Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-12-04, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vill3hard
Hej allihopa, i somras så sneade jag ganska hårt på röka några gånger och efter det så lyckades jag både få derealisation och svåra ångest problem, dock så har jag återhämtat mig till ca 70-80%. Nu till frågan, i sommar så ska jag nog på några festivaler och något som jag verkligen vill testa då är ecstasy, tror ni att mitt psyke kommer palla det? För jag vill verkligen inte ner i hålet igen.

fan, jag har precis samma problem! Fast för min del va det tjacket som förstörde mig. Kan inte hantera det.. jag upplever också att jag är återhämtad till 70-80% nån stans. Jag har tänkt på ifall man skulle dricka typ 2 bärs för att lugna ned sig, men det är ju uttorkade :/
Citera
2014-12-04, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jedikush
Tjonga i dig en tab oralt och snorta resten för att "hålla uppe" peaken

Vill inte snorta ecstacy/MDMA, känns inte som att det är så nice. Jag kommer ta en hel och sen får jag se hur jag gör med andra. Risken eller chansen beroende på hur man ser det är däremot stor att jag kommer ta andra också (uppdelat på 2) då det förmodligen kommer kännas som en jävligt bra idé när jag rullar
Citera
2014-12-04, 13:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tokerforlife
Vill inte snorta ecstacy/MDMA, känns inte som att det är så nice. Jag kommer ta en hel och sen får jag se hur jag gör med andra. Risken eller chansen beroende på hur man ser det är däremot stor att jag kommer ta andra också (uppdelat på 2) då det förmodligen kommer kännas som en jävligt bra idé när jag rullar
Japp, MDMA skall tas oralt för bästa effekt!
Citera
2014-12-04, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladmedmos
fan, jag har precis samma problem! Fast för min del va det tjacket som förstörde mig. Kan inte hantera det.. jag upplever också att jag är återhämtad till 70-80% nån stans. Jag har tänkt på ifall man skulle dricka typ 2 bärs för att lugna ned sig, men det är ju uttorkade :/

Har du testa tagit något efter det? Tänkte om det blev värre eller om man stannar på samma ställe!
Citera
2014-12-04, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vill3hard
Har du testa tagit något efter det? Tänkte om det blev värre eller om man stannar på samma ställe!

Ja! Vid två tillfällen då jag vart full, ca 3-4 månader efter jag "slutat" med tjacket, så testade jag igen, retard som jag är. En gång gick ganska bra, en gång fick jag ångest.
Jag var också ead en gång, kort efter jag sneat på tjacket, och innan jag visste att jag va drabbad av ångest o depression. Då fick jag panik o trodde jag skulle dö. Det varade i typ 1 h.

Jag kan tänka mig att psyket fuckar över allt. Jag må tro att hjärtattack har drabbat mig den gången på e , så jag kände mina hjärtslag hårdare. Men absolut inget hände. Klart jag som 18 år inte får hjärtattack av en liten dos e,men det är så svårt att fatta det när man är inne i paniken.

Tror helt ärligt att inget kan hända dig, eller mig. Det värsta är väl oro.
Citera
2014-12-04, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladmedmos
Ja! Vid två tillfällen då jag vart full, ca 3-4 månader efter jag "slutat" med tjacket, så testade jag igen, retard som jag är. En gång gick ganska bra, en gång fick jag ångest.
Jag var också ead en gång, kort efter jag sneat på tjacket, och innan jag visste att jag va drabbad av ångest o depression. Då fick jag panik o trodde jag skulle dö. Det varade i typ 1 h.

Jag kan tänka mig att psyket fuckar över allt. Jag må tro att hjärtattack har drabbat mig den gången på e , så jag kände mina hjärtslag hårdare. Men absolut inget hände. Klart jag som 18 år inte får hjärtattack av en liten dos e,men det är så svårt att fatta det när man är inne i paniken.

Tror helt ärligt att inget kan hända dig, eller mig. Det värsta är väl oro.

Hmm intressant, har även hört att Mdma kan bota ångest och sånt, tror dock att jag ska dra min lata röv och kolla upp hur min kropp egentligen mår, kan vara B-12 brist eller depression, du kan gärna hålla kontakt i PM så kan jag skriva hur det går!
Citera
2014-12-05, 11:33
Medlem
Gefreiters avatar
Har fått erbjudande att testa E idag men jag käkar för tillfället Citalopram (som är serotoninhöjande) mot ångest.
Är det en dålig idé att testa detta knark för tillfället?

Edit: Det är det tydligen.
Senast redigerad av Gefreiter 2014-12-05 kl. 11:44.
Citera
2014-12-05, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gefreiter
.
Ja det kan vara väldigt farligt, och effekten kan utebli.
Citera
2014-12-05, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gefreiter
Har fått erbjudande att testa E idag men jag käkar för tillfället Citalopram (som är serotoninhöjande) mot ångest.
Är det en dålig idé att testa detta knark för tillfället?

Edit: Det är det tydligen.
Inget bra att blanda, kan leta till stress i hjärnan.
Skulle absolut avråda dig!
Citera
2014-12-06, 13:32
Medlem
Gefreiters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PHfrillan
Inget bra att blanda, kan leta till stress i hjärnan.
Skulle absolut avråda dig!

Fick bli några öl istället, trevligt det med
Citera
2014-12-07, 21:20
Medlem
Tja!
Jag tar ecstasy, mdma och tjo då och då till fest och lyckas ALLTID spy av ecstasy/mdma. Spelar knappt någon roll hur lite jag tar får ändå samma känsla när det slår på att jag måste spy. Sen känns det bra! Däremot förstör det då det försvårar för mig att ta det på krogen då man inte alltid har tillgång att kräkas på en toalett, det kommer alltid väldigt plötsligt. Någon som får liknande? Och det är till 100% bra grejer då jag får det i andra hand från producent. Mdmat är så rent att det räcker med ett fingerdopp för att trippa rejält!

Hur kan jag sluta må illa? Brukade vara samma med alkohol så tänker att det evt handlar om balanssinnet.

Kan tillägga att jag är tjej ca 175 och 68kg
Senast redigerad av elisolid 2014-12-07 kl. 21:30.
Citera
2014-12-07, 21:33
Medlem
Calogeros avatar
Känner varken ett psykiskt eller fysiskt beroende, och det är ju bra. Däremot kan jag inte gå ut och festa på samma sätt längre med bara alkohol i blodet. Tanken på hur mycket roligare man hade kunnat ha och hur mycket bättre man hade kunnat må är väldigt påtaglig och riktigt jobbig. Kroppen och huvudet går inte alls igång på samma sätt. Å andra sidan så är det inte så att alkoholen blivit tråkigare per se, utan det är vetskapen om det där andra som gör det grått. Detta är egentligen den enda negativa effekten jag fått, men man får väl helt enkelt skippa att gå på svartklubbar och rave tills man skall köra nästa gång.
Senast redigerad av Calogero 2014-12-07 kl. 21:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in