2014-12-10, 01:12
Medlem
DenverDinosaur.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Ni som blandar sub med benso, vilken föredrar ni? Ikto är ett självklart val för mig
Föredrar också Ikto eller Diazepam för den långa halveringstiden och starka muskelavslappningen.
Citera
2014-12-10, 01:15
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenverDinosaur.
Föredrar också Ikto eller Diazepam för den långa halveringstiden och starka muskelavslappningen.

Mmm eller hur och tar dessutom bort ångesten som kan komma av sub
Citera
2014-12-10, 01:26
Medlem
DenverDinosaur.s avatar
Citat:
Mmm eller hur och tar dessutom bort ångesten som kan komma av sub
Jobbigt att du kan få ångest av sub, varför får du det?
Citera
2014-12-10, 01:31
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Jobbigt att du kan få ångest av sub, varför får du det?

Finns med som vanlig biverkning läste jag på fass, så är nog inte så konstigt :P
Citera
2014-12-10, 01:43
Medlem
DenverDinosaur.s avatar
Citat:
Finns med som vanlig biverkning läste jag på fass, så är nog inte så konstigt :P
Okej det visste ja inte, har själv aldrig känt av någon ångest på sub eller någon annan opiat. Men vi reagerar ju alla olika.
Citera
2014-12-10, 01:48
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Okej det visste ja inte, har själv aldrig känt av någon ångest på sub eller någon annan opiat. Men vi reagerar ju alla olika.

Aldrig känt av ångest av nån annan opiat än sub, men sub är ju lite speciell
Citera
2014-12-10, 10:02
Medlem
oryxocrakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devilry
Jag tog ungefär 3-4 dagar i veckan lite längre än ett år, att klippa det var mest en psykisk utmaning. Kan inte minnas att jag hade några regelrätta fysiska symptom.

vad skönt! det psykiska känns lätt just nu, inget sug alls, kanske för mina rus sugit balle det senaste ändå. Tror inte heller jag får lida nåt extremt, men annars när jag försökt så har jag blivit så otroligt jävla matt och trött dag 4-5, en seghet i kroppen som gjorde mig så arg och frustrerad att jag grät samtidigt som jag hoppade aggressivt upp och ner(för att på nåt jävla sätt försöka få igång kroppen) och stukade foten

Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Som ovan sa så kommer det nog mest bli psykiskt jobbigt eftersom du inte tagit varje dag och när du inte behövt ta det varje dag kommer göra det lättare för dig att sluta, om du är inne på din 3:e dag nu så kommer du inte bli mycket mer dålig än vad du är nu för det är 3:e dagen som AT:n känns värst då det är ute ur din kropp. När jag blev utslängd ur programmet för några år sedan låg jag på 24mg om dagen och jag trappade ner till 8mg och sen gick CT, och jag minns den 3:e dagen då jag var så dålig att jag knappt kunde ta mig till toaletten fast den dagen fick jag ut lyrica och tog 600mg som gjorde mig tillräckligt frisk för att gå ut och fixa heroin.

Jo säkert sant, men som sagt ovan, känns alltid som jag får en tyngd i kroppen dag 4 så jag inte ens kan gå mellan toa och säng, gå ut eller sköta skola är helt otänkbart.
men fy helvete, ja vi kan ju inte ens jämföra erfarenheter.. hur gick det sen? Är du i programmet igen?
Citera
2014-12-10, 12:35
Medlem
Jag började ta sub lite sporadiskt för ett par år sedan för det underbara ruset. Men det slutade med att jag började ta för ofta och har nu kört dagligen i snart två år. Tar runt 4mg om dagen, enbart för att bli frisk.

Även om jag tar två åtttor så får jag inget skönt rus, känner lika mkt som om jag skulle tagit 2mg..

Hur länge måste jag hålla uppe från suben för att få känna ett rus? Det mest jävliga är att jag måste hålla uppehåll i 4-5 dagar för att kunna ta någon annan opiat...
Citera
2014-12-10, 12:40
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heltgalentok
Jag började ta sub lite sporadiskt för ett par år sedan för det underbara ruset. Men det slutade med att jag började ta för ofta och har nu kört dagligen i snart två år. Tar runt 4mg om dagen, enbart för att bli frisk.

Även om jag tar två åtttor så får jag inget skönt rus, känner lika mkt som om jag skulle tagit 2mg..

Hur länge måste jag hålla uppe från suben för att få känna ett rus? Det mest jävliga är att jag måste hålla uppehåll i 4-5 dagar för att kunna ta någon annan opiat...

Det blir aldrig som förr.. Rus kanske du upplever 1-2 ggr efter längre uppehåll. Sen är man tillbaka med samma tolerans snabbt som attan.
Citera
2014-12-10, 18:22
Medlem
healthyasfucks avatar
Fick Citodon tidigare i mitt liv för många år sedan pga. en axelskada. Där började min kärlek för opiater komma som för många andra.

När jag sedan inte fick ut Citodon längre fick jag tag på och började använda Sub ca 1 år (kärleken till opiater fanns ju fortfarande kvar) aldrig mer än 16 mg/månad dock.

Jag har nu vart nykter två månader men har nu senaste två veckorna fått i mig totalt 16mg dvs. ~1mg/dag.

Kommer denna AT vara likvärdig den innan eller lindrigare pga. att jag bara gått på det två veckor denna gång?
Senast redigerad av healthyasfuck 2014-12-10 kl. 18:28.
Citera
2014-12-10, 20:24
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av healthyasfuck
Fick Citodon tidigare i mitt liv för många år sedan pga. en axelskada. Där började min kärlek för opiater komma som för många andra.

När jag sedan inte fick ut Citodon längre fick jag tag på och började använda Sub ca 1 år (kärleken till opiater fanns ju fortfarande kvar) aldrig mer än 16 mg/månad dock.

Jag har nu vart nykter två månader men har nu senaste två veckorna fått i mig totalt 16mg dvs. ~1mg/dag.

Kommer denna AT vara likvärdig den innan eller lindrigare pga. att jag bara gått på det två veckor denna gång?

Lindrigare såklart. Fysiskt ialf.

Har du sub kvar så trappa ner dosen tiil löjligt små doser. Då kanske du slipper abstinensen helt. Norspan plåster gjorde mina abstinenssymtom i princip obefintliga.
Citera
2014-12-11, 06:13
Medlem
svampen211s avatar
Har gymmat nu några dagar efter sub. Tagit lite vid ungefär 06.00 sen gym efter jobber runt 16.00, några risker?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in