På tal om Roma, Ryssland, hårda tider och kallt som fan...
Capello och Panucci går efter varandras strupar. Har lite svårt för Panucci. Gillade honom i Roma, men när han gav fingret till Milans Ultras i karriärens slutskede så sjönk han. Något som såklart bekräftas av att han sedan dansade med stjärnorna och sålde sig för rubler. Rubler som han har svårt att casha hem, och därför klandrar Capello för att inte ställa upp för hans plånbok.
Såg inte matchen, men varför tog Garcia ut Nainggolan då man ska kriga de sista minuterna? Var han helt slut, eller hade han mer att ge? Och eftersom jag ser allt genom Cagliari-brillor så undrar jag såklart även om Astori. Svårt att se varför han inte spelar i gli Azzuri. Inte nödvändigtvis för att han är en stor stjärna, utan för att det inte finns så många bättre.
Citat:
Ursprungligen postat av
Rad-i-Kalle
Det här är det goda hatet. Knappast nåt Trolljägarna kommer att bry sig om...
Oavsett vad man tycker om Birro, rasism, sexism el dyl så tycker jag att vi har en jäkla skit-press i det här landet.
Religiös, mot abort och ifrågasätter Islam i Sverige. Han inte bara ska hatas, utan alla goda måste hata honom.
Många som tycker att han är narcissistisk och pompös, som enbart beskriver världen utifrån sig själv. Dvs en tämligen normal poet. Vem fan orkar stå ut med en poetjävel?

Små doser och vid tillfällen som man själv väljer fungerar fint för mig. Väljer dock inte Birro... Men det beror på personlig preferens.
Nämnde tidigare att jag faktiskt läst en av hans böcker. Det var ”Svarta Vykort” där han hade något att säga. Jag föredrar dock Tranströmers svarta vykort...