Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-29, 20:12
Medlem
Tjeena flashback!

Har precis varit o köppt mig några knappar (ljusgröna rolex och ljusgröna skor) men läste nyss att det verkar rulla runt gröna rolex som har PMA i sig ist för mdma vilket inte är så trevligt... men är det någon här som provat dom och vet hur mycke mdma/pma dom har i sig? Dom knapparna jag sett och läst om har dock varit helt runda men mina ser ut lite mer som kugghjul. Kan lägga ut bild om nån timme

Mycke tacksam för svar!
Citera
2015-12-29, 20:22
Medlem
Efterbliven som ja e så hittar ja inte varfan man lägger ut bilder... men dom är helt runda med så "piggar" runtomkring som typ en sol eller ett kugghjul som sagt och nästan vitgröna.
Citera
2015-12-29, 20:46
Medlem
fghjkls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumfan3001
Efterbliven som ja e så hittar ja inte varfan man lägger ut bilder... men dom är helt runda med så "piggar" runtomkring som typ en sol eller ett kugghjul som sagt och nästan vitgröna.

Prova i tråden Frågor om olika batchar av Ecstasypiller, där du med fördel kan söka efter dina knappar.
Citera
2015-12-30, 01:18
Medlem
123psyks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nina906
Poppade första gången maj/april nån gång och efter det poppade jag ytterligare 3 ggr, med endast 2v mellanrum mellan tillfällena tyvärr. Poppade Spirit of life igår, 7 mån senare, som sägs vara ett rent piller med ca 150mg mdma. Jag väger 50kg, 1.67m lång. Fick ett skönt, svagt rus, med lite ögonvobbel, det höll i ca 2h (peaken) sen var jag efteread typ 2h. Det jag vill komma till är att det inte alls slog BOM! Eller hårt utan det snarare smög sig på. Det var knappt nån kärlek eller så utan det var bara en skön degig kroppskänsla. Frågan är, har jag förstört magin eller var dosen för liten?
För att förtydliga, när jag eat innan så har det slått väldigt hårt, och jag har mått bajs dagen efter, men inte denna gången. Är helt normal och mår bra.
Hoppas det inte blev allt för rörigt.

Låter som en lägre dos än 150mg. Tippar runt 110 mg med tanke på din vikt, kanske lite lägre till och med. Tog du med fler - i så fall hur kände de sig?
Citera
2015-12-31, 10:08
Medlem
Ambivalenzs avatar
Har kommit över två såna här https://www.ecstasydata.org/view.php?id=3968
Vi är två som aldrig kört innan. Låter det bra att köra 1/2, sen fylla på när det verkat i 30-60 minuter?

Vikt: ca 65kg per skalle.
Citera
2015-12-31, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellows
Är det bra vitaminer och mineraler som har hög biotillgänglighet?

Ja. Det är alla mineraler och vitaminer som jag får i mig.
Citera
2015-12-31, 13:20
Medlem
123psyks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ambivalenz
Har kommit över två såna här https://www.ecstasydata.org/view.php?id=3968
Vi är två som aldrig kört innan. Låter det bra att köra 1/2, sen fylla på när det verkat i 30-60 minuter?

Vikt: ca 65kg per skalle.

Svårt att lita på en rapport från Schweiz om styrka, men att börja lugnt skadar inte utan låter klokt. Är det samma styrka som den rapporten säger så borde en halv räcka för hela kvällen. Kom ihåg att ni inte måste fylla på om ni redan mår bra efter en halv.

Blanda inte med för mycket alkohol eller annat så ska ni se att ni mår super imorgon. Drick vatten, 1.5L brukar räcka för en kväll om man inte dansar. Dansar ni så ta pauser då och då.
Citera
2015-12-31, 13:35
Medlem
Ambivalenzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123psyk
Svårt att lita på en rapport från Schweiz om styrka, men att börja lugnt skadar inte utan låter klokt. Är det samma styrka som den rapporten säger så borde en halv räcka för hela kvällen. Kom ihåg att ni inte måste fylla på om ni redan mår bra efter en halv.

Blanda inte med för mycket alkohol eller annat så ska ni se att ni mår super imorgon. Drick vatten, 1.5L brukar räcka för en kväll om man inte dansar. Dansar ni så ta pauser då och då.

Vi hade tänkt vara hemma, lyssna på musik, knulla. Kommer nog dricka några cider och nåt glas vin till maten innan vi poppar - borde vara okej va?
Citera
2015-12-31, 14:08
Medlem
hawaruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumfan3001
Tjeena flashback!

Har precis varit o köppt mig några knappar (ljusgröna rolex och ljusgröna skor) men läste nyss att det verkar rulla runt gröna rolex som har PMA i sig ist för mdma vilket inte är så trevligt... men är det någon här som provat dom och vet hur mycke mdma/pma dom har i sig? Dom knapparna jag sett och läst om har dock varit helt runda men mina ser ut lite mer som kugghjul. Kan lägga ut bild om nån timme

Mycke tacksam för svar!

Förra året vid den här tiden var det ju supermans med PMA i som cirkulera, var god och ta det lugnt och var inte den som dör
Citera
2015-12-31, 14:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hawarus
Förra året vid den här tiden var det ju supermans med PMA i som cirkulera, var god och ta det lugnt och var inte den som dör

Rosa superman utan skåra på baksidan är dåliga (se bild)

http://www.drughulp.be/static/uploads/superman-xtc-pink.jpg

Jämför med denna
http://oi58.tinypic.com/2zsmagy.jpg
http://oi58.tinypic.com/5kha4h.jpg

Just superman bör man ändå vara försiktiga med och verkligen kolla vad de innehåller.
Senast redigerad av plusforward 2015-12-31 kl. 14:15.
Citera
2015-12-31, 17:03
Medlem
123psyks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ambivalenz
Vi hade tänkt vara hemma, lyssna på musik, knulla. Kommer nog dricka några cider och nåt glas vin till maten innan vi poppar - borde vara okej va?

Låter glasklart. Ha ett fint nyår
Citera
2015-12-31, 19:31
Medlem
Ambivalenzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123psyk
Låter glasklart. Ha ett fint nyår
Hoppar vinet, men är inne på 3 av 4 cider (4,5%.)
Har dock bara ätit ett äpple och två knäckebröd idag, ska strax äta lätt middag. Borde inte vara några probs va?
Hur länge efter man käkat middag kan man poppa utan att effekten minskar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in