Citat:
Ursprungligen postat av
tokerforlife
Har två gröna handgranater. Vad är bästa sättet att ta dessa på under en hel kväll? När jag en gång tog rent MDMA så blev det inte så mycket till kick när vi doserade för andra gången den kvällen. Jag tyckte det var konstigt då detta har fungerat förut.
Men i alla fall för att va säker på att det ska kicka andra gången ska man börja med en halv granat och sen ta 1 och en halv? Eller ta en hel sen droppa den andra när första börjar kicka?
Ta absolut inte en halv först och fyll på mer sen, det är det sämsta sättet du kan ta mdma på. Startdosen bestämmer hela ruset på serotonerga droger och tar du för lite första så kommer du inte komma lika högt även om du fyller på mer.
MDMA är inte bra att fylla på när det börjat dala heller så fyller du på för sent så kommer du inte komma iväg igen.
Jag skulle ta max 1, vänta 1 timme eller absolut max 1.5 timmar och sen ta en halv till. Du vill att peaken ifrån påfyllningen ska komma precis när peaken ifrån första är påväg att dala men absolut inte när du redan är påväg ner.