Citat:
Jag kan hålla med om att hon verkar vara en riktig stolle men hennes tankar och tongångar känner jag inte igen från svenskt judiskt håll. Klart det finns en och annan random stolle med i det store hela finns det inga problem med judarna i Sverige. Speciellt inte satt i relation till hur många av dem som är framstående inom en rad om råden och bidragit positivt till det svenska samhället.
Att det sedan finns nazister och antisemiter som retar sig på judiska skribenter i pressen beror enbart på att de är just nazister och antisemiter. På vilken avgörande sätt skiljer sig t.ex. Wolodarski från alla andra politiskt korrekta mediemänniskor som inte är judar när det gäller den urspårade debatten om SD och rasism? Han är bara PK som alla andra.
Att det sedan finns nazister och antisemiter som retar sig på judiska skribenter i pressen beror enbart på att de är just nazister och antisemiter. På vilken avgörande sätt skiljer sig t.ex. Wolodarski från alla andra politiskt korrekta mediemänniskor som inte är judar när det gäller den urspårade debatten om SD och rasism? Han är bara PK som alla andra.
Eftersom du på ett oärligt och fegt sätt halverar mitt inlägg när du citerar fungerar det hjälpligt att avskriva det hela till en stolle i debatten men tar man till sig vad som står i den andra halvan och dessutom tar till sig av informationen i inlägget kamelion författat blir det svårare för att inte säga omöjligt att låtsas som att det enbart är stollen Barbara Spectre som vill söndra och härska.
Sveriges intåg i det mångkulturella helvetet är utan tvekan initierat av judar.
[...]Enligt Roman (1994) av Henrik Roman, för att visa vilka som deltog i de större invandrardebatter 1964-68, av sammanlagt 72 inlägg visas här en tabell på hur mycket från de olika minoriteter stod för inläggen i olika tidningar:
40% - Judar – 29 inlägg
33% - Svenskar – 24 inlägg
8% - Annan etnicitet – 6 inlägg
18% - Okända - 13 inlägg
Alltså, inte ens Svenskarna som var den största etniska gruppen i Sverige kunde överstiga Judarnas dominans i invandrardebatten. Med tanke på att Judarna var den minsta etniska gruppen av de etablerade minoriteterna.[...]
http://www.forumbiodiversity.com/sho...l=1#post655743