Citat:
Jag undviker ingenting som inte är onödigt, nu försöker du göra en höna av en fjäder. Som är förklarat sedan tidigare, inte ens om du togs tillbaka till dåtiden och fick uppleva arbetslägret i sin egentliga form i presens som det arbetsläger det var visst med en del hårda förhållanden som det var på den tiden så hade du återberättat detta för dagens troende. Du hade fortfarande ljugit om bluffen om de 6 miljoner judarna som gasades ihjäl i förintelselägren i de hemskaste former istället för återge att de dog av tyfus, svält och en hel del skabb. Hur många olika sorters lampskärmar och tvålar gjorde man av dessa 6 miljoner stackars och evigt förföljda judar sade du?
Att det är en bluff är vad som konstaterats gällande att 6 miljoner gasats ihjäl. Att du inte nöjer dig med detta är för att det inte gynnar din agenda eller din kamrats. Du hade uppträtt i liknande scenario som ovan, ljugit tills du storknat. Ni grindvaktar för att försöka locka folk till er åskådning och världsbild i syfte att korrupera sanningssökande individer som vill förstå vad som verkligen skedde, för att vända dem emot den naturliga ordningen som förlorade kriget. Ett enat rike, enat folk med ledare som bryr sig om mer om befolkning och sitt lands välmående än bankernas vinster.
Tjäna ni mammon på ert sätt, det kommer alltid en dag när ni ligger på dödsbädden och ångrar alla era meningslösa handlingar att försvara mammons rike och mammons krig!
Som Edith Piaf sjöng en gång - Je ne regrette rien!
Att det är en bluff är vad som konstaterats gällande att 6 miljoner gasats ihjäl. Att du inte nöjer dig med detta är för att det inte gynnar din agenda eller din kamrats. Du hade uppträtt i liknande scenario som ovan, ljugit tills du storknat. Ni grindvaktar för att försöka locka folk till er åskådning och världsbild i syfte att korrupera sanningssökande individer som vill förstå vad som verkligen skedde, för att vända dem emot den naturliga ordningen som förlorade kriget. Ett enat rike, enat folk med ledare som bryr sig om mer om befolkning och sitt lands välmående än bankernas vinster.
Tjäna ni mammon på ert sätt, det kommer alltid en dag när ni ligger på dödsbädden och ångrar alla era meningslösa handlingar att försvara mammons rike och mammons krig!
Som Edith Piaf sjöng en gång - Je ne regrette rien!
Ha ha ha Du kommer med saker !! Men du kan inte visa upp något som bevisar det?? Du är bra rolig ju.
Jag väntar också på bevis "för den stora bluffen"
Likt flera grindvaktare i tråden som stöder medvetet eller omedvetet globalism, så såg du rött direkt för att du såg en kritiskt tänkande individ inte gå på myten om alla lögn historier gällande den påhittade förintelsen. I din vrede så associerade du mig med nazistrasistfascist epitetet direkt utan att fråga vad saken gällde. Istället för att läsa vad jag skrivit, ta in detaljerna och nyanserna så lade du till egna uppgifter på eget bevåg som jag påstod. Det finns säkert en förklaring när det saknas tekniska bevis att 6 miljoner judar dog i arbetslägren under AVK, om det nu var så många som dog hur kommer det sig att antalet judar i Europa blev flera under samma tid, det går givetvis inte ihop. Det finns inte ens bevis att en jude dog i någon gaskammare så det skall bli spännande när du får fram 1,6-6 miljoner bevis. Du kan inte ta ditt nederlag med ro, så nu börjar personangreppen hitta fram, epitet som kokar under din yta till vardags men som du bräker ur dig nu när du inte kan hålla tillbaka gällande alla kritiker för att de endast till sin natur är kritiska angående uppgifter som skall indoktrineras gällande AVK. Men nu är du frustrerad på riktigt och avslöjad och det är det som gör dig så förbannad på mig 
jag väntar på svar med iver .. vem har sagt det har gasat 6 miljoner, vem har sagt något om produktion av lampskärmar o tvål