2010-03-12, 16:38
Medlem
V1P3Rs avatar
Wow har aldrig lockat mig, jag har testat i en vecka men tröttnade.
Citera
2010-03-12, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av V1P3R
Wow har aldrig lockat mig, jag har testat i en vecka men tröttnade.

Man kan inte spela en vecka och sen bedöma.
Citera
2010-03-12, 19:46
Avslutad
Tycker WoW blev ganska tråkigt efter att Burning Crusade kom. Men det berode nog inte på spelet i sig, utan att guilden jag var med i bröts upp och jag orkade inte riktigt gå med i en ny. Tappade helt intresset för PvE i slutet på Burning Crusade. Spelade mest battlegrounds sen dess. Tyvärr är jag Alliance, och random battlegrounds och alliance brukar inte gå bra ihop.

Har tappat räkningen på hur många gånger jag "slutat spela". Men denna gången (la ner i mitten av februari) tror jag ska gå bra. Har raderat alla mina karaktärer förutom en 80 präst och en bank alt. Det som lockade mest dom andra gångerna man inte spelat var just att levla upp en karaktär man hade börjat på.

Finns viss risk man provar igen när nästa expansion kommer... den som lever får se.
Senast redigerad av Zacii 2010-03-12 kl. 19:50.
Citera
2010-03-13, 15:35
Medlem
Skogsvildens avatar
Tröttnade efter en kort tids spelande. Var trist helt enkelt
Citera
2010-03-13, 20:07
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Jag har ju inte hunnit testa det ännu, men det kanske är bra..vem vet
Citera
2010-03-14, 12:38
Medlem
Jag började aldrig spela WoW, mestadels på grund av att jag insåg hur kopiöst mycket av min lediga tid det skulle ta upp (Diablo II var nog illa...), och i den banan har jag fortsatt.
Citera
2010-03-14, 12:40
Medlem
Bäver_s avatar
Jag tycker inte att det är värt det. Jag har tillräckligt mycket att stå i Irl och jag kommer inte ha tid att spela tillräckligt mycket samt att det kostar pengar som jag visserligen har råd med men som jag inte vill lägga på ett spel.
Citera
2010-03-14, 12:56
Medlem
Proformances avatar
Lirade sen första dagen det kom ut. Kommer fortfarande ihåg hur nytt och mäktigt hela världen var. Man avancerade upp och njöt av att utforska och att göra spontana anfall in i pvpområden.
Sen efter man dingat 60 så började man raida och sen började man pvpa i battlegrounds som kom ut. Det höll ett tag men sen blev det bara förjävla tråkigt när man insåg att det inte fanns något nytt att utforska utan alla fokusera på att gå upp i rank eller skaffa senaste utrustningen som alla andå sprang omkring i. Slutade någon månad innan TBC kom ut.

Sagovärlden försvann och hela spelet blev elitistiskt, inte kul. Sen insåg jag att det fanns en värld utanför
Citera
2010-03-14, 16:21
Medlem
Jag hade spelat ett annat mmorpg spel som hette flyff, kom ihåg att det tog den mesta av min lediga tid. Nästan alla spel är roliga första gången man spelar det. Men jag tröttnade på flyff och visste att om jag börjar med wow kommer jag lägga ner dygns spelade och ett år senare upptäcka hur onödigt det var. Jag ville ha mer tid för mitt liv i världen istället för i ett spel helt enkelt
Citera
2010-05-13, 20:55
Medlem
Zests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zinox
kanske beskrev lite dåligt men det jag mena var att det är lätt att få pve gear. Pvp gear tar lite längre tid men om du har bra pvp går det inte att döda dig.
Tycker snarare att det går snabbare att fixa riktigt bra pvp-gear än pve-gear.

Kanske beror på spelstil också iofs.

Hade varit glad om det varit tvärtom
Citera
2010-05-16, 11:45
Medlem
Aristofiless avatar
Gav det ett seriöst pröv på några veckor men fattade alldrig hypen. En jäkla massa grindande för dyra pengar. Kan bero på att jag alltid har varit en singelplayer kille. Spela WOW själv suger.

Spelar runescape istället. Billigare och nostalgi
Citera
2010-05-16, 20:30
Medlem
kostar mycket och hinner inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in