2014-11-25, 07:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Warcy
bra exempel?

Ja
Citera
2014-11-25, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mariba
Skulle tro att han knullat 100-150st svenska tjejer så det är han definitivt.

Nej, han har nog mest legat med balkaneser med stora fula näsor.
Citera
2014-11-25, 12:37
Medlem
10sekunders avatar
Citat:

Det är väl inte så svårt om man fått tillräckligt mycket tv-tid även om det känns som de flesta av hans fans/groupies inte är över 15. Han var dessutom bartender innan PH. Vettigt av Samir att sluta dricka och skaffa flickvän, får se hur länge det håller bara
Morgan och Ola-Conny från "Ullared" verkar få en del erbjudanden trots utseende, men de är ju lite socialt efterblivna så det kanske inte score:as så bra ändå.
Citera
2014-11-25, 12:59
Bannlyst
Citat:

100-150st är inte riktigt svårt att nå upp till som kille, då gäller det dock att man nöjer sig med alla individer med ett platt kön mellan benen. Att få till det med tjejer som man verkligen är attraherad av är dock desto svårare.
Citera
2014-11-25, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KatherinePierce
Nej tack. Han ser ut som en sån där kille som spenderar mer tid framför spegeln än vad man själv gör Jag säger inte att han inte ser bra ut för man kan ju inte direkt säga att han är 110%-igt ful, men han är inte min typ.

För övrigt ska ju han vara med i Melodifestivalen vilket är lite lol. En snubbe från PH.. i Melodifestivalen..

Times change!

- Garrosh
Citera
2014-11-25, 15:49
Medlem
Pusts avatar
Hur stor är stenen man lever under om man får för sig att ytterst få svenska tjejer gillar honom eller att Paradise Hotel inte skulle vara representativt för ungdomar? Det var för fan fler som hade sökt till det TV-programmet än de som hade sökt till lärarprogrammen på universiteten. Det har tydligen gått så långt att vissa anser en vara psykiskt störd om man kritiserar eller inte tittar på det.
Citera
2014-11-25, 16:57
Medlem
Tror många killar är jävligt avundsjuka bara..
Citera
2014-11-25, 23:26
Medlem
Han behöver nog bara peka på valfri brud. Han ligger väl säkert och pumpar nån svenska med änglaansikte i detta nu.
Paradise hotel verkar ju vara den moraliska kompassen för ödesmånga unga lättpåverkade kvinnor som ska utgöra morgondagens mödrar så en svartskalle som + varit deltagare i detta skit ses väl som något utav en halvgud? Vågar inte tänka på hur många svenskor han dragit över, medans de svenska killarna i samma ålder sitter hemma o fickrunkar till sin elfkaraktär i senaste wow-expansionen.

Tycker synd om de svenska snubbarna med någorlunda självrespekt som ska skaffa en fru ur 90-talist generationen och framåt. Mkt blattesäd har runnit mellan de slidväggarna.
Citera
2014-12-13, 11:23
Medlem
rejmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoltjej
Jag har bara sex i ett förhållande, och då utgår jag mer från vad jag attraheras av intellektuellt.
Utseendet spelar alltså inte så jättestor roll.

Finns självklart andra män jag attraheras av utseendemässigt, tex Jake Gyllenhaal.

Antingen är du oskuld eller så lever du ute på någon landsbygd eller har skev verklighetsuppfattning.
Det finns ingen kille (endast desperata beta-boys) som inte har sex innan han blir tillsammans med tjejen. Alltså ditt liv är ingen Hollywoodfilm där killen kommer ridandes på en häst och plockar upp dig och gifter sig och sen är ni ett par.

Det börjar med att man träffas ett par gånger - knullar - lär känna varandra - knullar lite till - beroende på om du är något att ha eller inte så bestämmer killen ifall han vill vara med dig eller inte. Där har jag typ satt standarden för hur 90% av hur alla förhållanden blev till.
Citera
2014-12-13, 11:28
Medlem
skoltjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rejman
Antingen är du oskuld eller så lever du ute på någon landsbygd eller har skev verklighetsuppfattning.
Det finns ingen kille (endast desperata beta-boys) som inte har sex innan han blir tillsammans med tjejen. Alltså ditt liv är ingen Hollywoodfilm där killen kommer ridandes på en häst och plockar upp dig och gifter sig och sen är ni ett par.

Det börjar med att man träffas ett par gånger - knullar - lär känna varandra - knullar lite till - beroende på om du är något att ha eller inte så bestämmer killen ifall han vill vara med dig eller inte. Där har jag typ satt standarden för hur 90% av hur alla förhållanden blev till.

Jag är inte oskuld och jag bor i centrum i en storstad. Tror absolut inte att mitt liv är en Hollywoodfilm, vart har jag påstått det? Mitt första förhållande varade i flera år och jag har nyss inlett ett nytt förhållande. Så jag är inte oerfaren. Däremot skulle jag aldrig kunna ha sex med någon jag inte är bekväm med, och hade aldrig velat ha ett ONS. Det är inget för mig.
Citera
2014-12-13, 11:29
Medlem
skoltjejs avatar
Varför skulle jag knulla runt bara för att andra gör det? Folk gör sina egna val, tar sina egna beslut.
Citera
2014-12-13, 11:48
Medlem
Jag är inte gay men det där är faktiskt en jäkligt vacker man. Tänk er honom i ett amerikanskt fängelse med massa galna rasifierade individer. Han hade vart högvaluta!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in