Citat:
Ursprungligen postat av Crankmine
Kanske var 8 or han hade då för 300kr st (får kolla upp det)
Har alldrig testat sub och vet inte vilka mg de finns i men är sugen på att testa

Har mest kört oxy som jag gillar skarpt
Se till att det är en 8mg. 300kr för 8mg är ett okej pris, beroende på vart du bor, men blir dyrt i längden om du skulle kära ner dig i det och inte har en bra ekonomi. Planerar du att bara testa 1 gång så kör på men annars borde du försöka få ner priset till åtminstone 250kr. Det kanske inte låter som en stor skillnad men i längden sparar du tusenlappar. Kolla om du kan få bättre pris ifall du köper fler än bara en.
Första gången brukar man behöva väldigt lite, 0,5 - 1mg brukar räcka men vissa behöver betydligt mer trots att dom aldrig brukat sub förr.
Skulle du kära ner dig i subben så försök att inte använda mer än 1 - 2 gånger i veckan. Dels för att då får du tid att bli ren emellan vilket oftast garanterar ett bra rus samt att du inte behöver punga ut en satans massa pengar. Det är tyvärr också en väldigt snabb toleransökning på sub
PS: Har dragit i mig 8mg idag efter 4 dagars uppehåll så jag är en sån där jobbig snubbe som säger - "gör som jag säger, inte som jag gör"