2014-12-11, 10:49
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
Har gymmat nu några dagar efter sub. Tagit lite vid ungefär 06.00 sen gym efter jobber runt 16.00, några risker?

Tror jag inte, bortsett från att man svettas mer och måste tänka på att dricka mycket så fick jag fin utveckling den period jag brukade sub. Att det skulle vara farligt för kroppen kan jag inte tänka mig. Lättare att skada sig, det kommer man inte undan när man tränar med smärtstillande i kroppen.
Citera
2014-12-11, 11:12
Medlem
elmerengues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
Har gymmat nu några dagar efter sub. Tagit lite vid ungefär 06.00 sen gym efter jobber runt 16.00, några risker?
Nej det ska det inte vara. Enda du kan tänka på är ifall du är ovan med träning. Då kan subben maskera din träningsvärk som betyder att du egentligen ska vila upp musklerna. Men om du tränar regelbundet så är det bara att köra på.
Citera
2014-12-11, 12:34
Medlem
Underdarks avatar
Sub är i princip den enda opioden som får mig att bli uppåt, extremt produktiv och fokuserad, utför saker men ändå finns den där sköna känslan och lugnet.
Citera
2014-12-11, 13:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Underdark
Sub är i princip den enda opioden som får mig att bli uppåt, extremt produktiv och fokuserad, utför saker men ändå finns den där sköna känslan och lugnet.

Det beror på hur ofta du tar och hur mycket. Tar du dagligen i ett år så blir din koncentrationsförmåga helt förstörd - fastän du är påtänd, och din fysik går i botten. Så var det för mig iaf.
Citera
2014-12-11, 13:35
Medlem
cabbages avatar
Tog 30mg valium i Tisdags morse. Är det lugnt att ta sub ikväll?
Eller skall benson helt och hållet vara ur kroppen för att vara på "den säkra sidan"?
Läste för övrigt något om att det kan ta upp till 200 timmar? Rätt kass i så fall.
Citera
2014-12-11, 17:39
Medlem
who-s avatar
Hur länge ska man vänta med att ta suboxone efter sista dosen oxycontin?
Citera
2014-12-11, 18:00
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av who-

8-12 timmar. Kan ha fel
Citera
2014-12-11, 18:07
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av narki
Nu har jag äntligen hittat hem igen!
Subutex och Benso <3

Det är en finfin kombo gärna med Iktorivil
Citera
2014-12-11, 20:10
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oryxocrake
Jo säkert sant, men som sagt ovan, känns alltid som jag får en tyngd i kroppen dag 4 så jag inte ens kan gå mellan toa och säng, gå ut eller sköta skola är helt otänkbart.
men fy helvete, ja vi kan ju inte ens jämföra erfarenheter.. hur gick det sen? Är du i programmet igen?

Det gick bra jag kom in i programmet igen efter 6 månader och går fortfarande och det går bra!
Citera
2014-12-11, 21:04
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cabbage
Tog 30mg valium i Tisdags morse. Är det lugnt att ta sub ikväll?
Eller skall benson helt och hållet vara ur kroppen för att vara på "den säkra sidan"?
Läste för övrigt något om att det kan ta upp till 200 timmar? Rätt kass i så fall.
Det är ingen fara.
Citera
2014-12-11, 23:49
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Det ska väl inte vara nån fara? Bara vänta tills du inte känner av oxyn, för den blockerar väl inte suben det är väl bara tvärt om?
Citera
2014-12-12, 01:36
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RapLife
Det ska väl inte vara nån fara? Bara vänta tills du inte känner av oxyn, för den blockerar väl inte suben det är väl bara tvärt om?

Att ta Suboxone iv med opiater i kroppen är bland det värsta jag varit med om 3 ggr dessutom.. Naloxonet har deffekt intravenöst,tror jag ialf.. Då har du helt rätt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in