2011-03-25, 19:16
Medlem
Crankmines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkish
Svin dyrt :P varför just 3 mg? Tabletterna är på 2mg eller 8mg, men 8or är det som säljs vid 99% av tillfällena skulle jag säga.

Kanske var 8 or han hade då för 300kr st (får kolla upp det)
Har alldrig testat sub och vet inte vilka mg de finns i men är sugen på att testa
Har mest kört oxy som jag gillar skarpt
Citera
2011-03-25, 19:38
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankmine
Snabb fråga orkar inte leta igenom alla sidor...
är 300kr dyrt för 3mg sub eller vad brukar det kosta, är lite sugen på
att testa sub
Det beror väl iofs var i landet (eller vilket land) du bor. Men generellt sett så brukar man säga att riktpriset är 200:-/8mg

Är du helt opiatnaiv så kan det vara värt det ändå om du bara vill testa någon gång, du blir nämligen mycket påverkad av allt från 0.5mg - 2mg.

Vore jag du skulle jag försöka få ner priset ordentligt dock.

Citat:
Ursprungligen postat av henkish
Svin dyrt :P varför just 3 mg? Tabletterna är på 2mg eller 8mg, men 8or är det som säljs vid 99% av tillfällena skulle jag säga.
Jo, jag funderade också på det, men misstänker att det antingen är lite mindre än en halva, eller så är det en och en halv 2:a.
Citera
2011-03-25, 19:49
Medlem
The Philosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankmine
Kanske var 8 or han hade då för 300kr st (får kolla upp det)
Har alldrig testat sub och vet inte vilka mg de finns i men är sugen på att testa
Har mest kört oxy som jag gillar skarpt

Se till att det är en 8mg. 300kr för 8mg är ett okej pris, beroende på vart du bor, men blir dyrt i längden om du skulle kära ner dig i det och inte har en bra ekonomi. Planerar du att bara testa 1 gång så kör på men annars borde du försöka få ner priset till åtminstone 250kr. Det kanske inte låter som en stor skillnad men i längden sparar du tusenlappar. Kolla om du kan få bättre pris ifall du köper fler än bara en.

Första gången brukar man behöva väldigt lite, 0,5 - 1mg brukar räcka men vissa behöver betydligt mer trots att dom aldrig brukat sub förr.

Skulle du kära ner dig i subben så försök att inte använda mer än 1 - 2 gånger i veckan. Dels för att då får du tid att bli ren emellan vilket oftast garanterar ett bra rus samt att du inte behöver punga ut en satans massa pengar. Det är tyvärr också en väldigt snabb toleransökning på sub

PS: Har dragit i mig 8mg idag efter 4 dagars uppehåll så jag är en sån där jobbig snubbe som säger - "gör som jag säger, inte som jag gör"
Citera
2011-03-25, 19:53
Medlem
Crankmines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Det beror väl iofs var i landet (eller vilket land) du bor. Men generellt sett så brukar man säga att riktpriset är 200:-/8mg

Är du helt opiatnaiv så kan det vara värt det ändå om du bara vill testa någon gång, du blir nämligen mycket påverkad av allt från 0.5mg - 2mg.

Vore jag du skulle jag försöka få ner priset ordentligt dock.

Jo, jag funderade också på det, men misstänker att det antingen är lite mindre än en halva, eller så är det en och en halv 2:a.

Tack för hjälpen
vet bara att jag kunde köpa en sub för 300 spänn ,,och nu vet jag att om den inte är på 8mg
så skiter jag i det
(har mest kört på oxy tidigare)
thanks mates!!
Citera
2011-03-25, 21:31
Medlem
narkis avatar
Nu har jag äntligen hittat hem igen!
Subutex och Benso <3
Citera
2011-03-26, 19:44
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av narki
Nu har jag äntligen hittat hem igen!
Subutex och Benso <3
Med andra ord gillar du att nodda på extrem nivå??
Citera
2011-03-27, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Med andra ord gillar du att nodda på extrem nivå??

Jag noddar och spyr endast på sub, tacka vet jag hederligt morfin IV
Citera
2011-03-27, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2good2smoke
Jag noddar och spyr endast på sub, tacka vet jag hederligt morfin IV

Heroin är inte så dumt IV det heller. Sub blir ju IV men det är onödigt förutom biotillgängligheten.
Citera
2011-03-27, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fixin
Heroin är inte så dumt IV det heller. Sub blir ju IV men det är onödigt förutom biotillgängligheten.

Det är inte så bra att skjuta tabletter bara så du vet men man gör det i alla fall men jag drar gränsen vid sub då det inte ger någon kick, en rätt tråkig drog på det sättet faktiskt. Filtrera en massa gånger men det vet du nog redan.
Citera
2011-03-27, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2good2smoke
Det är inte så bra att skjuta tabletter bara så du vet men man gör det i alla fall men jag drar gränsen vid sub då det inte ger någon kick, en rätt tråkig drog på det sättet faktiskt. Filtrera en massa gånger men det vet du nog redan.

Jag filtrerar med tops och vätskan blir helt klar (till skillnad från med ciggfilter) istället för grumlig, men det är nog mycket skit kvar ändå. Tack för omtanken.
Citera
2011-03-28, 14:49
Medlem
Det borde säljas micron-filter på apoteken, tänk vilken skillnad det skulle kunna bli. Folk slipper åka på abscesser, partiklar i lungor och hjärta, förstörda hjärtklaffar och annat skit.
Citera
2011-03-28, 15:21
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Det borde säljas micron-filter på apoteken, tänk vilken skillnad det skulle kunna bli. Folk slipper åka på abscesser, partiklar i lungor och hjärta, förstörda hjärtklaffar och annat skit.
Jo det lär ju hända, fan kan ju knappt ens köpa en doseringspump i dagens läge.

Bättre att folk knarkar sig till döds, då syns dom nämligen inte i statistiken längre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in