2015-11-25, 17:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Älskar livsglädjen och livslusten man får av subutex.
Några xanor/xanax samt en joint på det så har man en fulländat dag!

Tar alltid xanor när jag kör sub, får nästan alltid en lätt ångest känsla under den 1a timman efter intag.

Har inte rökt CB på länge, men efter man läst om att det ska va en skön mix så fixxade jag lite bra gräs o testade den kombon för ett tag sedan och fan va skönt! låg i soffan en hel dag o hade alla avsnitt av lost i spellistan så låg o tittade 5-10 min, noddade tittade igen osv.

När jag noddade bort o bara hörde rösterna så var det typ som man hittade på/drömde hur "scenen" som utspelade sig i lost såg ut och hur dom konverserade med varanda men när man vaknade och tittade till på TVn var det inte ens i närheten av vad som hände, helt sjukt. Men skönt som fan

Såg hur mycket jag skrivit haha, jävla tjack blev insnöad

MVH HC_
Citera
2015-11-25, 17:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
föredrar nästan lyrica framför xanor till subben, jävligt tråkigt dock att jag tycker att subben inte fungerar som den ska utan bens/lyrica.... :/

Jag får sånna jävla hjärtklappningar av Lyrica o sub, När jag bara tagit lyrica är det inga problem men på högre doser får hjärtat fnatt (om jag inte bladnar med benzo) ,

Testade 2mg sub nasalt o 300mg Lyrica första gången o hjärtat slog som fan. Kan ha varit för jag hade haft ett litet tjackrace dagarna innan o inte sovit bra.

Men ska testa igen men börja med typ 300mg lyrica o ta små linor sub tills man känner nått

MVH HC_
Citera
2015-11-25, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HardCore_
Jag får sånna jävla hjärtklappningar av Lyrica o sub, När jag bara tagit lyrica är det inga problem men på högre doser får hjärtat fnatt (om jag inte bladnar med benzo) ,

Testade 2mg sub nasalt o 300mg Lyrica första gången o hjärtat slog som fan. Kan ha varit för jag hade haft ett litet tjackrace dagarna innan o inte sovit bra.

Men ska testa igen men börja med typ 300mg lyrica o ta små linor sub tills man känner nått

MVH HC_

Nu när jag tänker på det så får jag också stundtals hjärtklappningar på blandningen sub och lyrica. en aning obehagligt faktiskt, lyrican bostar subben något kopiöst.
Är det 300 mg kapslar lyrica förresten?
Citera
2015-11-25, 21:52
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HardCore_
Tar alltid xanor när jag kör sub, får nästan alltid en lätt ångest känsla under den 1a timman efter intag.

Har inte rökt CB på länge, men efter man läst om att det ska va en skön mix så fixxade jag lite bra gräs o testade den kombon för ett tag sedan och fan va skönt! låg i soffan en hel dag o hade alla avsnitt av lost i spellistan så låg o tittade 5-10 min, noddade tittade igen osv.

När jag noddade bort o bara hörde rösterna så var det typ som man hittade på/drömde hur "scenen" som utspelade sig i lost såg ut och hur dom konverserade med varanda men när man vaknade och tittade till på TVn var det inte ens i närheten av vad som hände, helt sjukt. Men skönt som fan

Såg hur mycket jag skrivit haha, jävla tjack blev insnöad

MVH HC_

Amfetamin och skriva långa texter är nice det med Fick en redig dutt uppåt av en bekant så insöad är det finaste med det. Men onT: Mina favorit combo, xanor, subutex och ett fint urval av fina buds Fungerar så klockrent ihop om man vet vad man sysslar med.
Citera
2015-11-26, 05:14
Medlem
Stormakts avatar
Kan man njuta på suboxone? Eller spyr men bara?
Citera
2015-11-26, 07:53
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormakt
Kan man njuta på suboxone? Eller spyr men bara?

Personligen känner jag knappt av rus eller illamående på suboxone. Måste vara naloxonet som stoppar den härliga njutningen för mig. Men med vanlig subutex (fransk elr ej ) samt Buprenotex där snackar vi njuta , du kommer verkligen inte bli besviken om du testar det jag precis skrev. Visst, Metadon är topnotch men det är ingen höjdare att sluta med.
Senast redigerad av Redlinez 2015-11-26 kl. 07:57.
Citera
2015-11-26, 16:58
Medlem
lääz_kellys avatar
Blir snurrig på det här "partiell agonist"-grejset. Ibland har jag tagit Oxycodone 5-6h efter att ha använt Suboxone, och mått kanon. Nu undrar jag om det går lika bra andra vägen:

Tidigare idag (runt lunch) så använde jag 0.1g H. Kan jag använda Subutex ikväll utan att jag hamnar i helvetet?
Citera
2015-11-29, 17:13
Medlem
argusdemons avatar
Tjena!

Jag tog 3 mg alprazolam(xanor) igår kväll. Den sista tog jag vid 23:00.

Är det lugnt att ta sub ikväll vid 19:00? Jag kommer ta Max 2 mg Subutex.

Snabba svar uppskattas!

OT: Jag tar sub nasalt
Citera
2015-11-29, 21:54
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argusdemon
Tjena!

Jag tog 3 mg alprazolam(xanor) igår kväll. Den sista tog jag vid 23:00.

Är det lugnt att ta sub ikväll vid 19:00? Jag kommer ta Max 2 mg Subutex.

Snabba svar uppskattas!

OT: Jag tar sub nasalt

Ja det är lugnt
Citera
2015-11-30, 09:27
Medlem
elmerengues avatar
Känslan när man har ett helt apotek hemma.. Sub, tram, lyra, ksalol och grönt och brunt som grädden på moset. Lyran spar jag dock till subbens atsymtom. Tycker faktisk inte om att blanda just lyrica med sub, brukar sluta med illamående. Men med ksalol, tram och röka till så har man det bra. Tramadolen är inte ett måste i kombon om nu inte opiattoleransen blivit för hög men den är inte det just nu.

Nån mer som har speciella ritualer kring sub? Jag brukar vänta tills efter dagen är fullbordad, sen käkar jag, tar en ksalol och drar nån lina. Sen chilla lite i en halvtimme och vänta in värmen, sen tänder jag en bong eller gås och halvnoddar framför nån favoritserie på tvn samtidigt som jag lirar nått avkopplat spel eller så chillar jag i en soffa och snackar skit med vänner.
Citera
2015-11-30, 13:54
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elmerengue
Känslan när man har ett helt apotek hemma.. Sub, tram, lyra, ksalol och grönt och brunt som grädden på moset. Lyran spar jag dock till subbens atsymtom. Tycker faktisk inte om att blanda just lyrica med sub, brukar sluta med illamående. Men med ksalol, tram och röka till så har man det bra. Tramadolen är inte ett måste i kombon om nu inte opiattoleransen blivit för hög men den är inte det just nu.

Nån mer som har speciella ritualer kring sub? Jag brukar vänta tills efter dagen är fullbordad, sen käkar jag, tar en ksalol och drar nån lina. Sen chilla lite i en halvtimme och vänta in värmen, sen tänder jag en bong eller gås och halvnoddar framför nån favoritserie på tvn samtidigt som jag lirar nått avkopplat spel eller så chillar jag i en soffa och snackar skit med vänner.

Visst är det underbart med hemma apotek
Jag gör klart det jag ska sedan drar jag en lina och 2 mg ksalol för att sedan hoppa in i duschen. Skön känsla att vara nyduschad med bens och sub som precis kickar in när man har duschat klart.
Efteråt lirar jag något spel eller njuter av någon serie efter en fet spliff så att säga
Citera
2015-11-30, 14:00
Medlem
Redlinezs avatar
Minskar kaffe effekten av subutex också som den gör med benso?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in