2014-11-30, 14:20
Medlem
10010s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MasterBait
Jo, de har väldigt mycket substans. Samma texter och tusentals till hittar du i nyhetssök över hela världen. Du hittar Goebbels egna skriverier och hot om att förgöra alla världens judar i nazistenas egna tidningar som i Das Reich. Det är lätt att bevisa hur medvetna människor var om nazisternas mål t.o.m. innan kriget bröt ut och hur Europa följde händelseförloppet. Du kan ta en sväng till Kungliga Biblioteket eller till Carolina och titta i gamla tidningar från den här tiden och du har samma nyhetsartiklar där. Men jag antar att du skulle påstå att en jude hade varit där och klistrat in artiklarna. Du kan även passa på att läsa lite brevväxlingar mellan tyskar och svenskar. Men det har naturligtvis också judar tänkt på att placera dit, liksom de placerat ut och förfalskat nyhetsartiklar i tidningar och brevväxlingar runt omkring hela världen. Det måste ha varit ett väldigt dyrt och tidskrävande jobb.... Men vilket minutiöst noggrant jobb de har gjort! Den som kan sin historia tror ju faktiskt på alla spår från den här tiden.

Jag kan ge dig tusentals länkar och du skulle skriva samma sak som ovan. Skillnaden är att du rabblar en massa goja utan den minsta lilla bevisning att backa upp dina påståenden med... Inte en enda länk...

Du kan ge så mycket att du lovar mig allt utom några tekniska bevis, det håller ju verkligen vetenskapligt
Citera
2014-11-30, 15:23
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10010
Du kan ge så mycket att du lovar mig allt utom några tekniska bevis, det håller ju verkligen vetenskapligt

Vad menar du inte håller vetenskapligt? Att det finns otroligt gott om bevis på nazisternas egna planer och det dom gjorde, samt att det är helt uppenbart att hela Europa visste vad nazisterna gjorde? Ni talar ju om en efterkonstruktion och om en konspiration. Men ni har ingen aning om när, hur och av vilka(namn). (Ska du ge mig nån info om vad ni tror eller är det hemligstämplat? ) Men att förintelsen skulle vara en efterkonstruktion går mycket lätt att avvisa.

Vad vill du ha teknisk bevisning på?

Nu har du skrivit en lång rad inlägg med patetiskt innehållslös dynga. Så när ska du börja backa upp dina egna påståenden med någon form av källa? Argumentation? Länkar?
...Något? ...???
Senast redigerad av MasterBait 2014-11-30 kl. 15:35.
Citera
2014-11-30, 17:51
Medlem
10010s avatar
Citat:
Vad menar du inte håller vetenskapligt? Att det finns otroligt gott om bevis på nazisternas egna planer och det dom gjorde, samt att det är helt uppenbart att hela Europa visste vad nazisterna gjorde? Ni talar ju om en efterkonstruktion och om en konspiration. Men ni har ingen aning om när, hur och av vilka(namn). (Ska du ge mig nån info om vad ni tror eller är det hemligstämplat? ) Men att förintelsen skulle vara en efterkonstruktion går mycket lätt att avvisa.

Vad vill du ha teknisk bevisning på?

Nu har du skrivit en lång rad inlägg med patetiskt innehållslös dynga. Så när ska du börja backa upp dina egna påståenden med någon form av källa? Argumentation? Länkar?
...Något? ...???

Ni? Vilka ni? Det är bara jag här

Du har ju inte läst någonting jag sagt, istället har du skitit ut samma dynga som innan som med andra användare, det blir ju så uppenbart med detta sista desperata kommentaren. Du vill alltså jag skall bevisa något som inte har hänt, är inte det den konsten du tillhör som bedragare. Hade du varit förnuftig och rationell hade du tagit in nyanserna jag påvisat tidigare. Sedan har jag har befunnit mig på andra sidan tills jag grävde vidare och fann som slutsats någonting helt annat än vad som lärs ut. Jag kan ju bara hoppas nyfikna nytillkomna läsare gällande bluffen inte låter sig luras av dina knep.

Läs på allt du kan från båda sidor, gör studiebesök, etc så finner du svaret som oss andra. Det är ju märkligt att folk som har studerat revisionism gällande den påhittade "förintelsen" får sina akademiska karriärer förstörda samt blir fängslade för att de endast vill forska i ämnet. Om det hade inträffat hade det ju inte varit någon skada skedd att granska bluffen, nu är det ju en bluff och för att undvika sanningen och nyanserna når allmänheten så är det bästa att stifta lagar som inte tillåter att någon forskar i ämnet utan att riskera kraftiga böter, få sina karriärer förstörda samt bli fängslade.

Fortsätt med dina 6 miljoner floskler, tyvärr kommer det alltid finnas folk som köper allt som sägs utan att göra några egna efterforskningar, fast ju mer forskning som görs i ämnet desto fler kommer vakna upp och inse att världen är upp och ner.

Du har briljerat till dig titeln "crotte de chien" , grattis
Citera
2014-11-30, 18:01
Medlem
Vad är det egentligen du vill diskutera?

Efter att ha skummat igenom dina inlägg så verkar det mest som att du vill "bråka". Du säger inte så mycket mer än att du själv tycker att dumt att tro på förintelsen att du minsann har blivit upplyst efter att så noggrant studerat bägge sidor.

Just det där sista påståendet är något förnekare ofta drar upp för att verka mer trovärdig. Men jag tycker att det för det mesta så vet ni inte riktigt vad det är ni förnekar. Så himla bra koll har ni inte.
Citera
2014-11-30, 18:03
Medlem
plackerss avatar
Citat:
Ni? Vilka ni? Det är bara jag här

Om det hade inträffat hade det ju inte varit någon skada skedd att granska bluffen, nu är det ju en bluff och för att undvika sanningen och nyanserna når allmänheten så är det bästa att stifta lagar som inte tillåter att någon forskar i ämnet utan att riskera kraftiga böter, få sina karriärer förstörda samt bli fängslade.

Genom åren skulle du förmodligen inte ha några som helst problem att förneka och forska på att förneka förintelsen på univerisiteten i Marocko, Egypten, Syrien, Iran, Irak, Jordanien, Pakistan, Bangladesh osv...
Citera
2014-11-30, 18:59
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
Du har ju inte läst någonting jag sagt, ... Hade du varit förnuftig och rationell hade du tagit in nyanserna jag påvisat tidigare.

Vilka nyanser? Du har inte gett någon fakta öht. Bara samma patetiskt floskleri och klumpiga undanflykter som alla andra förnekare brukar försöka sig på.

Citat:
Läs på allt du kan från båda sidor, gör studiebesök, etc så finner du svaret som oss andra. Det är ju märkligt att folk som har studerat revisionism gällande den påhittade "förintelsen" får sina akademiska karriärer förstörda samt blir fängslade för att de endast vill forska i ämnet. ..., fast ju mer forskning som görs i ämnet desto fler kommer vakna upp och inse att världen är upp och ner.

Det finns ingen som blivit fängslad för ww2-revisionism. Det är ju öht inte revisionism som förnekarna sysslar med. Dock har förnekare fått domar emot sig, böter och fängelse för anti-semitisk aktivitet och HMF.

Som jag skrev så har jag läst hiskeligt mycket om ww2, inkl allt som förnekarna spottar it sig. Ju mer man läser av "din" sida, desto mer förstår man hur ihåliga lögnerna är.

Du har fortfarande inget att komma med? Ingenting som visar att "de troende" har fel? Nähä... Varför är jag inte förvånad? Du ville ju ha teknisk bevisning, så om du har intellektuell kapacitet så det räcker kan du läsa en bok här. 537 sidor som sammanfattar hur det gick till i Auschwitz: http://www.holocaust-history.org/auschwitz/pressac/technique-and-operation/ Inte för att jag tror att din IQ räcker till, men du kan ju "pröva".
Citera
2014-11-30, 20:40
Medlem
10010s avatar
Citat:
Jag älskar dynga

Intressant att du blir sur för jag inte köper din skit och dina pseudo-historier sedan blir det oerhört komiskt när du försöker göra det till en bekräftelse huruvida om man är intelligent eller ej om man tror på en bluff. Så smart är du, att inneha en evig tro på en bluff. Så då blir man titulerad som ointelligent om man ej gör det, oerhört övertygande är hen eller inte. Tack för omtanken, JIDF hälsar att de är nöjda med din nätpropaganda.

Shlomo hälsar

https://www.youtube.com/watch?v=QNjx_HHnmFU
Citera
2014-11-30, 21:21
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
ja, jag är en ärthjärna och har absolut ingenting att komma med. Jag bara trollar.

Bra att du erkänner i alla fall.
Citera
2014-11-30, 22:54
Medlem
10010s avatar
Citat:
Jag är mästaren här, och jag skall försöka mästra nya personer att tro på bluffen så förstör inte för mig, du framställer mig i dålig dager, din dumma nazistrasistfascist och alla andra 6 miljoner floskler jag kan komma på

Hade du varit seriös från första början så hade det kanske varit värt att studera varför jag ändrade mig i min inställning angående "förintelsen" och varför den historien har förfalskats så många gånger under årens gång att det blivit till en kraftig överdrift som blivit sedan mera en indoktrinerad sanning som alla måste acceptera utan ens grundligt analysera den. Som med andra användare kör du exakt samma cirkelresonemang därför blir du inte trovärdig i ditt resonemang. Jag är ledsen att du tar åt dig för jag avslöjar dina anti-intellektuella resonemang samt din lättkränkthet över minsta kritik gentemot judar, bluffen och Israel i allmänt. Tacka inte mig, tacka dig själv som gjorde det så enkelt.

Jag vill bara önska dig, happy hanukkah inför kommande julen!

Här får hen-en annan intressant video som är nog så underhållande:

https://www.youtube.com/watch?v=lKDeyuM0-Og
Citera
2014-11-30, 23:25
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
Hade du varit seriös från första början så hade det kanske varit värt att studera varför jag ändrade mig i min inställning angående "förintelsen"...

Jag har flera ggr frågat om du har några källor eller något annat att komma med. Du undviker hela tiden att svar på det. Jag hindrar dig inte att svara. Du har fortfarande möjlighet att visa att du inte är ett troll.
Citera
2014-12-01, 00:45
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Jag är ledsen att du tar åt dig för jag avslöjar dina anti-intellektuella resonemang

Men du avslöjar ju ingenting!
Kom igen och visa upp något som skulle bevisa Förintelsens ickevara.

/VV
Citera
2014-12-01, 02:43
Medlem
10010s avatar
Citat:
Jag har flera ggr frågat om du har några källor eller något annat att komma med. Du undviker hela tiden att svar på det. Jag hindrar dig inte att svara. Du har fortfarande möjlighet att visa att du inte är ett troll.

Jag undviker ingenting som inte är onödigt, nu försöker du göra en höna av en fjäder. Som är förklarat sedan tidigare, inte ens om du togs tillbaka till dåtiden och fick uppleva arbetslägret i sin egentliga form i presens som det arbetsläger det var visst med en del hårda förhållanden som det var på den tiden så hade du återberättat detta för dagens troende. Du hade fortfarande ljugit om bluffen om de 6 miljoner judarna som gasades ihjäl i förintelselägren i de hemskaste former istället för återge att de dog av tyfus, svält och en hel del skabb. Hur många olika sorters lampskärmar och tvålar gjorde man av dessa 6 miljoner stackars och evigt förföljda judar sade du?

Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Men du avslöjar ju ingenting!
Kom igen och visa upp något som skulle bevisa Förintelsens ickevara.

/VV

Att det är en bluff är vad som konstaterats gällande att 6 miljoner gasats ihjäl. Att du inte nöjer dig med detta är för att det inte gynnar din agenda eller din kamrats. Du hade uppträtt i liknande scenario som ovan, ljugit tills du storknat. Ni grindvaktar för att försöka locka folk till er åskådning och världsbild i syfte att korrupera sanningssökande individer som vill förstå vad som verkligen skedde, för att vända dem emot den naturliga ordningen som förlorade kriget. Ett enat rike, enat folk med ledare som bryr sig om mer om befolkning och sitt lands välmående än bankernas vinster.

Tjäna ni mammon på ert sätt, det kommer alltid en dag när ni ligger på dödsbädden och ångrar alla era meningslösa handlingar att försvara mammons rike och mammons krig!

Som Edith Piaf sjöng en gång - Je ne regrette rien!
Senast redigerad av 10010 2014-12-01 kl. 03:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in