Citat:
Ursprungligen postat av
MasterBait
Vad menar du inte håller vetenskapligt? Att det finns otroligt gott om bevis på nazisternas egna planer och det dom gjorde, samt att det är helt uppenbart att hela Europa visste vad nazisterna gjorde? Ni talar ju om en efterkonstruktion och om en konspiration. Men ni har ingen aning om när, hur och av vilka(namn). (Ska du ge mig nån info om vad ni tror eller är det hemligstämplat?

) Men att förintelsen skulle vara en efterkonstruktion går mycket lätt att avvisa.
Vad vill du ha teknisk bevisning på?
Nu har du skrivit en lång rad inlägg med patetiskt innehållslös dynga. Så när ska du börja backa upp dina egna påståenden med någon form av källa? Argumentation? Länkar?
...Något? ...???
Ni? Vilka ni? Det är bara jag här
Du har ju inte läst någonting jag sagt, istället har du skitit ut samma dynga som innan som med andra användare, det blir ju så uppenbart med detta sista desperata kommentaren. Du vill alltså jag skall bevisa något som inte har hänt, är inte det den konsten du tillhör som bedragare. Hade du varit förnuftig och rationell hade du tagit in nyanserna jag påvisat tidigare. Sedan har jag har befunnit mig på andra sidan tills jag grävde vidare och fann som slutsats någonting helt annat än vad som lärs ut. Jag kan ju bara hoppas nyfikna nytillkomna läsare gällande bluffen inte låter sig luras av dina knep.
Läs på allt du kan från
båda sidor, gör studiebesök, etc så finner du svaret som oss andra. Det är ju märkligt att folk som har studerat revisionism gällande den påhittade "förintelsen" får sina akademiska karriärer förstörda samt blir fängslade för att de endast vill forska i ämnet. Om det hade inträffat hade det ju inte varit någon skada skedd att granska bluffen, nu är det ju en bluff och för att undvika sanningen och nyanserna når allmänheten så är det bästa att stifta lagar som inte tillåter att någon forskar i ämnet utan att riskera kraftiga böter, få sina karriärer förstörda samt bli fängslade.
Fortsätt med dina 6 miljoner floskler, tyvärr kommer det alltid finnas folk som köper allt som sägs utan att göra några egna efterforskningar, fast ju mer forskning som görs i ämnet desto fler kommer vakna upp och inse att världen är upp och ner.
Du har briljerat till dig titeln "crotte de chien" , grattis