:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WhaleCore
Senaste gången jag tog MDMA var för ett år sen på en klubb. Jag hade väldigt kul, men kände mig hindrad över att behöva bete mig relativt normalt inför vakter och bartenders osv.

Hade tänkt köra igen och har ingen riktigt nära drogliberal kompis jag verkligen VILL köra med för tillfället. Vore det tillrådligt att köra själv om planen är att gå ut med hörlurar och musik en fredag/lördag kväll och kanske snacka med förbipasserande fulla människor om lusten faller på? Kanske hänga med på efterfest om någon vill. Är det någon som inte accepterar påtändhet är det ju bara att dra därifrån med snabba steg?

Har någon erfarenheter av ett liknande scenario? Borde jag vänta till jag har någon kompis att droppa med?
hahaha testa det, jag hade fan inte gjort de, folk lär tro att du e dum i huvett om du springer fram med tefats ögon, helt jävla över glad å vill bli bästa kompis me dom när dom aldrig ens sett dig innan.

Det bäste e nog att gå på ett stamp, då är iaf alla drogliberala å du kan prata å umgås med vem fan du vill, ingen kommer tycka du e konstig
Senast redigerad av qirtero 2014-02-07 kl. 03:22.
Citera
2014-02-07, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JacquesGrellier
I sommar styrs resan mot Ibiza, planen är att prova diverse centralstimulantia. Självklart är Ecstasy det jag är mest intresserad av. Hur skulle ni valt att dela upp bruket av denna substans? Ska vara där i en vecka

om du skiter i konsekvenser kan du enkelt ta det två gånger den veckan, andra gången måste vara dubbeldos och även då kommer det inte vara lika bra som första gången. Så i all ärlighet, ta det bara en gång.
Citera
2014-02-07, 13:44
Medlem
elmerengues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JacquesGrellier
Rök gräs och drick alkohol i mängder under veckan. Sen nästsista eller sista kvällen kör du ecstasy. Så hade jag gjort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in