2014-11-28, 20:58
Medlem
lemon99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PHfrillan
Varför ska detta slå bättre än oralt ner i magen?
Tas det upp i slemhinnorna i munnen broder det väll vara lika bra nasalt?

Nej du bör svälja den. Vet inte varför men då blir det bäst effekt.
Citera
2014-11-28, 21:00
Medlem
lemon99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
1-2 tillfällen per vecka i ett par månader typ. Kunde inte ens efter ett två månaders break inte finna det en hälften så värt som förr

Nej men den känslan har jag känt i början på min tjack karriär!

Det kan ju ta längre tid än två månader att fullt ut återhämta sig, så om du pausar sex månader kanske det blir bättre igen. Men minst en månad mellan varje gång skulle jag säga, helst 2-3.
Citera
2014-11-29, 17:02
Medlem
Har två gröna handgranater. Vad är bästa sättet att ta dessa på under en hel kväll? När jag en gång tog rent MDMA så blev det inte så mycket till kick när vi doserade för andra gången den kvällen. Jag tyckte det var konstigt då detta har fungerat förut.

Men i alla fall för att va säker på att det ska kicka andra gången ska man börja med en halv granat och sen ta 1 och en halv? Eller ta en hel sen droppa den andra när första börjar kicka?
Citera
2014-11-30, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tokerforlife
Har två gröna handgranater. Vad är bästa sättet att ta dessa på under en hel kväll? När jag en gång tog rent MDMA så blev det inte så mycket till kick när vi doserade för andra gången den kvällen. Jag tyckte det var konstigt då detta har fungerat förut.

Men i alla fall för att va säker på att det ska kicka andra gången ska man börja med en halv granat och sen ta 1 och en halv? Eller ta en hel sen droppa den andra när första börjar kicka?
Grön handgranat är väll 200mg? Ta max en först, 2 timmar efter första kickat smäller du i dig en halv granat. Sen om du verkligen vill fortsätta kvällen så tar du sista halvan.
Citera
2014-11-30, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Grön handgranat är väll 200mg? Ta max en först, 2 timmar efter första kickat smäller du i dig en halv granat. Sen om du verkligen vill fortsätta kvällen så tar du sista halvan.
Håller med! (om de ligger på 200mg).
Citera
2014-11-30, 22:19
Medlem
Citat:

Ta absolut inte en halv först och fyll på mer sen, det är det sämsta sättet du kan ta mdma på. Startdosen bestämmer hela ruset på serotonerga droger och tar du för lite första så kommer du inte komma lika högt även om du fyller på mer.

MDMA är inte bra att fylla på när det börjat dala heller så fyller du på för sent så kommer du inte komma iväg igen.

Jag skulle ta max 1, vänta 1 timme eller absolut max 1.5 timmar och sen ta en halv till. Du vill att peaken ifrån påfyllningen ska komma precis när peaken ifrån första är påväg att dala men absolut inte när du redan är påväg ner.
Citera
2014-11-30, 22:38
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Wooxan
Ta absolut inte en halv först och fyll på mer sen, det är det sämsta sättet du kan ta mdma på. Startdosen bestämmer hela ruset på serotonerga droger och tar du för lite första så kommer du inte komma lika högt även om du fyller på mer.

MDMA är inte bra att fylla på när det börjat dala heller så fyller du på för sent så kommer du inte komma iväg igen.

Jag skulle ta max 1, vänta 1 timme eller absolut max 1.5 timmar och sen ta en halv till. Du vill att peaken ifrån påfyllningen ska komma precis när peaken ifrån första är påväg att dala men absolut inte när du redan är påväg ner.

Okej! Ja vid närmare eftertanke är det kanske så jag gjort innan när jag fyllt på MDMA. Längesen så minnet sviker litegrann men minns att det funkade bra att fylla på. Men jag kan inte ta 1 till hel efter 1 timme då? Eller är det risk för att det blir för mycket? Har tagit MDMA ganska så många gånger förut och tagit ganska stora doser.
Citera
2014-12-01, 11:26
Medlem
Citat:
Okej! Ja vid närmare eftertanke är det kanske så jag gjort innan när jag fyllt på MDMA. Längesen så minnet sviker litegrann men minns att det funkade bra att fylla på. Men jag kan inte ta 1 till hel efter 1 timme då? Eller är det risk för att det blir för mycket? Har tagit MDMA ganska så många gånger förut och tagit ganska stora doser.
Det blir för mycket, om du inte vill krama något randomföremål och prata som en bot resten av kvällen
Citera
2014-12-01, 15:49
Medlem
Hej allihopa, i somras så sneade jag ganska hårt på röka några gånger och efter det så lyckades jag både få derealisation och svåra ångest problem, dock så har jag återhämtat mig till ca 70-80%. Nu till frågan, i sommar så ska jag nog på några festivaler och något som jag verkligen vill testa då är ecstasy, tror ni att mitt psyke kommer palla det? För jag vill verkligen inte ner i hålet igen.
Citera
2014-12-01, 15:58
Medlem
Citat:
Det blir för mycket, om du inte vill krama något randomföremål och prata som en bot resten av kvällen

Ah okej har däremot för mig att jag tagit 4-500 mg en kväll förut men får se hur jag känner mig
Citera
2014-12-03, 15:38
Medlem
Jedikushs avatar
Citat:

Tjonga i dig en tab oralt och snorta resten för att "hålla uppe" peaken
Citera
2014-12-03, 16:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jedikush
Tjonga i dig en tab oralt och snorta resten för att "hålla uppe" peaken
Innehåller inte handgranaterna 150 - 200 mg MDMA? Det är alldeles för mycket att ta, dubbelt upp alltså. MDMA är som bäst att ta 2-3 gånger per år och 2 mg/kroppsvikt + 25-30 mg eller så.

Ska själv köra MDMA i morgon eller fredag, längtar!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in