2014-11-24, 22:24
Medlem
Sillberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10sekunder
Jag fattar den grejen också, jag är också tjej. Det är bra att börja lugnt och vänskapligt. MEN det har hänt att jag dejtat killar några gånger och haft seriös kontakt ett tag och sedan har vi inte passat alls sexmässigt. Elvisphånglare är inte heller så kul Man vill inte ha det som överraskning när det börjar bli seriöst
Lite OT, men vad f-n är en "elvisphånglare"?
Citera
2014-11-24, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sillbert
Lite OT, men vad f-n är en "elvisphånglare"?

Jag funderade ett litet tag på om Elvis Presley hade något särskilt sätt att hångla på, men sen kom jag fram till att det som avses är en sån där kille som vispar runt med tungan i tjejens mun som om den vore motordriven.
Citera
2014-11-24, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoltjej
Hjälp mig lite på traven? På vilket sätt är jag en uppmärksamhetshora?

Men snälla nån, sluta tigga uppmärksamhet via bloggar, instagram, facebook m.m. Är det så svårt för dig att förstå?
Citera
2014-11-24, 23:32
Medlem
skoltjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuneiforme
Men snälla nån, sluta tigga uppmärksamhet via bloggar, instagram, facebook m.m. Är det så svårt för dig att förstå?

Har inget av det?
Citera
2014-11-25, 00:16
Medlem
twoeggss avatar
Går inte dra alla svenska tjejer över en kam. Dessutom förväntar du dig att alla tjejer här ska säga; "Ohh jaaa han är min drömkille" i kör. Jag menar när det kommer upp no-homo trådar om brad pitt och hur fantastisk han är, inte ens då håller tjejerna med. Vad tror du det kan bero på?
Citera
2014-11-25, 00:42
Medlem
10sekunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartaVentura
Jag funderade ett litet tag på om Elvis Presley hade något särskilt sätt att hångla på, men sen kom jag fram till att det som avses är en sån där kille som vispar runt med tungan i tjejens mun som om den vore motordriven.

Ja, det var precis det jag menade! När de vevar runt med tungan i käften på en i turbofart. Har själv fått en sån "överraskning"av en vuxen karl som varit i förhållanden tidigare . Även folk som kysser "mesigt" och segt eller knullar jättelångsamt så man hinner bli uttråkad. Visst går det att försöka komma med viss konstruktiv kritik men det finns gränser. Jag vet att det här är lite OT men ville förklara för skoltjej varför man inte bör vänta för länge med det intima när man dejtar någon ny. Alltså att man hinner börja få känslor men så är den fysiska biten bedrövlig. Det är inte roligt.
Citera
2014-11-25, 00:57
Avslutad
Troligtvis(förhoppningsvis) attraheras inte särskilt många av hans personlighet. Mycket möjligt att utseendet kan tilltala vissa, svårt att säga något om det i egenskap av att vara man.
Citera
2014-11-25, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plusforward
Sätter du alla tjejer på en graf så kommer majoriteten tycka att ett visst utseende är tilltalande, absolut. T.ex. vissa ansiktsdrag visar på höga testosteronnivåer och kommer undermedvetet favoriseras över vissa andra ansiktsdrag, det är biologi. Sen kommer såna som du alltid komma in i trådar som dessa och försöka hävda att ni blir våta i trosorna av tjockisar med långt hår men ni är i minoritet.

Så för att man inte tänder på en sliskig arab så är det automatiskt långhåriga tjockisar man tänder på? orkar inte
Citera
2014-11-25, 02:49
Medlem
Skulle tro att han knullat 100-150st svenska tjejer så det är han definitivt.
Citera
2014-11-25, 03:21
Medlem
Hans personlighet gör som sagt honom extremt ful enligt mig. Han känns barnslig mesig och klen. När han blir äldre och inte lika het så kommer han säkerligen få leva på bidrag då han inte kan få ett vettigt jobb och känner sig för bra för att kunna ta vilket jobb som helst. Äckligt.

Han är mer en sån kille man skulle kunna knulla en gång bara för att säga att man gjort det.
Citera
2014-11-25, 05:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Warcy
Så för att man inte tänder på en sliskig arab så är det automatiskt långhåriga tjockisar man tänder på? orkar inte

Nej det var ett exempel din stolle
Citera
2014-11-25, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plusforward
Nej det var ett exempel din stolle

bra exempel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto