Citat:
Ursprungligen postat av
Tiaitchsi
Du är en av många som gjort spelet till det är idag..
Tyvärr.
Japp stämmer säkert, många som jag känner, inklusive jag skicka ett långt mejl till blizzard angående att vanliga Svensson med ett
riktigt liv kände att spelet inte passa oss vanliga personer som hade ett liv och en vettig fritid, och det tror jag blizzard fatta till slut att man inte kan sitta 14 timmar om dagen för att spela ett fitt spel för att bli duktig och få något vettigt gear. Så När dom slopa downfall of honor och la till enklare raider så kände vi vanliga att vi kunde börja lira igen.
Till skillnad från andra som inte hade ett liv som spela sig fet och där ingen magi fungera att ens överväga skaffa en flickvän och kanske gå ut i solen.
Så många tjockis ungdomar med finnar i hela ansiktet och cola flaskan nedtryckt under soffan fick till slut lite luft.
Minns en rolig sak vad gäller talnivarrs största guild. Gm fråga mig när jag gjorde appen på deras hemsida ifall jag arbeta eller hade flickvän, jag skrev tillbaka att jag hade ett arbete och det var inte aktuellt att komma in då. Jävla cp barn, bara för dom suger mammas tutte och lever på morsan så betyder det väl inte att vanliga som vill lira inte har en chans. På den tiden var det svårare att komma med en bra guild än att få ett arbete irl. Helt sjukt förfan.
Man blev rankad i guilden också hur mer man spelade, så gms:s bög kusiner va ju självklart högst upp.
Haha minns nått jävla mongo addon där skiten hette DKP. Ett poäng system, hur mer man raida med bögissarna desto mer credit i gilden fick man, och då kunde man om man var snäll handla epics som droppa i raiderna. Som ett jävla skämt. För alla skit ungar som spela 15 timmar om dagen la in allt de hade i poäng så alla de som inte spela sönder sitt liv hade ingen chans till gear.
Skål och grattis med vänliga hälsningar Solljuset