2014-12-28, 03:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stribb
Har precis införskaffat reaper of souls efter haft ett väldigt långt uppehåll med D3..
Är nu sugen på att starta en crusader, men står att jag inte har Reaper of Souls. När jag kollar på mitt account står det dock att jag har RoS... nån som vet vad det kan vara?
av nån anledning kan jag inte editera mitt inlägg... men löste sig genom att ändra lösenord på mitt battlenet-konto. Tydligen "uppdateras" kontot när man gör en sån grej så då kände det av även ingame att jag hade RoS.
Citera
2014-12-28, 09:08
Medlem
ImWorthlesss avatar
Har dom nerfat Setreduce-ringen från cache?

Kört 20st T6 act 1 bountys nu och ingen ring, bara amulett och bracers :S
Citera
2014-12-28, 13:09
Medlem
ImWorthlesss avatar
Spelade som DH nu totalt ca 30-35 chache, öppnade med DH, fick 2 ringar totalt, varav ena rollade Intel.
"förut" fick man ju setringen på T6 relativt regelbundet..
Citera
2014-12-28, 14:06
Medlem
Om man köper den fysiska versionen av D3 till PS4, alltså en skiva i butik, är det en installationsprocedur då? Isåfall hur lång tid tar den?
Citera
2014-12-29, 09:58
Medlem
Pinwheels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KTMmarkus
Om man köper den fysiska versionen av D3 till PS4, alltså en skiva i butik, är det en installationsprocedur då? Isåfall hur lång tid tar den?

Det är det på alla PS4-spel både skiva och digitala köp. Det tar inte så lång stund, 10 minuter kanske.
Citera
2014-12-29, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinwheel
Det är det på alla PS4-spel både skiva och digitala köp. Det tar inte så lång stund, 10 minuter kanske.

Strålande Jo men det digitala är ju också en nedladdning på 64 gb, va inte jättesugen på det
Citera
2014-12-29, 14:49
Bannlyst
Jag märker hur mycket mindre jag spelar Diablo III just nu. Jag spelar andra spel som behöver tid så Diablo III blir lite uteblivet. Kör jag Diablo III så spelar jag exprementiell. Jag menar jag kör en Monk med helt andra skills än vad jag är van vid, det gör att spelet håller fortfarande, att man kan variera så mycket. Fortfarande ett riktigt bra spel, men jag glömmer andra spel när jag spelar Diablo III.
Citera
2014-12-29, 18:58
Medlem
Funderar lite angående Firebirdsetet..

När DOT kickar in på 3000% går det att göra mer skada då? Alltså högre DOT? Verkar som att när jag kastar ut Hydra och Blackhole så händer det inte speciellt mycket, tycker mest att det är rätt oregelbundet när jag inte kastar ut men kanske ibland att DOT blir högre men är inte riktigt säker på om det stämmer helt.. Självklart kör jag med Strongarm för blackhole.. Tankar på det?
Citera
2014-12-29, 19:05
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ixxen
Funderar lite angående Firebirdsetet..

När DOT kickar in på 3000% går det att göra mer skada då? Alltså högre DOT? Verkar som att när jag kastar ut Hydra och Blackhole så händer det inte speciellt mycket, tycker mest att det är rätt oregelbundet när jag inte kastar ut men kanske ibland att DOT blir högre men är inte riktigt säker på om det stämmer helt.. Självklart kör jag med Strongarm för blackhole.. Tankar på det?

Kolla white dmg, tickar runt 150M per sekund.
Citera
2014-12-29, 19:25
Medlem
Det gör jag konstant, ibland är jag uppe på 200m men det är ofta jag ligger på runt 100 mot RG och ibland kickar den upp rejält men sällan.. Oregelbundet helt enkelt, vet fortfarande inte om min Hydra och Strongarm ger något extra?
Citera
2014-12-30, 10:06
Bannlyst
Vilken svårighetsgrad för du på?
Citera
2014-12-30, 10:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ixxen
Det gör jag konstant, ibland är jag uppe på 200m men det är ofta jag ligger på runt 100 mot RG och ibland kickar den upp rejält men sällan.. Oregelbundet helt enkelt, vet fortfarande inte om min Hydra och Strongarm ger något extra?

Alla DoTs läggs ihop till en klumpsumma som tickar var 0.8'e sekund. Så din hydra (och eventuell blizzard) läggs till på din firebird-dot. Strongarms påverkar elites men inte RG, eftersom RG inte påverkas av knockbacken. DoTen uppdateras dynamiskt med gems så som BotT och Zei, om du använder dessa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in