2014-11-19, 21:45
Medlem
Ni vet, Paradise Hotel-killen...

Han har det som tjejerna attraheras av:

- Självförtroende på en vanföreställningsnivå.
- Har muskler och är vältränad, riktigt macho.
- Är socialt framgångsrik och har hög social status (iaf bland de ghettokretsar svenska tjejer verkar finna de killar som de attraheras mest av).
- Han är utländsk på det sätt svenska tjejer älskar.

Kolla hur kåta de små flickorna är. I synnerhet hon till vänster, där ser man ju på henne hur kåt hon blir.
Citera
2014-11-19, 21:47
Medlem
Han är verkligen inte snygg, äcklig fjortiskille. Men de flesta svenska tjejer vill ha killar som honom, ja.
Senast redigerad av Cabra 2014-11-19 kl. 21:49.
Citera
2014-11-19, 21:50
Medlem
NamnlosBarns avatar
Han är inte snygg men inte heller ful.
Macho kille? Han betedde sig som värsta barnrumpan i spökhuset.
Bara ointelligenta människor är med i PH
Hans personlighet gör honom oattraktiv....
Citera
2014-11-19, 21:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cabra
Han är verkligen inte snygg, äcklig fjortiskille. Men de flesta svenska tjejer vill ha killar som honom, ja.
de flesta tjejer?
nä. du har fel.

Killen är en flamsig adhd kille, tjejer kanske tycker han ser bra ut, men långt ifrån "de flesta" skulle vilja/kunna vara tillsammans med honom.
Citera
2014-11-19, 21:51
Medlem
skoltjejs avatar
Nej tack.
Citera
2014-11-19, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
de flesta tjejer?
nä. du har fel.

Killen är en flamsig adhd kille, tjejer kanske tycker han ser bra ut, men långt ifrån "de flesta" skulle vilja/kunna vara tillsammans med honom.

Okej överdrev lite, du har rätt.
Citera
2014-11-19, 21:58
Medlem
the new Cookies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonatiuh
Ni vet, Paradise Hotel-killen...

Han har det som tjejerna attraheras av:

- Självförtroende på en vanföreställningsnivå.
- Har muskler och är vältränad, riktigt macho.
- Är socialt framgångsrik och har hög social status (iaf bland de ghettokretsar svenska tjejer verkar finna de killar som de attraheras mest av).
- Han är utländsk på det sätt svenska tjejer älskar.

Kolla hur kåta de små flickorna är. I synnerhet hon till vänster, där ser man ju på henne hur kåt hon blir.
Jag vet inte vem just han är men Paradise Hotel är ju lyteskomik. Hela idén är att vi ska skratta åt patetiska fårskallar med slikontuttar och halstatueringar. En sorts modernt klassförakt, faktiskt. Jag har extremt svårt att tro att någon medverkande i PH är arketypen för vad någon alls vill ha. Allra minst den genomsnittliga svenska tjejen.
Citera
2014-11-19, 21:58
Medlem
Maravillas avatar
Killen är rätt rolig, det ger jag honom. Dock rätt pojkaktig och valpig i sitt beteende samt utseende och stil, därav flickidol-stämpeln.
Nää, skulle knappast känna någon konkurrens i samma rum som honom och en 20+ tjej.
Citera
2014-11-19, 21:59
Medlem
tigerpops avatar
Bara ointelligent individer ser upp till Paradise Hotel profiler. Se bara på Aftonbladet som skriver om killen till absurdum.

Jag kan förstå pressen till en del.

Zlatan är inte en feminist och förmodligen en rasist eftersom han inte tar ett riktigt ställningstagande mot Sverigedemokraterna. Etablissemanget behöver en husblatte att kontrollera. Zlatan är för stor och rik för att bry sig om drev mot han Ingen kan kontrollera Zlatan.

Samir Badram kan media och twittereliten äga. Finns ingen chans att han slår utomlands och blir för stor för Sverige.
Citera
2014-11-19, 23:46
Medlem
Wow, för första gången på mycket länge blir jag positivt överraskad av de svenska tjejernas preferenser!
Citera
2014-11-20, 00:31
Medlem
KatherinePierces avatar
Nej tack. Han ser ut som en sån där kille som spenderar mer tid framför spegeln än vad man själv gör Jag säger inte att han inte ser bra ut för man kan ju inte direkt säga att han är 110%-igt ful, men han är inte min typ.

För övrigt ska ju han vara med i Melodifestivalen vilket är lite lol. En snubbe från PH.. i Melodifestivalen..
Citera
2014-11-20, 00:54
Medlem
Han är definitionen av vad jag inte vill ha

// tjej
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto