2014-12-01, 07:23
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10010
Jag undviker ingenting som inte är onödigt, nu försöker du göra en höna av en fjäder. Som är förklarat sedan tidigare, inte ens om du togs tillbaka till dåtiden och fick uppleva arbetslägret i sin egentliga form i presens som det arbetsläger det var visst med en del hårda förhållanden som det var på den tiden så hade du återberättat detta för dagens troende. Du hade fortfarande ljugit om bluffen om de 6 miljoner judarna som gasades ihjäl i förintelselägren i de hemskaste former istället för återge att de dog av tyfus, svält och en hel del skabb. Hur många olika sorters lampskärmar och tvålar gjorde man av dessa 6 miljoner stackars och evigt förföljda judar sade du?

Att det är en bluff är vad som konstaterats gällande att 6 miljoner gasats ihjäl. Att du inte nöjer dig med detta är för att det inte gynnar din agenda eller din kamrats. Du hade uppträtt i liknande scenario som ovan, ljugit tills du storknat. Ni grindvaktar för att försöka locka folk till er åskådning och världsbild i syfte att korrupera sanningssökande individer som vill förstå vad som verkligen skedde, för att vända dem emot den naturliga ordningen som förlorade kriget. Ett enat rike, enat folk med ledare som bryr sig om mer om befolkning och sitt lands välmående än bankernas vinster.

Tjäna ni mammon på ert sätt, det kommer alltid en dag när ni ligger på dödsbädden och ångrar alla era meningslösa handlingar att försvara mammons rike och mammons krig!

Som Edith Piaf sjöng en gång - Je ne regrette rien!

Ha ha ha Du kommer med saker !! Men du kan inte visa upp något som bevisar det?? Du är bra rolig ju. Jag väntar också på bevis "för den stora bluffen"
Citera
2014-12-01, 07:52
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
. Du hade fortfarande ljugit om bluffen om de 6 miljoner judarna som gasades ihjäl i förintelselägren ...
...
Att det är en bluff är vad som konstaterats gällande att 6 miljoner gasats ihjäl.

Öh... Det är ingen som påstår att 6 miljoner judar gasats ihjäl... Oj, du är ännu mera korkad. Wow.
Citera
2014-12-01, 14:30
Medlem
10010s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Ha ha ha Du kommer med saker !! Men du kan inte visa upp något som bevisar det?? Du är bra rolig ju. Jag väntar också på bevis "för den stora bluffen"

Det har redan uppbringats vad jag har diskuterat och vad som är relevant att du inte förstår är väl inte förvånande, hur många bluffmakare krävs det för att bevisa att något gasning på 6 miljoner judar har skett när det aldrig ägt rum.

Citat:
Ursprungligen postat av MasterBait
Öh... Det är ingen som påstår att 6 miljoner judar gasats ihjäl... Oj, du är ännu mera korkad. Wow.

Det var ju det som diskuterades om du inte förstod bättre angående bluffen så hade det varit lämpligt att ta reda på fakta än att ge sig in en diskussion utav att veta vad saken gällde. Att den dumhet du ger sken av att inneha imponerar verkligen, inte. Du gör dig själv till åtlöje genom att inte ta reda på bakgrundsinformation. Det kunde ha varit givande samtal du valde den enkla vägen, inkompetens, bara att gratulera.

Fortfarande ingen siffra på hur många judetvålar eller lampskärmar som tillverkades, kan det vara så för att det aldrig skedde likaså med de 6 miljoner judar som dog i förintelselägren där majoriteten gasades ihjäl givetvis. Din trovärdighet ligger i linje med bedragaren Herman Rosenblat, ni skulle säkert få bra utbyte av varandras vanföreställningar.

https://www.youtube.com/watch?v=WKnZCR8uywM
Citera
2014-12-01, 18:00
Medlem
MasterBaits avatar
[quote=10010|51308841] hur många bluffmakare krävs det för att bevisa att något gasning på 6 miljoner judar har skett när det aldrig ägt rum.
....
Det var ju det som diskuterades om du inte förstod bättre angående bluffen så hade det varit lämpligt att ta reda på fakta än att ge sig in en diskussion utav att veta vad saken gällde. ...
... de 6 miljoner judar som dog i förintelselägren där majoriteten gasades ihjäl givetvis. [/QUOTE

Du sa ju att du var påläst... Men att förnekarna är lögnare, jovisst, det vet vi ju redan.

Nej, det är INGEN som har påstått att 6 miljoner judar gasats ihjäl. Det är inte ens merparten av förintelseoffren som gasats ihjäl. Man beräknar att runt 1,1-1,2 miljoner människor (judar och andra) gasades i Aushwitz, de totala offren, alla tre dellägren inräknade, uppåt 1,6 miljoner. Det är alltså totalt runt tio procent av förintelseoffrens offer som blev gasade, och mindre än 0,5% av WW2s totala dödsoffer. Inga stora siffror med andra ord, i förhållande till antal dödsoffer. Inte ens om gaskamrarna inte hade funnits skulle detta alltså inte innebära att förintelsen inte hade ägt rum.

Du är inte bara korkad lögnare som har noll koll på siffror och noll koll på hur den offentliga versionen av förintelsen ser ut. Du är tydligen också en riktig helylleidiot!
Citera
2014-12-01, 19:04
Medlem
10010s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MasterBait
Jag är för dum för mitt eget bästa och du kom på mig, nu är jag jävligt sur och skall kasta min skit på dig

Du gör dig bara till åtlöje du skulle ha tagit reda på fakta först av vad jag hävdade var en bluff, men du valde den enkla inkompetenta vägen, komiskt Likt flera grindvaktare i tråden som stöder medvetet eller omedvetet globalism, så såg du rött direkt för att du såg en kritiskt tänkande individ inte gå på myten om alla lögn historier gällande den påhittade förintelsen. I din vrede så associerade du mig med nazistrasistfascist epitetet direkt utan att fråga vad saken gällde. Istället för att läsa vad jag skrivit, ta in detaljerna och nyanserna så lade du till egna uppgifter på eget bevåg som jag påstod. Det finns säkert en förklaring när det saknas tekniska bevis att 6 miljoner judar dog i arbetslägren under AVK, om det nu var så många som dog hur kommer det sig att antalet judar i Europa blev flera under samma tid, det går givetvis inte ihop. Det finns inte ens bevis att en jude dog i någon gaskammare så det skall bli spännande när du får fram 1,6-6 miljoner bevis. Du kan inte ta ditt nederlag med ro, så nu börjar personangreppen hitta fram, epitet som kokar under din yta till vardags men som du bräker ur dig nu när du inte kan hålla tillbaka gällande alla kritiker för att de endast till sin natur är kritiska angående uppgifter som skall indoktrineras gällande AVK. Men nu är du frustrerad på riktigt och avslöjad och det är det som gör dig så förbannad på mig

Du har lite samma fixering gällande bluffen som Henrik Arnstad har vid "fascism", ser den överallt och misstolkar samt överdriver uppgifterna. Du har tagit till dig uppgiften likt Shlomo i videon jag länkade tidigare att det är ditt eget personliga korståg mot alla som tycker olika gentemot dig apropå vad som hände eller inte hände i arbetslägren. Och faller de inte för dina sjörövarhistorier så skall de givetvis dumförklaras enligt konstens alla regler helt i linje med JIDF handskrivna manual.

Ställ dig skamvrån och skäms för en stund sedan går det över och du kan förringa dina misstag och övertramp.

Det blir inget nobelpris för dig i år heller, bättre lycka nästa år för du kan verkligen behöva det.

Du uppvisar alla symptom på att vara en dålig förlorare, så att det kommer inte vara olikt dig att fortsätta bräka ur dig det ena eller andra och förfölja mig i denna tråd. Det skall bli ett nöje att bevittna dina framtida självmål
Citera
2014-12-01, 19:14
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
Nej jag har ingenting att komma med och vet ingenting om förintelsen. Jag är bara ett troll som söker uppmärksamhet.

Ja, det var ju det vi redan visste redan från början.
Gå nu till mamma och få dig en kram och ett glas varm mjölk så slipper du känna dig så ensam.
Citera
2014-12-02, 00:23
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
[...] fortfarande ljugit om bluffen om de 6 miljoner judarna som gasades ihjäl i förintelselägren [...] det är en bluff är vad som konstaterats gällande att 6 miljoner gasats ihjäl. [...]
Japp. Där kom det!
Beviset för den totala ignoransen.

Men... Du har ju så rätt så rätt så, din binärsiffra! Den som har tutat i dig att någon har påstått att ca 6 miljoner judar gasades ihjäl är i sanning en bluffmakare. Men om du tror att det är den officiella versionen, att någon som kan det minsta om Förintelsen seriöst påstår att det var 6 miljoner som gasades, så är du mer än lovligt korkad.
Citera
2014-12-02, 00:57
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Det har redan uppbringats vad jag har diskuterat och vad som är relevant att du inte förstår är väl inte förvånande, hur många bluffmakare krävs det för att bevisa att något gasning på 6 miljoner judar har skett när det aldrig ägt rum.

Det var ju det som diskuterades om du inte förstod bättre angående bluffen så hade det varit lämpligt att ta reda på fakta än att ge sig in en diskussion utav att veta vad saken gällde. Att den dumhet du ger sken av att inneha imponerar verkligen, inte. Du gör dig själv till åtlöje genom att inte ta reda på bakgrundsinformation. Det kunde ha varit givande samtal du valde den enkla vägen, inkompetens, bara att gratulera.

Fortfarande ingen siffra på hur många judetvålar eller lampskärmar som tillverkades, kan det vara så för att det aldrig skedde likaså med de 6 miljoner judar som dog i förintelselägren där majoriteten gasades ihjäl givetvis. Din trovärdighet ligger i linje med bedragaren Herman Rosenblat, ni skulle säkert få bra utbyte av varandras vanföreställningar.

https://www.youtube.com/watch?v=WKnZCR8uywM
Är du verkligen påläst?? Inte konstigt du går på allt, utan undersöka saken själv
Vem har påstått det har gasats 6 miljoner ?? Så det har du rätt, att det är en bluff om någon har påstått det. För vad jag vet så är det inte den officiella storyn om 6 000 000 har gasats ihjäl.

Vem har påstått det har varit produktion av judetvålar o lampskärmar ?? För bägge är en lögn!!
De gjorde tester av kunna tillverka tvål av judefett. Men det kom aldrig i produktion.

Lampskärmar är en sadistisk kvinnans verk Ilse koch,. Hon hade förkärlek till tatuerade hud. De var själv SS domaren Konrad Morgen som undersökte de ryktena. Men han fann inga bevis på det var ilse koch som hade gjort det. Så det är inget allierades påhitt. Så vem har påstått det har varit produktion av dessa lampskärmar?? Om du nu är så påläst...

Så vem är imkompetent nu då?
Citera
2014-12-02, 02:03
Medlem
10010s avatar
Nu ryker alla grindvakterna in för att rädda sitt anseende, det finns fortfarande inte bevis för att ens en enda jude har gasats ihjäl, så att måla upp det till 1,2 till 6 miljoner judar blir bara parodiskt förstår ni väl själva. Jag väntar fortfarande på presentationen av en lampskärm utskuren i judehud så att jag får möjligheten att köpa den som prydnad till mitt vardagsrum. Nu har jag ändå slut på tvålar så den gamla 30-tals varianten gjorda på biologiskt syntetiskt judefett passar perfekt att inhandla till mig själv samt ge bort nu under julen, tips på var man kan få tag i en?

Nä jag vet faktiskt inte vem som skulle kunna vara imkompetent men den trio av grindvakter som presenterat sig som inkompetenta kan jag räkna upp

Masterbait, Herkulesbig och d00rkey lyckas med bedriften att svamla oavbrutet. Är ni nöjda nu med att både slösa min tid men också er egen på era intetsägande utsagor. Det som kommer ut ur era munnar eller som i det här fallet det som trycks på era tangentbord brukar bestämt kallas för rappakalja.

Jag hörde att ett nytt dödsförintelseutrotningsläger har hittats, kan någon av er grindvakter bekräfta uppgifterna?
http://www.dailystormer.com/wp-content/uploads/2014/11/lampshades.jpg

Nöjet var på min sida.
Citera
2014-12-02, 04:51
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Är du verkligen påläst??
Nej. Han är ett troll.

/VV
Citera
2014-12-02, 07:07
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Nu ryker alla grindvakterna in för att rädda sitt anseende, det finns fortfarande inte bevis för att ens en enda jude har gasats ihjäl, så att måla upp det till 1,2 till 6 miljoner judar blir bara parodiskt förstår ni väl själva. Jag väntar fortfarande på presentationen av en lampskärm utskuren i judehud så att jag får möjligheten att köpa den som prydnad till mitt vardagsrum. Nu har jag ändå slut på tvålar så den gamla 30-tals varianten gjorda på biologiskt syntetiskt judefett passar perfekt att inhandla till mig själv samt ge bort nu under julen, tips på var man kan få tag i en?

Nä jag vet faktiskt inte vem som skulle kunna vara imkompetent men den trio av grindvakter som presenterat sig som inkompetenta kan jag räkna upp

Masterbait, Herkulesbig och d00rkey lyckas med bedriften att svamla oavbrutet. Är ni nöjda nu med att både slösa min tid men också er egen på era intetsägande utsagor. Det som kommer ut ur era munnar eller som i det här fallet det som trycks på era tangentbord brukar bestämt kallas för rappakalja.

Jag hörde att ett nytt dödsförintelseutrotningsläger har hittats, kan någon av er grindvakter bekräfta uppgifterna?
http://www.dailystormer.com/wp-content/uploads/2014/11/lampshades.jpg

Nöjet var på min sida.

undra vem svamlar här ! jag väntar på svar med iver .. vem har sagt det har gasat 6 miljoner, vem har sagt något om produktion av lampskärmar o tvål

Hitills har du haft fel... så var inte blyg nu heheh blide uppgiften för stor för dig?
Citera
2014-12-02, 17:47
Medlem
10010s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Nej. Han är ett troll.

/VV

Du kan ju knappast anklaga mig för något när dina trollkamrater inledde en process att medvetet missförstå mig och anta en helt felaktig version av vad jag menade skedde i arbetarlägren eller inte. Jag hade lite större förhoppningar att nutidens "believers" var mer seriösa. Trolla får ni göra gemensamt mot andra offer, jag håller mig utanför tack.

Citat:
undra vem svamlar här ! jag väntar på svar med iver .. vem har sagt det har gasat 6 miljoner, vem har sagt något om produktion av lampskärmar o tvål

Hitills har du haft fel... så var inte blyg nu heheh blide uppgiften för stor för dig?

Exakt vem har sagt att arbetslägren var förintelsemaskiner från första början?

Eftersom arbetslägren aldrig har haft det syftet eller att utrota några judar, gasa dem eller mörda dem på andra former så är det ytterst relevant att blottlägga falsarierna och överdriften i historierna hos de förintelsetroende. Det är viktigt att blottlägga alla bluffmakare som både gynnat sig själva och de som ligger bakom "förintelseindustrin" samt det är pga av denna fabel som gör att folk inte vågar studera det judiska maktinflytandet på västvärlden rädda för att anklagas för antisemitism.

Jag beklagar givetvis alla judar som dog av svält pga av tyskarnas kommunikationslinjer blev förstörda utav de allierade och sovjet, samt de som dog i tyfus och av skabb. Jag har absolut inget emot den enskilde juden som bara vill utöva sin tro utan att blanda sig i andra länders politik eller starta lobbybyråer för att finansiera samhällsomstörtande propaganda som kulturmarxism, kommunism, feminism, böglobbyn, eller att försöka påverka folk att omedvetet ta ställning mot de länder som inte vill lyda under det judiska anglo-saxiska makttyranniet styrt av herrarna i Israel via USA.

Jag kan bara rådgöra nytillkomna läsare att börja resan här för att därefter gör mer grundliga utforskningar: https://www.nordfront.se/forintelse-bluffen-ar-grotesk.smr https://www.nordfront.se/forintelsen-ar-en-bluff.smr

Trevlig läsning, du kommer att finna att världen är upp och ner
Senast redigerad av 10010 2014-12-02 kl. 17:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in